Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand

Nadia

Aanbevolen berichten

• Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En ik neem de soekie jakkie :newblush:

Uiteraard, en ik neem zelf extra vlees van huis mee! :schater:

Link naar reactie

Even voor iedereen ter info: toen ik gisteren het aantal eters doorbelde, 22, toen gaf de Barak aan dat er vanaf 22 personen een keuzemenu geldt want het is in de keuken niet meer te doen anders. We hebben nu een afmelding van Perry maar aangezien ze nu met de voorbereidingen bezig zijn ga ik niet meer bellen om door te geven: we zijn toch met 21, doe toch maar geen keuzemenu. Als er dan toch nog een spontane eter komt lijkt het net of we spelletjes met ze spelen.

Het keuzemenu is als volgt: varkenshaas, biefstuk, kipfilet of suki yaki (dit was wiener schnitzel maar dat leek me minder geslaagd).

Dus de keuze is beperkt maar er is vast voor iedereen wel iets bij wat hij lekker vindt. Een volgende keer moeten we gewoon in twee ploegen gaan eten :lol2: een vroege ploeg en een late ploeg.

Tot vanavond!! :newblush::party:

Link naar reactie
Met een keuze-menu geldt ook altijd groepskorting...!!!

Mee eens, door keuzemenu is er voor ons minder keus en zij kunnen economischer werken.

Ben niet uit op een paar euro voordeel. maar is normale gang van zaken.

(anders ga ik apart aan een tafeltje zitten, heb ik wel alle keus :newblush: ).

Link naar reactie

kon er weer geen gehaktbal bij???

p.s. ik kom niet vaak, maar ik zou me nou niet druk maken over hun gevoelens. Wie betaald, bepaald. Daarnaast moet in NL dat soort vriendelijkheid van 2 kanten komen.

Veel plezier vanavond. Ik heb al een nieuwjaarsbordeel nieuwjaarsborrel van mijn stamkroeg

Link naar reactie
Top, super gezellig ;) . Hoorde al van Simon dat ie zou proberen jou voor z'n karretje te spannen :thumbup:.

Nou eeeh ik vond het wel een goed idee zo...we delen de gezelligheid en we besparen ook nog eens centjes. Dus die 2 onwijzen uit het oosten zijn er weer bij.... mooi toch.

Tot strax.... eh straks.

Link naar reactie

Ik ga me vandaag keurig aan de snelheid houden wanneer ik afreis naar het Suki Yakki Walhalla. De vorige twee keren heb ik namelijk op dezelfde locatie in Zevenhuizen (waar geen flitspaal staat) een bekeuring gehad. ;) :thumbup:

Link naar reactie
Denk je dat ik niet meelees dan?

Ik zag je nog langs de weg, maar kon je net niet raken :schater::schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.