Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand

Nadia

Aanbevolen berichten

Hopelijk wel een goede vakantie gehad :kisstogether:

ja,hoor.

nu nog verder discussiëren,maar we komen er wel uit :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Volgende week donderdag is het alweer zo ver.

Op speciaal verzoek heb ik alvast de grote tafel gereserveerd voor 15 personen, dus jullie moeten wel massaal komen natuurlijk.

Komt u maar met de aanmeldingen! :m:

Link naar reactie

Helaas, ik kan er niet bij zijn ^_^. Overleg voor m'n werk waar ik onmogelijk onderuit kan/wil.

Of Frank dan alleen komt weet ik niet :m: .

Iedereen die wel gaat, alvast veel plezier!!!

En voor iedereen die het nog niet weet... gaan hoor, is altijd erg gezellig!!!

Anders komt die tafel nooit vol :m:.

Link naar reactie

Ik kom!!!

Wil wel graag tussen Ruud en Frank in zitten!!! :schater:

Soekie Jakkie it'll be!

Link naar reactie
Of Frank dan alleen komt weet ik niet ;) .
Tuurlijk, hij is dol op in de Z rijden of eh...... zijn wij soms niet gezellig genoeg? :lol2: ;)

Tuurlijk, het is berengezellig, maar vraag me af of hij wel met de Skoda wil gaan :).

Want ik heb een afspraak, dus ik neem de Z mee :wave: .

@The Bob: sorry :schater::newblush:

Link naar reactie
Tuurlijk, het is berengezellig en ik weet zeker dat hij met de Skoda wil gaan ;).

Kijk, zo ken ik The Bob weer, die gaat voor wat echt belangrijk is in het leven, namelijk persoonlijk contact met geZZZellige mensen.

Je staat erbij Frank :lol: ;)

Link naar reactie
Kom ook, misschien als bijrijder, want zoon (18) heeft sinds vandaag rijbewijs en loert op ritjes in de Z3.

gefiliciteerd,zoon van henk ;) :schater:

@henk,ik weet nog een hele mooie zzz te koop voor zoon-lief :thumbup::schater:

Link naar reactie
Lijst is aangepast, we zitten met The Bob, Aad, Mohikaan junior en senior nu op 11!

Wie nog?

Nieuwe Hans uit Zoeterwoude?? Het is altijd heel gezellig!

Hoi Nadia's,

Ik voel me natuurlijk enorm vereerd met al die aandacht en kan eigenlijk geen nee meer zeggen. Maar ik doe 't toch !!

Ondanks dat ik jullie gezelschep verkies boven een klinische ruimte met TL verlichting, bulderende airco's en rijen stalen kasten vol met apparatuur moet ik daar helaas toch mijn avond mee doorbrengen a.s. donderdag. Ik en mijn Skoda (jaja...) zullen verblijven in Amsterdam bij een datacenter.

Veel plezzzier allemaal (voor zover dat zonder Zazzkia en The Bob kan natuurlijk <_<)

Frank.

Link naar reactie
Hoi Nadia's,

Ik voel me natuurlijk enorm vereerd met al die aandacht en kan eigenlijk geen nee meer zeggen. Maar ik doe 't toch !!

Ondanks dat ik jullie gezelschep verkies boven een klinische ruimte met TL verlichting, bulderende airco's en rijen stalen kasten vol met apparatuur moet ik daar helaas toch mijn avond mee doorbrengen a.s. donderdag. Ik en mijn Skoda (jaja...) zullen verblijven in Amsterdam bij een datacenter.

Veel plezzzier allemaal (voor zover dat zonder Zazzkia en The Bob kan natuurlijk ;))

Frank.

Ok jouw keus <_<

:hypocritesmiley:

Maar, gelukkig komt nieuwe Harold wèl!! Hartstikke leuk!

Ik pas de lijst weer aan.

Link naar reactie
Ik had er graag bij willen zijn, maar helaas mijn rol is voor die avond al ingevuld...

New Job

In dat geval moet Roger waarschijnlijk het huis uit dus kunnen we die dan bijschrijven?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.