Ga naar inhoud

Frankrijk en auto's

bridders

Aanbevolen berichten

De afgelopen twee weken mogen genieten van al het moois wat zich in Zuid Frankrijk bevind, maar ook (wederom) enorm verbaasd over hoe die Fransmannen/-vrouwen omgaan met hun heilige koe. Hier een voorbeeld waarbij bijna de tranen in de ogen stonden...

img6606smallnj2.jpg

img6607smallye7.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Volgens mij heeft die auto een Protech behandeling gehad. Sopje en klaar is kees.

Was je eigen ZZZ mee?

Link naar reactie

Vorig weekend in een geleende grote auto naar Parijs geweest. Rondje gereden rond de Arc de Triomphe. :wave: Ik dacht dat ik pittig reed maar die fransen zijn pas echt gek! :thumbup:

Waar je daar trouwens echt over struikeld zijn de Mini's! Mijn god! Iedere tiende auto is er eentje. Op de Av. Grande Armee zit trouwens een Lamborghini winkel waar ze ook gewoon Ferarri's verkopen.... :blink: Die staan dan buiten op de stoep te pronken.

Link naar reactie

Jaren geleden in Parijs, stond een nieuwe Ferrari geparkeerd, had zelfs nog tijdelijk kenteken en er voor stond een Renault geparkeerd, maar daar de ruimte voor de Renault te klein was had deze eenvoudig zijn achterkant maar over de neus van de Ferrari geschoven. Moet kunnen

rob

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in