Ga naar inhoud

Nieuwe leasebak


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 153
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Audi komt binnenkort met een nieuw model, rijd je wel een heel erg overjarig type ;)

A3 Pierre ;)

A4 vind ik niet zo fraai, A6 weer wel :rolleyes:

Link naar reactie
de Alfa viel wat tegen van binnen. De middenconsole is echt een betje een afknapper, het totale dash eigenlijk, alleen de klokken zijn wel fraai.
als de alfa offerte goed gaat, waordt het de alfa, anders de Skoda, ik ga niet meer in de A3 rijden, denk ik ... :thumbup:

gelukkig is er wel een duidelijke lijn in je quest :schater:

Link naar reactie

ik had gewoon ERG hoge verwachtingen van de Alfa. Skoda heeft gewoon een imago probleem (of ik heb een een probleem daarmee, zeg maar), verder puike auto.

En de Ti uitvoering is gewoon wat beter voor elkaar, volgens de foto´s :-)

Link naar reactie

Heb vrijdag bericht gekregen dat men de wagen van mijn keuze gaat bestellen : ttz Mondeo Clipper met 1.8 Tdci 125 pk motor

En verder alle toeters en bellen...

Moet de kleur nog doorgeven en dat is hier ten huize Werckx een hevige discussie :schater:

De jeugd wil zwart, mijn vrouw iets decent grijs (nieuwe kleur Thunder genaamd) en ik wil iets wat niet meteen vuil is.

Ik moet er tenslotte dagelijks mee rijden :thumbup:

Nu maar wachten dus...

Link naar reactie
Heb vrijdag bericht gekregen dat men de wagen van mijn keuze gaat bestellen : ttz Mondeo Clipper met 1.8 Tdci 125 pk motor

En verder alle toeters en bellen...

Moet de kleur nog doorgeven en dat is hier ten huize Werckx een hevige discussie :schater:

De jeugd wil zwart, mijn vrouw iets decent grijs (nieuwe kleur Thunder genaamd) en ik wil iets wat niet meteen vuil is.

Ik moet er tenslotte dagelijks mee rijden :thumbup:

Nu maar wachten dus...

Dat wordt dus GRIJS Frank !!! :schater:

Veel plezier tzt met de nieuwe Mondeo ! :guitar:

Link naar reactie

ik ga vrijdag naar de importeur in Leusden om met de Octavia RS TDi Combi te rijden :wave:

7768.jpg

Van de Alfa nog steeds geen leaseprijs bekend, want de uitvoering is nieuw ... :thumbup:

Link naar reactie
ik ga vrijdag naar de importeur in Leusden om met de Octavia RS TDi Combi te rijden :wave:

Van de Alfa nog steeds geen leaseprijs bekend, want de uitvoering is nieuw ... :thumbup:

Je zult je inderdaad even over die schaamte heen moeten zetten (Valt me altijd op dat de bestuurders het altijd hebben over "ik rij in een Octavia" ipv "Ik rij in een Skoda") Maar je zult waarschijnlijk nog aangenaam verrast zijn. Een vriend van me rijdt sinds kort ook zo'n "Octavia" en ik moet zeggen, het rijdt helemaal niet verkeerd. Niet dat ik er in gezien wil worden ;) maar toch...

Link naar reactie
Je zult je inderdaad even over die schaamte heen moeten zetten (Valt me altijd op dat de bestuurders het altijd hebben over "ik rij in een Octavia" ipv "Ik rij in een Skoda") Maar je zult waarschijnlijk nog aangenaam verrast zijn. Een vriend van me rijdt sinds kort ook zo'n "Octavia" en ik moet zeggen, het rijdt helemaal niet verkeerd. Niet dat ik er in gezien wil worden :wave: maar toch...

Ik rij in 'een Fabia', prima auto. Alleen moet ik 's avonds 10 minuten lopen naar m'n huis want voor de deur parkeren doe ik natuutlijk niet :schater:

Nee hoor, ik heb er geen moeite mee om in die auto gezien te worden. Net als heeeel veel andere mensen die door hebben dat het veel in de bijtelling scheelt en je voor een redelijk bedrag een prima auto met een heleboel standaar luxe hebt (midden armsteun, climate control, cruise control, hoogte/diepte verstelbaar stuur, hoogte verstelbare bestuurders en bijrijders stoel etc).

uhh.... Misschien moet ik toch maar auto verkoper worden bedenk ik me nu :thumbup:

Link naar reactie
ik had gewoon ERG hoge verwachtingen van de Alfa. Skoda heeft gewoon een imago probleem (of ik heb een een probleem daarmee, zeg maar), verder puike auto.

En de Ti uitvoering is gewoon wat beter voor elkaar, volgens de foto´s :-)

Dat imago probleem is inmiddels wel verleden tijd toch? Kijk maar in duitsland, daar zijn ze 2e hands niet aan te slepen en ondertussen zowat even duur als een Audi of BMW.

Link naar reactie

ik heb helemaal geen zin in het telkens maar weer verdedigen waraom ik in een Skoda zou rijden. Ik ben niet iemand van " het is een soort passat" of "er staat allemaal VAG onder de motorkap". Het is gewoon een Skoda, wat staat voor minder imago, minder geld, maar toch wel netjes.

Tis tegen mijn gevoel, maar ik denk wel dat het lekker rijdt :wave:

Link naar reactie
ik heb helemaal geen zin in het telkens maar weer verdedigen waraom ik in een Skoda zou rijden. Ik ben niet iemand van " het is een soort passat" of "er staat allemaal VAG onder de motorkap". Het is gewoon een Skoda, wat staat voor minder imago, minder geld, maar toch wel netjes.

Tis tegen mijn gevoel, maar ik denk wel dat het lekker rijdt :angry:

Je bedoelt dat je je met de Z3MQP ook nooit hoefde te verdedigen dat het geen compensatie was voor iets??? :schater:

Ik zou me over dat imago geen probleem maken zolang het andere mensen betreft (ze zzzeiken toch wel) , echter als jij je er niet lekker in voelt, gewoon niet doen. Persoonlijk vind ik de Alfa ook mooier en een beter gevoel van Freude am Leben geven dan het droge Skoda. Omdat het een liezzzbak betreft zouden de gebreken me ook minder angsten geven (alhoewel elke maand langs de weg staan natuurlijk niet gezzzellig is). Enige wat ik persoonlijk errug belangrijk vind aan een auto (en niet vaak vind in een Alfa) is een zzzetel voor een Noord-Europese Kaukasier (1.93 m en 98kg). Klopt dat een beetje in de AlfaAlfa???

p.s. voordat iemand snugger is, ja de z3 sportstoel is ook niet echt een grrrooottte zzzetel, echter regels zijn er om te interpreteren, toch...

Link naar reactie
(alhoewel elke maand langs de weg staan natuurlijk niet gezzzellig is)

Precies daarom denk ik dat Alfa waarschijnlijk een groter imago probleem heeft dan Skoda. Tenminste in mijn omgeving....

Ik vind de Alfa ook veel mooier hoewel ik de Skoda sedan versie zeker niet lelijk vind en zelf mooier dan de recentste BMW, Audi of Mercedes, om nog maar te zwijgen van Ford Mazda Toyota etc...

Nou ja behalve dan de nieuwe 3 serie coupe... die is dan wel weer supageil :newblush:

Anyway, neem het risico en ga voor de Alfa, neem het opdringerige karakter en zeurende ronk op de koop toe. Of ga voor het iets saaiere Skoda iedereen uitlachend omdat je in een van de meest geslaagde auto's van de afgelopen tijd rijdt. Was de Skoda ook niet sneller toevallig? :smart: Hoewel, met nieuwe Alfa motor niet meer waarschijnlijk....

Link naar reactie

Nou, afgelopen vrijdag in de Octavia TDi RS gereden. Da´s best een snel ding :blink: Wat een koppel, heerlijk :thumbup:

Maar op wat (voor mij belangrijke) details laat Skoda toch wel wat vallen. De auto maakt gewoon veel meer lawaai als mijn 407. angezien ik mijn meeste van mijn 70k km/jaar vliegend over de snelweg maak, is dat wel van belang. Afwerking van diverse kunststof delen, extra luxe dingetjes die ik mis. Normaal niet zo´n probleem, maar bij een auto van meer dan 40 ruggen wordt dat toch ook belangrijk, zeker als de "concurrenten" dat wel goed voor elkaar hebben ...

:mellow:

nu maar wachten op een leaseprijs voor de 159 Ti, wat gewoon een ubergeil ding is om te zien :kisstogether: Ik vind het Alfa imago wel prima :schater:

Link naar reactie
Nou, afgelopen vrijdag in de Octavia TDi RS gereden. Da´s best een snel ding :D Wat een koppel, heerlijk :rolleyes:

Maar op wat (voor mij belangrijke) details laat Skoda toch wel wat vallen. De auto maakt gewoon veel meer lawaai als mijn 407. angezien ik mijn meeste van mijn 70k km/jaar vliegend over de snelweg maak, is dat wel van belang. Afwerking van diverse kunststof delen, extra luxe dingetjes die ik mis. Normaal niet zo´n probleem, maar bij een auto van meer dan 40 ruggen wordt dat toch ook belangrijk, zeker als de "concurrenten" dat wel goed voor elkaar hebben ...

:D

nu maar wachten op een leaseprijs voor de 159 Ti, wat gewoon een ubergeil ding is om te zien ;) Ik vind het Alfa imago wel prima :schater:

Een klacht die ik vaker heb gehoord over Alfa's is dat ze ook veel lawaai maken. Is dat bij deze minder dan de Skoda? Dan moet die Skoda wel erg rumoerig zijn. Iets waar ik ook niet voor zou kiezen denk ik. Vind de Alfa ook mooier, goeie keus in dat geval. :newblush:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.