Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand

Nadia

Aanbevolen berichten

Verdient dat nog een beetje als stripper ??? :schater::schater::schater:

Ja zeker, zou je ook eens moeten proberen, wie weet "wat" het je oplevert! :schater:

In dat geval moet Roger waarschijnlijk het huis uit dus kunnen we die dan bijschrijven?

Sorry dat ik je pret op voorhand moet bederven, Roger zal niet in staat zijn zich bij jullie te voegen,:harhar: want "hij" is juist de reden van mijn nieuwe vorm van verdiensten :wave:

Gevaarlijke outfit :thumbup:

Gevaarlijk? Hoezo? dit was ook de dagelijkse outfit van moeder Theresa :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ga nu het aantal mensen bevestigen. Als er nog meer mensen komen eten, geef dat dan aan zodat ik de reservering kan aanpassen.

Tot vanavond allemaal (en voor alle anderen die druk zijn met werk, operaties en andere dingen: sterkte en tot een volgende keer) :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Ik ben vanavond wat later.

Meteen uit werk kom ik naar jullie toe, ik heb dus geen tijd om een streepjesoverhemd uit te zoeken :schater::schater::schater:

Niet zonder mij lachen!

Link naar reactie
Ik ben vanavond wat later.

Meteen uit werk kom ik naar jullie toe, ik heb dus geen tijd om een streepjesoverhemd uit te zoeken :schater::schater::schater:

Niet zonder mij lachen!

We lachen wel om je.....en ook zonder je :hypocritesmiley::thumbup:

Ik ben al klaar voor...even mijn hardtop plaatsen..en afstoffen..en dan naar Z'huizen.

Tot vanavond

Link naar reactie
Ik ben al klaar voor...even mijn hardtop plaatsen..en afstoffen..en dan naar Z'huizen.

Hardtop? verwacht je vanavond vorst en sneeuw ofzo?

p.s junior komt niet mee (morgen repetitie)

Link naar reactie
Hardtop? verwacht je vanavond vorst en sneeuw ofzo?

p.s junior komt niet mee (morgen repetitie)

Okidoki! Maar Bartje neemt zijn plaats in (aan tafel dan, je hoeft hem niet op te pikken hoor :hypocritesmiley: )

Tot straks! Net een paar uur in de tuin gewerkt, dus heel even bijkomen en administratie doen en dan ook op pad!

Link naar reactie

niet te hard plagen hè :schater:

iedereen die naar zevenhuizen gaan,have fun en eet smakelijk.(en inmiddels al aan tafel zitten..... :hypocritesmiley: )

@nadia;en zit die jongen nog in de bediening,of is hij hard weg gelopen na de vorige meeting? :schater:

Link naar reactie

Het was wederom enorm gezellig!!

Volgende keer ben ik er weer bij, misschien heb ik dan 12 stukjes in m'n Suki-Yaki.

:hypocritesmiley: yeah right

Nou moet ik Martin in mijn eentje plagen........ :harhar:

:thumbup:

Hm, eigenlijk best leuk! ;) :wave:

Je bent vergeten me te plagen!

Het was trouwens erg gezellig dat Frank (The Flop-Bob) er ook was, hij had alleen iets doorzichtigs aan.!!! (die vinger is niet van mij!!!)

Foto-FJGRCFMA.jpg

Foto-4PELHS7O.jpg

Link naar reactie

Het was idd een leuke avond, het stond niet helemaal in mijn avond programma maar toen ik om 5 uur nog bij ruud was dacht ik waarom niet! :wave: De volgendekeer probeer ik er weer bij te zijn, nu alleen hopen dat ik dan vrij ben en niet hoe te varen of de wacht heb... :mellow:

Link naar reactie

het was weer erg gezellig gisteren. Zowaar 2 nieuwe gezichten, Harold (Paul dus eigenlijk) en Hansje (zeg maar gerust Hans).

De ober van vorige keer was er niet bij maar was vervangen door een dame die ook netjes haar best deed.

Link naar reactie
het was weer erg gezellig gisteren. Zowaar 2 nieuwe gezichten, Harold (Paul dus eigenlijk) en Hansje (zeg maar gerust Hans).

De ober van vorige keer was er niet bij maar was vervangen door een dame die ook netjes haar best deed.

Ja was erg leuk en inderdaad fatsoenlijke bediening! :wave:

En Ruud had zowaar meer dan 5 stukjes in zijn suki yaki!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.