Ga naar inhoud

Nieuwe leasebak


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 153
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Da's nog snel voor zijn doen!!! :schater::thumbup:

Maar eh, mooie auto hoor Ivo, de mooiste kleur, zwart staat goed bij zo'n bak (bij de meeste auto's maar bij sommige auto's is het echt een must!!)

Veel plezier ermee!! Nu begint het aftellen..........en dat duurt altijd heeeeeel lang..... Succes....

Link naar reactie
En je valt er van af :thumbup:

val jij af van de nieuwe liefde van je broer??? Zijn jullie van de vrije liefde??? ;)

p.s. spreken we eigenlijk over gewicht verlies of over bronco rijden??? :) ;)

excuses voor de erg onaangepaste RETORISCHE vragen, maar ze brandden op de tip van mijn tong...

Link naar reactie
Mascotte, vertel! :thumbup:

Rob en de rest,

Op 2 oktober 2006 (mijn verjaardag) vertelde mijn vrouw dat na 13 jaar samen en 5 jaar getrouwd te zijn dat ze niet meer met me verder wilde. Kwam hard aan, had het niet zien aankomen.

Ze heeft nog een tijdje bij me ingewoond en is per 1-2-2007 vertrokken en ergens anders gaan wonen.

Had het even gehad met relaties en vrouwen en heb genoten van het vrijgezellenbestaan. Vaak samen met mijn kleine broertje Ivo.

Had hem gewaarschuwd niet te snel in een andere relatie te vluchten, maar zijn gevoelens voor iemand waren toch te sterk en heeft dus nu een relatie.

Toen ik in mei op mijn oude werk een Battle of the Brains mocht presenteren kwam ik weer een oude collega tegen die ik erg goed kende en ook altijd al leuk vond. Eigenlijk kennen we elkaar al zo'10 jaar. Van het een kwam het ander en hebben toen met elkaar afgesproken om bij elkaar te gaan eten.

Bij de 1e afsrpaak kwam ze binnen om kwart voor zeven en zaten we om half tien aan de soep. Zoveel te vertellen en bij te kletsen.

Na diverse afspraken over en weer bleken er toch heel veel wederzijdse gevoelens te zijn en sinds midden juni heb ik dus een relatie met haar.

Het is even wennen, zij is twaalf jaar alleen geweest en ik ben nog met de verwerking van de scheiding bezig.

Het gaat goed, we doen het rustig aan.

En het voelt dus heerlijk!!

Link naar reactie

Wat een verhaal, joh. Wel, ben blij voor je dat ook bij jou de zaken weer positief op een rijtje staan en je bezig bent deze ervaring af te sluiten en achter je te laten. Veerle en ik wensen jullie alle geluk van de wereld toe! Laat je je weer eens zien op de een of andere meeting?

Link naar reactie

@Rob,

Bedant :wave: En de groeten aan Veerle :thumbup:

Het gekke is dat het ons allebei is overkomen en dat we er ook weer samen beter uit zijn gekomen :m:

Een bezoek aan een meeting wordt een probleem, maar in overleg met Ivo kan dat natuurlijk geregeld worden.....

Tot gauw!

Ri ;) bro

Link naar reactie

Wel, wel, wel, en zo evolueert dit draadje van nutteloos gezwam over blik dat we toch maar drie of vier jaren van ons leven gebruiken, naar een mooie menselijke kant.

Vind het knap en beide broertjes veel succes gewenst B)

En oh ja, kreeg vandaag van mijn leasemaatschappij bericht dat de bestelbon eindelijk doorgestuurd is naar mij garage.

Heb je ervan als je in Belgie voor een Amerikaans bedrijf werkt met hoofdzetel in Duitsland.

(But who cares about this news... :schater: )

Link naar reactie
En een bezoek aan een race circuit, hoe zit het daarmee ? ;)

Je weet toch wel dat de 24 uren van Zolder gereden worden op 8 en 9 september ?

@Navigator/Frank,

De 24 uur zit er helaas niet in dit jaar. 8 september straatfeest bij de vriendin :newblush:

Maar 24-8 wel naar de Champcar op vrijdag. Kijken hoe Doornbosch het doet in het Belgische :thumbup:

En op 20-10 naar de Belcar, inclusief de FIA GT. Heftig!

En jij? :wave:

Link naar reactie
@Navigator/Frank,

De 24 uur zit er helaas niet in dit jaar. 8 september straatfeest bij de vriendin :newblush:

Maar 24-8 wel naar de Champcar op vrijdag. Kijken hoe Doornbosch het doet in het Belgische :thumbup:

En op 20-10 naar de Belcar, inclusief de FIA GT. Heftig!

En jij? :wave:

Daar heb je het al ... Ze komen in je leven en nemen je al je hobby's af :schater: (Nee joh, grapje, races zijn er nog genoeg te zien, geniet maar van die andere momenten)

24 uren is een vaste afspraak voor mij en mijn gezin. We kunnen dan trouwens (meestal) toch niet slapen, want we wonen op een 5-tal km van het circuit. En mijn beide zonen werken mee in de ticketverkoop.

De Champcar zal ik ook wel gaan kijken, maar mss niet op zondag. Toegangsprijzen zijn best wel hoog...

En 20/10, ja dat wordt me het weekend. Fia Gt en Belcar in 1 weekend. Daar zullen we mekaar zeker treffen... ;)

Ben ook naar de 24 uren van Spa geweest. Niks mooiers dan Gt's zien racen...

Link naar reactie
Daar heb je het al ... Ze komen in je leven en nemen je al je hobby's af :schater: (Nee joh, grapje, races zijn er nog genoeg te zien, geniet maar van die andere momenten)

24 uren is een vaste afspraak voor mij en mijn gezin. We kunnen dan trouwens (meestal) toch niet slapen, want we wonen op een 5-tal km van het circuit. En mijn beide zonen werken mee in de ticketverkoop.

De Champcar zal ik ook wel gaan kijken, maar mss niet op zondag. Toegangsprijzen zijn best wel hoog...

En 20/10, ja dat wordt me het weekend. Fia Gt en Belcar in 1 weekend. Daar zullen we mekaar zeker treffen... :blink:

Ben ook naar de 24 uren van Spa geweest. Niks mooiers dan Gt's zien racen...

Wij gaan dus alleen op vrijdag naar de Champcar. De prijzen voor het weekend waren inderdaad errug duur, vandaar ook onze keuze voor alleen de vrijdag.

Ik zal mijn Z3forum pet opzetten als ik ga, dan kun je mij herkennen. Ik heb ook nog een Nikon D70 rond mijn nek, missschien dat dat ook helpt! :schater:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Effe laten weten dat ik al een weekje met mijn nieuwe leasewagen rijdt (eerste 1000 km zitten er al losjes op).

Moet zeggen dat die nieuwe Mondeo's kwa wegligging echt wel een referentie zijn, heel neutraal, niks onderstuur.

En dat voor zo'n zware wagen... Mijn vorige (Passat oud model) was daar echt wel in bedreven. Bij nat weer ging hij zo over z'n neus weg.

Ook motorisch valt ie mee, dacht dat de 1.8 met 125 pk mss wat slapjes zou uitvallen, maar valt allemaal best mee.

Verder nog meegeven dat de wagen zeer compleet uitgerust is, met zelfs een Bluetooth carkit op alle versie's (handig voor mij)

De volgende drie jaar hoor je mij dus niet klagen :rolleyes:

Link naar reactie
Effe laten weten dat ik al een weekje met mijn nieuwe leasewagen rijdt (eerste 1000 km zitten er al losjes op).

Moet zeggen dat die nieuwe Mondeo's kwa wegligging echt wel een referentie zijn, heel neutraal, niks onderstuur.

En dat voor zo'n zware wagen... Mijn vorige (Passat oud model) was daar echt wel in bedreven. Bij nat weer ging hij zo over z'n neus weg.

Ook motorisch valt ie mee, dacht dat de 1.8 met 125 pk mss wat slapjes zou uitvallen, maar valt allemaal best mee.

Verder nog meegeven dat de wagen zeer compleet uitgerust is, met zelfs een Bluetooth carkit op alle versie's (handig voor mij)

De volgende drie jaar hoor je mij dus niet klagen :thumbup:

Heel fijn, Frank. Drie jaar lang geen gezeik over een Mondeo, maar alleen serieuze berichten over leuke dingen die je deed met je QP. Ik hou je eraan. :rolleyes:

Link naar reactie
Effe laten weten dat ik al een weekje met mijn nieuwe leasewagen rijdt (eerste 1000 km zitten er al losjes op).

Moet zeggen dat die nieuwe Mondeo's kwa wegligging echt wel een referentie zijn, heel neutraal, niks onderstuur.

En dat voor zo'n zware wagen... Mijn vorige (Passat oud model) was daar echt wel in bedreven. Bij nat weer ging hij zo over z'n neus weg.

Ook motorisch valt ie mee, dacht dat de 1.8 met 125 pk mss wat slapjes zou uitvallen, maar valt allemaal best mee.

Verder nog meegeven dat de wagen zeer compleet uitgerust is, met zelfs een Bluetooth carkit op alle versie's (handig voor mij)

De volgende drie jaar hoor je mij dus niet klagen :rolleyes:

gefeliciteerd.. klinkt als goede keuze. Collega rijdt sinds 3 wkn ook Mondeo, 150pk diesel.. groot, luxe en rijdt als een trein. Erg goed afgewerkt. Mag ook wel eens gezegd worden..

Link naar reactie
Heel fijn, Frank. Drie jaar lang geen gezeik over een Mondeo, maar alleen serieuze berichten over leuke dingen die je deed met je QP. Ik hou je eraan. :thumbup:

Awel ja, Rob. Nu je 't zegt...

Die Mondeo heb ik dagelijks nodig, maar als ik dan 's avonds thuiskom en mijn Zettie in de garage zie staan. :rolleyes:

Dan vergeet je meteen alle electronische snufjes en weet je weer waar het echte rijplezier in zit...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.