Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand

Nadia

Aanbevolen berichten

• Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vind het leuk voor Martin hoor, maar als we weer terug kunnen keren naar de aanmeldingen en andere zaken die met de meeting te maken hebben, graag.

Aanmeldingen zijn nog mager in aantal, dus kom maar op. Nou ook weer niet ZO veel dat we weer aan het keuzemenu moeten (vanaf 22 p, wat op zich nog best coulant is overigens).

Tot donderdag! :thumbup:

Link naar reactie

Okidoki, heb de lijst aangepast. Graag uiterlijk woensdagochtend wijzigingen doorgeven met betrekking tot eten, zodat ik het definitieve aantal tijdig kan doorgeven aan de Barak.

Wordt toch weer een aardige opkomst, zitten nu op 16 (Sas en Frank eten toch mee) ;)

Link naar reactie

Leuk, Marcel en junior aan lijst toegevoegd, bericht van Bridders dat hij ook blijft eten dus ook dat aangepast.

En Arno vond ons blijkbaar geZZZellig genoeg om nog eens te buurten! :rolleyes:

Jullie staan erbij.

Link naar reactie

Zoooo, het was weer gezellig!!!

Ben m'n stem ongeveer kwijt, maar dat maakt niet uit... duik zo m'n bed in <_< .

Lotte, super-actie van je dat je een bloemetje had meegebracht voor Nadia.

Nadia, ook namens mij... dank dat je steeds deze gezellige avonden zo netjes regelt met de Barak. Waar zouden we zijn zonder jou :wave::thumbup:

Link naar reactie

Zo.. eerste ZH meeting die ik meemaak, erg geslaagd! <_< Veel gelachen, Sate spies prima maar niet zo goed als de ZZZukiyaki... weet ik dat ook gelijk voor de volgende keer :thumbup: . Zowaar drie :angry: QP's :thumbup: en een of andere 3.0 QP ( :wave: ) , leek wel een mini QP meeting op de parkeerplaats.

Link naar reactie
Zowaar drie :wave: QP's :thumbup: en een of andere 3.0 QP ( :wave: ) , leek wel een mini QP meeting op de parkeerplaats.
Meneer heeft een M en de arogantie straal ervan af :thumbup: maar hij is wel eruuuuug fraai als je langsrijd <_< Ook weer terug was weer erg gezellig en bovenal duur :angry: degenen na mij hebben waarschijnlijk niet meer hoeven af te rekenen :schater:
Link naar reactie
Meneer heeft een M en de arogantie straal ervan af :thumbup: maar hij is wel eruuuuug fraai als je langsrijd :thumbup: Ook weer terug was weer erg gezellig en bovenal duur :angry: degenen na mij hebben waarschijnlijk niet meer hoeven af te rekenen :schater:

Nou, Roger..... dat is helaas niet helemaal waar. Ik was dit keer de pineut om de restanten af te rekenen. En zie hier:

bonjp6.jpg

Acht bier heb ik zeer zeker niet op. Gelukkig maar gezien de enorme controle op de A16. Ben maar binnendoor gereden naar de A29 en zo verder naar het zuiden afgezakt, want met zo'n kassabon van een half uur oud in je beurs is geen goed idee. Geintje natuurlijk, had geen autopapieren bij me....

Verzoek voor de volgende keer aan iedereen: Onthoud goed wat je gegeten en gedronken hebt, dat is wel zo sociaal naar je mede-Z-rijder die als laatste afrekent.

Dank aan Nadia, Edwin en Aad voor hun bijdrage in het kosten. :wave:<_<

Link naar reactie

en gelukkig hebben we de foto's nog. Althans in ieder geval van het tafgelgezelschap.

imgp2449smallrk0.jpg

imgp2451smallrc9.jpg

imgp2452smallwd9.jpg

:thumbup: mijn jubileumpost moest er natuurlijk eentje met foto's zijn.

Link naar reactie

Ja was erg gezellig!! <_< Alleen inderdaad jammer van die laatste rekening, ik schrok er wel van want dat is de tweede keer. Wij zijn ook regelmatig de laatsten en dan heb je wel eens drie drankjes extra of zo die je moet afrekenen, ach daar kom je wel overheen. Maar vorige maand was Ruud flink de klos en nu dus Bas. Jammer jongens! Dat is niet echt leuk natuurlijk.

Dus inderdaad het verzoek aan iedereen: onthou wat je drinkt want anders moeten we moeilijk gaan doen met vooraf een pot maken / de drankrekening delen door het aantal personen / apart per persoon bijhouden enz.

Ohja en dan nog wat: Lotte, erg bedankt voor het bloemetje, het had niet gehoeven. :thumbup: Ik heb het al die maanden graag gedaan hoor! En het grappige is dus dat ik juist in de groep wilde gooien dat ik straks na een jaar het stokje over wil dragen, dan mag een volgende ZH-er de meeting organiseren (ben je helderziend Lotte? :schater: ).

Het is op zich niet veel werk want je houdt een lijst bij en belt het aantal door naar de Barak (ja waarom stop je er dan mee als het niet veel werk is, duh ik zie de vraag al aankomen dus die beantwoord ik zelf :wave: ), het is wel iets waar je alert op moet zijn en wat steeds terugkomt. Na een tijdje is het mooi geweest en vind je het fijn als iemand anders het regelt.

Dus... wie biedt zich aan? Jullie hebben nog even de tijd om erover na te denken, ik zal het niet zo maar uit mijn handen laten vallen.

Link naar reactie

Misshien een goed idee dat degene die eerder afrekenen geen, of minder tipgeld geven, maar een consumptie meer opgeven dat ze genuttigd hebben.

Dan voorkom je dat de laatst persoon onnodig veel moet afrekenen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.