Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand

Nadia

Aanbevolen berichten

Willy heeft zin in soeki yaki.tot morgen :D

we hopen om half negen aan te kunnen schuiven....

Link naar reactie
  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Super dat jullie ook komen, het wordt lekker druk morgen :blink:

( ik loop de laatste dagen al te watertanden als ik aan de sjoekie sjakkie denk )

ik hoop dat er genoeg over blijft voor jou,Ruud. :D

Link naar reactie
Ik zet jullie erbij en zal doorgeven dat we rond half negen aan tafel gaan.

Dat wordt extra stokbrood eten! Anders redden we het niet :D

:schater: :schater: we zullen ons haasten,anders ligt dadelijk de helft bewusteloos onder de bar

Link naar reactie
Oh, was de hint zo duidelijk?? :D

luid en duidelijk :blink:

we proberen om 18.30u de toko dicht te gooien......

Link naar reactie
luid en duidelijk :D

we proberen om 18.30u de toko dicht te gooien......

Vergeet niet het licht uit te doen!!! :schater::schater::schater:

Leuk dat jullie komen, kan ik m'n sinterklaascadeau laten zien.

17420.jpg

Link naar reactie
Vergeet niet het licht uit te doen!!! :schater::schater::schater:

Leuk dat jullie komen, kan ik m'n sinterklaascadeau laten zien.

http://images.buycostumes.com/mgen/merchandiser/17420.jpg

we zullen erop letten dat we alles goed achter laten,enne dat sinterklaas cadeau laat je wel in de QP liggen,hè :schater:

Link naar reactie

Het is niet uitgesloten dat vanavond mijn zoon met een vriendje (allebei 18) ook eens komen kijken en een patatje mee eten.

Ze komen dan met een (onvermijdelijke?) Golf GTI

Link naar reactie
Helaas, wij zijn er niet bij druk, druk, druk :huh: Heeft Nicole ook nog een vrije dag opgeofferd :rolleyes:

ja hoor ... hij heeft een QP en begint meteen op een andere QP rijder te lijken.

Als Nicole toch al vrij is komt ze toch gezellig alleen?

Link naar reactie
ja hoor ... hij heeft een QP en begint meteen op een andere QP rijder te lijken.

Het is dat dakje, Ed. Een vrije geest gedijt niet in een kleine, gesloten ruimte. Dat leidt alleen maar tot beperkingen.

Ik zou Yoep van 't Hek wel eens willen horen over de mensen die altijd "druk druk druk" roepen.

Link naar reactie
Helaas, wij zijn er niet bij druk, druk, druk :huh: Heeft Nicole ook nog een vrije dag opgeofferd :rolleyes:

de groep word wel kleiner vanavond,Andri kan ook al niet.

(die heeft niet zo'n dakje,Rob :schater: :schater: )

Link naar reactie
Zeg, wat doe jij in dit topic :rolleyes: ?

Nou Roger niet komt is er een plekje over voor jou (reistijd zal elkaar niet veel ontlopen ;)).

:thumbup:

ja Rob,in de zzz en richting Zevenhuizen :thumbup:

Link naar reactie

Even kijken of ik alles goed begrijp: Mohikaan neemt junior en vriendje mee dus dat is + 2, Roger haakt af want hij is Coupérijder, dus dat is -2, dus per saldo zitten we op hetzelfde aantal. Had net een bezorgde barak aan de lijn of we wel komen want het is slecht weer (ik heb die jongen maar niet uitgelegd dat zo'n dak ook dicht kan). Ik heb het aantal van 23 herbevestigd dus als we daar ongeveer op uitkomen is het goed.

Van Andriol heb ik geen afmelding gehad maar ik begrijp van Zzztje dat hij van de lijst kan, dus dat zal ik zo doen.

Tot straks allemaal!!! :thumbup:

Link naar reactie
Van Andriol heb ik geen afmelding gehad maar ik begrijp van Zzztje dat hij van de lijst kan, dus dat zal ik zo doen.

Tot straks allemaal!!! :rolleyes:

klopt,Andri heeft een meeting in den haag :thumbup:

tot straks (hopelijk zonder file's)

Link naar reactie

ik kan je geen ongelijk geven Edwin... tuurlijk erg jammer dit. Ik wilde 7huizen opvrolijken met een blimsembezoekje om Roger officieel welkom te heten tot het illustere QP-gezelschap, haakt ie af (en ik lees het nu pas). :schater:

Link naar reactie
ik kan je geen ongelijk geven Edwin... tuurlijk erg jammer dit. Ik wilde 7huizen opvrolijken met een blimsembezoekje om Roger officieel welkom te heten tot het illustere QP-gezelschap, haakt ie af (en ik lees het nu pas). :schater:

Dat afzeggen moet geen trend worden onder de QP rijders.... :schater:

Link naar reactie

Als dat betekent dat je nu niet meer komt vind ik dat toch ook een vorm van afzeggen :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.