Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand

Nadia

Aanbevolen berichten

• Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nadia! maakt niet uit welke :angry:.

Hou je het lijssie ff bij -_- :rolleyes:

Zo weten we natuurlijk niet wie er allemaal komt en of het wel de moeite waard is om dan zelf ook te komen :P .

Volgens mij hebben de Nadia's ruzie wie er op het forum de lijst mag bijhouden.. :schater::schater:

Link naar reactie
Volgens mij zijn Edwin en alle Nadia's op vakantie :unsure:

Heel scherp opgemerkt van u. Lijstje zal morgen wel in orde worden gemaakt. Geen zorgen, we zijn er zelf ook bij :lol:

Link naar reactie
Heel scherp opgemerkt van u. Lijstje zal morgen wel in orde worden gemaakt. Geen zorgen, we zijn er zelf ook bij :lol:

Op zijn leeftijd scherp zijn is ook een kunst.... :schater::schater::schater:

...maar hij is er waarschijnlijk weer bij en misschien met een :m: QPE... :schater::unsure::schater:

Link naar reactie
Zo weten we natuurlijk niet wie er allemaal komt en of het wel de moeite waard is om dan zelf ook te komen :unsure: .

Dat is nou juist de reden waarom ik altijd onaangekondigd langskom.

Weet ik in ieder geval zeker dat er geen mensen speciaal voor mij komen.

Sterker nog... Misschien vinden mensen het wel heel jammer wanneer ik plotseling toch kom opdagen. (Als ze het geweten hadden dan waren ze niet gekomen.)

Maar even alle gekheid op een stokje...

Maakt dat dan zoveel uit ???

Ik vindt het altijd de moeite om te komen !!!

Link naar reactie
1e donderdag van Januari ben ik ben ik van de partij :unsure::D

Dat is je geraden!!! Ik ben tenslotte niet voor niets te laat op m'n training gekomen om jou op msn toe te voegen.

(sorry MdV, het is waar!)

Link naar reactie
Dat is je geraden!!! Ik ben tenslotte niet voor niets te laat op m'n training gekomen om jou op msn toe te voegen.

(sorry MdV, het is waar!)

Voor zover ik me kan herrinneren was jij 15 min voor je training 1 sok kwijt :P

Mij de schuld geven he :angry: je kan beter niet komen 1e donderdag januari haha nee hoor :P

Link naar reactie
Bijgewerkt!

:thumbup:

He Nadia's...nog een beetje in de vakantie stemming???

Roodkapje Ruud en Marijke -------------- Ja 1 -> Ehhhh hebben ze ruzie...Ruud heeft toch de nieren alweer vervangen :schater::schater:

Z3mroadster ------------------------------- Ja 1 -> Het is nu Z3mQPE geworden voor z'n vrienden :schater::schater::schater:

Link naar reactie
He Nadia's...nog een beetje in de vakantie stemming???

Roodkapje Ruud en Marijke -------------- Ja 1 -> Ehhhh hebben ze ruzie...Ruud heeft toch de nieren alweer vervangen :schater::schater:

Z3mroadster ------------------------------- Ja 1 -> Het is nu Z3mQPE geworden voor z'n vrienden :schater::schater::schater:

Wij komen met 2 :m: 's :m: kan ik er meteen 1 achterlaten bij Ruud :thumbup::schater:
Link naar reactie

Nog even Nadia ik ben er bij met Astrid.

Frank komt zelf met zijn compressor ingebouwde coupe even de klinkers uit de straat te trekken :schater:

Frank heeft nog geen forum naam dus noem ik hem maar Compressor Frank.

En wij eten alle drie gewoon mee. GR Marcel

Link naar reactie

Nou, we :m: moeten er nog even in komen zeg maar! :thumbup::m:

Maar heb het lijstje nu bijgewerkt, we zitten al op 16 mensen met eten.

Ik ga maar vast de lange tafel reserveren.

Ja vakantie was heeeeeeeeerlijk en nu weer geld verdienen voor een volgende vakantie.

pffff valt niet mee om weer in het ritme te komen..........

:m:<_<

Link naar reactie
Hallo allemaal,

Zet mij er ook maar weer bij op het lijstje. Mèt eten graag!

Wordt weer een fraai rijtje op de parkeerplaats! (op zich al een reden om te komen! <_< )

Groetjes, Harold

Staat erop!

Voor sommigen is het ook een fraai RITJE op de parkeerplaats (scheelt maar 1 letter maar wereld van verschil) maar dan moeten ze wel komen.... Puk? :) NogeenWouter? <_<

Link naar reactie
Daar gaan we voor, we zijn er ook bij. Dus nog twee plaatsen aan tafel er bij!

:thumbup: 21 man/vrouw! Hoogste opkomst ooit? :thumbup:

Dat wordt gezellig! Past nog net denk ik (eentje aan het hoofd van de tafel). En anders schuiven we de plantenbak een stukkie op :thumbup:

Link naar reactie
Ik ben er weer Nadia.

Bij mij geen afmeldingen hoor! Ik ben geen Roger, die dat soort grappen wel duldt.

:D

Ik zet je erbij.

EDIT: ZEG LEKKER DING, JE HEBT JE AL OP 12 NOVEMBER AANGEMELD!

Was wel weer een serieuze aanmelding zeg als je het zelf niet meer wist. Je stond al bovenaan de lijst. ZONDER STIP uiteraard.

En dat op de maandagmorgen.... Raakt de administratie bijna in de war. :kisstogether:

Ik ga maar weer aan de koffie.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.