Ga naar inhoud

Nieuwe leasebak


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 153
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
dit wordt hem :foto:

1fbf61c0504eb5018eb0226c3a6e41ab.jpg

Ik vind hem ongelooflijk mooi!!!

Echt waar!! Geweldig gaaf ding!

Link naar reactie

Yep, die foto is hem helemaal, met dezelfde negentieners <_< en Brembo remmen :thumbup: en donkere ramen, dat zie je niet op de foto :schater:

Binnenkant (jaaaa, zwarte hemel en dikke leren stoelen)

Alfa%20Romeo%20159%20TI%20nero%204.jpg

Alfa%20Romeo%20159%20TI%20Versions3.jpg

er komt een pioneer Navigatie in, voor mij geen af-fabriek meer :foto:

Link naar reactie

Waarom gaat die toerenteller maar tot 4500rpm???

Is het een: ????

diesel1.jpg

Link naar reactie
btw ben je stiekem met een speleding bezig.(2.8????)

ja dat ben ik, maar het moet een vierzitter worden (i.v.m. met nieuwe liefde + vruchtje)

audi_interior_04_05_06.jpg

Link naar reactie
ja dat ben ik, maar het moet een vierzitter worden (i.v.m. met nieuwe liefde + vruchtje)

audi_interior_04_05_06.jpg

Allereerst gefeliciteerd met het vruchtje veel belangrijker dan die auto's :rolleyes: Wat betreft de Alfa zoals Huub al zegt je hebt i.i.g. je smaak gehouden gave bak man :thumbup:
Link naar reactie
dit wordt hem :rolleyes:

1fbf61c0504eb5018eb0226c3a6e41ab.jpg

Heb hem ook gezien, in de showroom, zwart, waanzinig mooie lijn, vooral de wielkasten voor en de koplamp-units.

Helemaal goed!

Maar in de lease inderdaad wel iets hoger ben ik bang.

En toen ik een proefrit maakte in de 159 vond ik (persoonlijk) de stoel niet comfortabel en slecht in te stellen (de verkoper gaf me daar zelfs gelijk in......)

Maar de looks, wauw!

Link naar reactie

Watte?? Vruchtje?

Gefeliciteerd hoor :rolleyes:

Oh ja, enne gave bak zeg :thumbup:

Hoor alleen nog wel eens over poetsprobleempjes om alle vliegjes tussen de 3 koplampglazen uit te peuteren. Heb je wat te doen op je vrije zaterdag.

Link naar reactie
Heb hem ook gezien, in de showroom, zwart, waanzinig mooie lijn, vooral de wielkasten voor en de koplamp-units.

En toen ik een proefrit maakte in de 159 vond ik (persoonlijk) de stoel niet comfortabel en slecht in te stellen (de verkoper gaf me daar zelfs gelijk in......)

deze uitvoering is nog niet in Nederland te zien, helaas, de dealers krijgen hem pas eind september binnen.

De stoelen zijn speciale sportstoelen, kantelverstelling is sowieso een must bij Alfa (volgens veel verkopers ook, inderdaad), maar deze hebben zelfs een verlengbaar zitvlak :lol:

Vruchtje is er al, brengt nieuwe liefde in :thumbup:

Enne de mijn komt eind oktober op zijn vroegst, hopelijk nog voor half november idd :rolleyes:

Link naar reactie
Vruchtje is er al, brengt nieuwe liefde in :thumbup:

Enne de mijne komt eind oktober op zijn vroegst, hopelijk nog voor half november idd :rolleyes:

Ik neem aan dat de auto in oktober komt, niet jouw vruchtje ... :lol:

Ziet er gaaf uit die Alfa, al zal het dashboard zonder nav er wel anders uit zien. Er is nog iemand hier bezig om (in zijn geval de z3 om te ruilen en) een A4 zonder dakkie te kopen. Weet ff niet meer wie dat was. Overigens mosterd na de maaltijd, maar die Ford ziet er van buiten leuk uit en ik lees enkel goede verhalen.

Veel succes met alles en hopelijk zien we elkaar nog eens.

Link naar reactie
Watte?? Vruchtje?

Gefeliciteerd hoor :rolleyes:

Oh ja, enne gave bak zeg :thumbup:

Hoor alleen nog wel eens over poetsprobleempjes om alle vliegjes tussen de 3 koplampglazen uit te peuteren. Heb je wat te doen op je vrije zaterdag.

Bwah, eens zijn tweede "projectje" er is, heeft hij tijd zat om te poetsen :schater:

Ivo,

Gefeliciteerd met beide ! Alhoewel, zo'n leaseauto toch maar voor een paar jaren is, so what the fuzz...

Dat andere echter... Een verrijking in je leven, geloof me.

Link naar reactie
Ik neem aan dat de auto in oktober komt, niet jouw vruchtje ... :foto:

Ziet er gaaf uit die Alfa, al zal het dashboard zonder nav er wel anders uit zien. Er is nog iemand hier bezig om (in zijn geval de z3 om te ruilen en) een A4 zonder dakkie te kopen. Weet ff niet meer wie dat was. Overigens mosterd na de maaltijd, maar die Ford ziet er van buiten leuk uit en ik lees enkel goede verhalen.

Veel succes met alles en hopelijk zien we elkaar nog eens.

precies, de Alfa :schater:

Dash komt er ongeveer zo uit te zien (maar dan dus donker zilver);

pioneer_avicd3_alfa159_medium.jpg

Enne de Ford, ik heb er in gezeten ik vind het te goedkoop ogen, het blinkt teveel. Wel full options leuk enzo, maar het blijft dé doorsnee leasebak ...

Interieur vind ik zelf overigens niet zo sterk bij de Alfa, beetje te sober, ouderwets ofzo :(

Insgelijks, ik kom zeker wel weer eens in het Delftse :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.