Ga naar inhoud

Nieuwe leasebak


Ivo

Aanbevolen berichten

Het feit dat je een Z3 hebt gereden geeft al aan dat je een auto met karakter wil. Ga voor de 159 geweldige auto met goede prestaties en een rijke uitrusting. Ook voor de bijtelling is die nog vriendelijk i.i.g. goedkoper als een A3 terwijl je meer auto hebt :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 153
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vandaag een verrassend mailtje van de wagenparkbeheerder hier op de zaak. De Peut gaat er over 3 maanden uit en ik mag wat nieuws gaan zoeken.

I.v.m. merkbeperkingen enzo is dit mijn shortlist.

1) Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti SW

2) Skoda Octavia RS TDi Combi

3) A3 SW 2.0 TDi welke uitvoering weet ik nog niet want niet echt een seriezue optie

Toevallig allemaal SW´s maar een mooie sedan kan natuurlijk ook ...

BMW mag helaas niet, iemand anders leuke ideeën?

Lease +/- EUR 900 ex brandstof, 4 jaar / 40k km.

Luxe problemen; ken het. Ben zelf ook aan het kijken nadat ik m´n WRX vandaag heb moeten inleveren i.v.m. andere baan.

Alfa is relatief duur in de lease t.o.v. bijvoorbeeld de Skoda als je het uitrustingsniveau op hetzelfde niveau wilt brengen. Daarbij komt dat de Skoda beter is afgewerkt. Toen de 159 net uitkwam schreef een blad nog: ´hè hè, gelukkig kwam na dag 3 het typische alfa kraken ten gehore....´ zegt genoeg volgens mij. Zat zelf te denken aan een RS. Onderstel echt top. Heb gereden in een 2ltr benzine met 240pk met standaard RS onderstel en is echt top!. Heb zelf een offerte liggen voor een tdi met chip (210 pk; 420nm :rolleyes: ). Dat 2ltr blok kan het goed aan aldus tdi-club. Zelfs met de standaard koppeling.

Audi is top, maar heel karig met uitrusting. Als ik zou moeten kiezen: Skoda RS, zwart, 18¨ (optie van 450) en privacy rondom, dus ook de voorruiten (max 35%).

Ik ben er gelukkig al uit....

Suc6 verder Ivo!!

Link naar reactie
zijn alle details van die nieuwe al bekend dan :blink:

Heb de prijslijsten al een maand geleden doorgenomen. Heb ze nog wel ergens als je interesse hebt.

Link naar reactie

Ik zou ook voor de Alfa gaan! :blink:

Ik had twee jaar geleden in een alfa 147 gereden en dat beviel mij goed. Kwa interrieur is die beter dan de 1 serie waarmee wij nou mee rijden.

Over de andere auto's heb ik geen mening. Ik had niet in gereden.

Succes Ivo,

Maar dat zal zeker lukken denk. Je hebt al een zzz dus die lease rijdt je toch niet in de weekend. :thumbup:

Link naar reactie
Luxe problemen; ken het. Ben zelf ook aan het kijken nadat ik m´n WRX vandaag heb moeten inleveren i.v.m. andere baan.

Alfa is relatief duur in de lease t.o.v. bijvoorbeeld de Skoda als je het uitrustingsniveau op hetzelfde niveau wilt brengen. Daarbij komt dat de Skoda beter is afgewerkt. Toen de 159 net uitkwam schreef een blad nog: ´hè hè, gelukkig kwam na dag 3 het typische alfa kraken ten gehore....´ zegt genoeg volgens mij. Zat zelf te denken aan een RS. Onderstel echt top. Heb gereden in een 2ltr benzine met 240pk met standaard RS onderstel en is echt top!. Heb zelf een offerte liggen voor een tdi met chip (210 pk; 420nm :blink: ). Dat 2ltr blok kan het goed aan aldus tdi-club. Zelfs met de standaard koppeling.

Audi is top, maar heel karig met uitrusting. Als ik zou moeten kiezen: Skoda RS, zwart, 18¨ (optie van 450) en privacy rondom, dus ook de voorruiten (max 35%).

Ik ben er gelukkig al uit....

Suc6 verder Ivo!!

Sluit ik me helemaal bij aan. Vind de RS zelfs niet eens lelijk.

(Alfa overigens wel, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik ooit een 166 heb gehad en heb gezworen om nooit meer een Alfa te kopen)

Link naar reactie

vrijdag ga ik zowel ff de Skoda als de Alfa bekijken. Skoda is wel een stukkie krapper en met mijn 407 ben ik ruimte gewend. De Alfa is inderdaad relatief duur in de lease, dat kan een probleem worden, zeker volgeladen als ik hem wil ... :thumbup:

Dealers zullen wel niet de Ti en RS hebben staan, maar goed :blink:

Link naar reactie
vrijdag ga ik zowel ff de Skoda als de Alfa bekijken. Skoda is wel een stukkie krapper en met mijn 407 ben ik ruimte gewend. De Alfa is inderdaad relatief duur in de lease, dat kan een probleem worden, zeker volgeladen als ik hem wil ... :thumbup:

Dealers zullen wel niet de Ti en RS hebben staan, maar goed :blink:

keer afspraak maken in Leusden. Heb ik ook gedaan toen ik de Skoda wilde rijden. Skoda op de autostrada had wel een RS in de showroom maar toen niet rondrijden in ieder geval.

Link naar reactie

k'heb weining verstand van liezzzen, maarre is de Honda accord touring 2.2Cdti niet een alternatief (of is deze al te oud). De vort mondeo lijkt me ook een leuk alternatief al weet ik niet hoe de binnenkant er uit ziet.

Link naar reactie
zijn alle details van die nieuwe al bekend dan :blink:

Tuurlijk. Heb mijn offerte begin vorige maand al opgehaald.

Op de Ford websites kan je ook meer zien...

http://www.nl.ford.be/ie/mondeo/-/-/-/-/-/-

Is wel zo dat er een enorm verschil is tussen NL- en B - prijzen.

Een Passat die je in Belgie voor zo'n 27000 € hebt, kost ons bedrijf in NL 32000 € :thumbup:

Link naar reactie
k'heb weining verstand van liezzzen, maarre is de Honda accord touring 2.2Cdti niet een alternatief (of is deze al te oud). De vort mondeo lijkt me ook een leuk alternatief al weet ik niet hoe de binnenkant er uit ziet.

was mijn keuze 3 jaar geleden eigenlijk, superauto maar niet mogelijk binnen onze leaseregeling (merk enzo) werd toen dus de 407.

Link naar reactie
http://www.nl.ford.be/ie/mondeo/-/-/-/-/-/-

Is wel zo dat er een enorm verschil is tussen NL- en B - prijzen.

Een Passat die je in Belgie voor zo'n 27000 € hebt, kost ons bedrijf in NL 32000 € :blink:

Dan valt het nog mee. Heb auto's gezien waar het bijna eenderde scheelt.

Overigens, hier de prijslijst en specs van de mondeo

Link naar reactie

Qua looks duidelijk de Alfa... :mellow: Wat een mooie auto.

Die Skoda Zal geen slechte auto Zijn maar Zelfs de RS straalt een baal stro uit... :) [in vergelijking met die Italiaan dan...]

Link naar reactie
Dan valt het nog mee. Heb auto's gezien waar het bijna eenderde scheelt.

Overigens, hier de prijslijst en specs van de mondeo

Oef, :thumbup: voor de Mondeo is het prijsverschil tss Belgie en Nl ong. 8000 € voor een Wagon 1.8 TDci in Trend uitvoering.

Wat een happige bewindvoerders hebben jullie, zeg...

Link naar reactie
Oef, :thumbup: voor de Mondeo is het prijsverschil tss Belgie en Nl ong. 8000 € voor een Wagon 1.8 TDci in Trend uitvoering.

Wat een happige bewindvoerders hebben jullie, zeg...

ach, dat doen ze alleen maar om beter voor ons te zorgen.... dat kunnen wij zelf namelijk niet ....

Link naar reactie

Ja, zo zal je bezig kunnen blijven. Dat klopt. Ga er maar van uit dat alle leveranciers van onze dope binnen 1 jaar een (twinturbo) 2 liter diesel met 200pk+ hebben om je gek te maken. BMW heeft hem een paar maanden geleden ook al aangekondigd. Dus ff een lopend contract van een vertrekkende collega overnemen om dat jaar te overbruggen lijkt leuk... Echter, dan zal er vast weer iets lekkers aan de horizon verschijnen (300pk+2 liter dieselhybride o.i.d.).

Link naar reactie

nou, dus, zeg,

de Alfa viel wat tegen van binnen. De middenconsole is echt een betje een afknapper, het totale dash eigenlijk, alleen de klokken zijn wel fraai. De Skoda viel heel erg mee, zoveel zelfs dat het een serieuze kandidaat wordt.

De nieuwe Mondeo iS GROOT, tering, wat een sloep. Helaas net als de Passat staan de kleine wieltjes in geen verhouding met de enorme koets en is het dash ook nog eens een bling bling wansmaak produkt. Jammer, want verder was hij welk OK.

Damn, toch ook maar eens de Audi rijden, want een Octavia is toch wel een stapje terug ;-)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.