Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand

Nadia

Aanbevolen berichten

• Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

In Pijnacker City is het al de hele dag grijs, maar ik ben vandaag met de Z, omdat een collega nog een ritje tegoed had, dus ik kan nu dakloos naar huis, Ed oppikken en dan op naar Krimpen! Tot straks! Zo lang het droog blijft zijn we blij! :)

Link naar reactie
Heerlijk stukje gescheurd, achter Saskia en Frank aan, wat een herrie! :wave:

Joh, dat je dat nog kon horen of zo'n afstand ;).

En, het was inderdaad wederom gezellig :thumbup: .

Martin, je hebt wat gemist... ware het niet dat we nu heerlijk over je konden roddelen ;) :rolleyes:

Link naar reactie
Joh, dat je dat nog kon horen of zo'n afstand ;).

En, het was inderdaad wederom gezellig ;) .

Martin, je hebt wat gemist... ware het niet dat we nu heerlijk over je konden roddelen ;) :rolleyes:

Valt er over mij zoveel te roddelen..... ? :thumbup::wave:

Link naar reactie

Het is wel een heel mager aantal foto's dit keer maar toe nwe weg gingen wat het al zo donker buiten dat het geen zin meer had.

Het was wel weer beregezellig.

Speciaal voor Ruud :thumbup::)

imgp1778mediumkp0.jpg

Link naar reactie
Het is wel een heel mager aantal foto's dit keer maar toe nwe weg gingen wat het al zo donker buiten dat het geen zin meer had.

Speciaal voor Ruud ;) ;)

Is dit alles :) ?

En dat noemt zich fotograaf...

Moeten maar ff een pollutje openen of je volgende keer nog mag komen ;) :thumbup:

Link naar reactie
@ Nadia & Zazzkia: merk ik hier nu toch iets van het aloude: Jongens plagen, kusjes vragen...???

Die uitdrukking ken ik niet, is denk ik van een vorige generatie?? :thumbup:

Maar eh: NEE DANK JE

Link naar reactie
Die uitdrukking ken ik niet, is denk ik van een vorige generatie?? :thumbup:

Maar eh: NEE DANK JE

Hij bedoeld waarschijnlijk de uitdrukking "Meisjes plagen, kusjes vragen".

Daar is ie namelijk zeer mee bekend... sommige jongens moeten er echt om vragen cq smeken, anders gebeurt het niet...;).

En dat fenomeen (dus ook de uitdrukking) kennen WIJ dan weer niet... ;)... Als zijnde gewend dat we de mannen (tot vervelens toe) met bosjes achter ons aan hebben lopen... :)

Link naar reactie

Daar is ie namelijk zeer mee bekend... sommige jongens moeten er echt om vragen cq smeken, anders gebeurt het niet...;).

En dat fenomeen (dus ook de uitdrukking) kennen WIJ dan weer niet... ;)... Als zijnde gewend dat we de mannen (tot vervelens toe) met bosjes achter ons aan hebben lopen... :thumbup:

Ken ik ook niet :)

Link naar reactie

Daar is ie namelijk zeer mee bekend... sommige jongens moeten er echt om vragen cq smeken, anders gebeurt het niet...:rolleyes:.

En dat fenomeen (dus ook de uitdrukking) kennen WIJ dan weer niet... :wave:... Als zijnde gewend dat we de mannen (tot vervelens toe) met bosjes achter ons aan hebben lopen... :thumbup:

Je bedoelt in de bosjes achter je aan hebt lopen :wave:
Link naar reactie

Speciaal voor Ruud <_< :foto:

imgp1778mediumkp0.jpg

Ziet er allemaal weer gezellig uit ;) , even terug :foto: :banaan:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Jammer dat ik er deze keer niet bij kon zijn, maar volgende keer ben ik er natuurlijk weer wel.

Dat doet me denken....

Over 12 daagjes is het alweer zover !!!

Dus... Zet me maar alvast op de lijst.... Ik eet NIET mee.... :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.