Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand

Nadia

Aanbevolen berichten

Euh... is dit dan zo'n beetje het begin van het Z3-virus? :wave: B)

Groetjes, Harold (alias Paul)

Ja , Harold ! :mellow::party:

Sorry, Harold, wil ik je een leuke reply geven, edit ik perongeluk je hele verhaal ?????!!!!

DAMN ! Dat overkomt me met m'n mod. status nooit !

Nogmaals SORRY ! :unsure:

aangepast door Marvin
Link naar reactie
  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Sorry, Harold, wil ik je een leuke reply geven, edit ik perongeluk je hele verhaal ?????!!!!

DAMN ! Dat overkomt me met m'n mod. status nooit !

Nogmaals SORRY ! B)

Ik zeg ontslag en pek en veren met Marvin :mellow::schater: Ik heb wat gemist ik probeer de volgende keer er weer bij te zijn met partner :wave:
Link naar reactie

:blink: tja.... misschien schrok je zo van mijn berichtje dat je even op een verkeerde knop drukte??!!

BTW, Da's nog eens een handige pech-onderweg-set! Ziet er degelijk uit :P (Of is die van IJzeren Rita geweest?)

Maar goed, ik wilde alleen maar zeggen dat ik het leuk vond om zo de eerste keer bij de Meet & Greet te zijn. Ik kan het iedereen aanraden. Het helpt natuurlijk ook als je van Nadia een berichtje krijgt: "Hoi, kom gerust langs. We willen graag je auto zien. En jou natuurlijk. In die volgorde" :drank:

Al is parkeren onder toeziend oog van geroutineerde Z3-fanatici niet mijn sterke punt :birthday: , zeker niet als die motorkap voor mijn gevoel nog ergens aan het einde van de horizon ophoudt (ik heb hem koud een week, 3 keer in kunnen rijden...). Maar goed, beetje oefenen nog...

Daar stond mijn Z3 dan tussen die andere Z3s in het rijtje. Een machtig gezicht! (Edwin, bedankt voor de foto's :party: ) Na de hartelijke begroeting liepen toch binnen een paar minuten de "keurmeesters" rond de auto. Ze hielden zich in: ELKE Z3 moet welkom blijven, dat is duidelijk! Een complimentje voor de velgen :angry: , en een paar subtiele tips volgden. Die korte glimmende antennetjes, of ik die niet mooi vond. (Euh, ja inderdaad mooier dan die zwarte gewone!). Of zo'n glimmend uitlaatsierstuk (Euh... ook ja...) "die er echt heel makkelijk opgaat" (Goh...). En nou je het zegt, mijn uitlaat-uiteinde zag er opeens uit als een afgezaagde kachelpijp. Dat kan natuurlijk zo niet langer!

Kortom: Binnen na één avond kreeg ik al zin om eens wat op te leuken aan die Z3 van mij... (Z3-virus?) Eens kijken wat er nog in de spaarpot zit...

Enne, Marvin, even niet op Edit klikken nu hè :fiew: ?

Groetjes, Harold

Link naar reactie
:birthday: tja.... misschien schrok je zo van mijn berichtje dat je even op een verkeerde knop drukte??!!

Enne, Marvin, even niet op Edit klikken nu hè :drank: ?

Groetjes, Harold

Ik heb extra goed opgelet nu dat ik de REPLY knop gebruik ! :schater::blink:

Link naar reactie
Die ene achterin de andere ;)

:fiew: Lijkt mij zeer pijnlijk die grote spuit achter in je k... of misschien hoe je daar wel van... :schater::schater: ik blijf me verbazen op dit forum.

Link naar reactie
Het was weer heel gezellig en een aardige opkomst.

:schater::schater:

heb je het druk Ruud? je bent er lekker bijtijds mee :thumbup: .

Dacht al dat er een aankondiging stond voor de volgende Meet en Greet :wub:... maar nee, Ruud kwam nog met foto's ;).

Maaru, over de volgende meet en greet. Gaat dat in Sinterklaas-stijl gebeuren :thumbup:?

Link naar reactie
Martin, kom je ook? Iemand moet toch weer de zwarte piet zijn hè :schater:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ik ben erbij!!!

Link naar reactie
Martin, kom je ook? Iemand moet toch weer de zwarte piet zijn hè :schater:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ik ben erbij!!! ....schreef Martin dusssssssssssssss

Martin, je hoeft niet per se zwarte piet te zijn...je kunt ook voor Sinterklaas spelen :schater::schater: .....en dan zullen wij FF onze verlanglijstjes PM'en :fiew: :m:

Ik ben er trouwens ook weer bij!! Hopelijk met mijn nw uitlaat.. nog FF langs die man die alles kan.... :thumbup::thumbup:

Tot de 6e!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.