Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand

Nadia

Aanbevolen berichten

• Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het rijtje bij aankomst

imgp2314smallgu2.jpg

Als ik was gekomen dan was ik toch met mijn Funf Station gekomen en dat staat hier niet zo goed tussen.

Realiseer me overigens dat ik dus eigenlijk ook een een hele grote BMW QP heb.

De grootste QP van het forum (Type Hartge). :schater:

Link naar reactie

Nog bedankt voor de gezellige avond. Heerlijke soeki jaki en gezellige sfeer.

Samen met Zter naar Dordrecht om op de A15 stil te komen staan in de file doordat de tunnel bij Alblasserdam afgesloten was. Toch weer een latertje.

Link naar reactie

wel erg veel streepjesoverhemden!!!!

PS ZZazkia, voor de duidelijkheid het was een grapje. Martin is vice-directeur van paps toko, en die noem ik altijd net als bolke de beer, vieze dikke deur.

Ik zelf was jammer genoeg in London voor een paar dagen werken. Hoteletje in Mayfair (Cavendish) tussen enkel en alleen aston martins en bentleys. Doe het nooit, maar stond op het punt om een DB9 met kenteken IVO te fotograferen voor onze uebersturmbahnkommandant.

Link naar reactie

[

Ik zelf was jammer genoeg in London voor een paar dagen werken. Hoteletje in Mayfair (Cavendish) tussen enkel en alleen aston martins en bentleys. Doe het nooit, maar stond op het punt om een DB9 met kenteken IVO te fotograferen voor onze uebersturmbahnkommandant.

Link naar reactie
[

Ik denk dat ie het geheim had willen houden :thumbsup:

Dat was ik inderdaad!!!! Heb alleen maar billen-geknepen die avond :schater::schater::schater:

Link naar reactie

en we zijn weer terug,iedereen bedankt voor de gezellige avond.

enne Ruud,'t is dat je geen vliegbrevet heb,anders waren we opgestegen. :thumbup:

we zitten nu echt aan een :m: te denken,de hele vakantie over nix anders gehad :kisstogether:

Link naar reactie
en we zijn weer terug,iedereen bedankt voor de gezellige avond.

enne Ruud,'t is dat je geen vliegbrevet heb,anders waren we opgestegen. :thumbup:

we zitten nu echt aan een :m: te denken,de hele vakantie over nix anders gehad :kisstogether:

Hopelijk wel een goede vakantie gehad :m:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.