Ga naar inhoud

Leer laat los

Aanbevolen berichten

Tja, ik heb weer eens wat. Het viel ons ineens op dat er een raar kabeltje over de kap van het instrumentenpaneel (of hoe heet dat ding :thumbup: ) liep. Maar, het bleek geen kabeltje te zijn... het leer is los gelaten en "gekrompen". Vandaag zagen we dat ook de rest van het leer wat los begint te komen :thumbup: (zie foto's).

Kent iemand dit probleem en zo ja, is het op te lossen en op wat voor manier dan? Alvast bedankt!

Het leer is nu in te drukken... voelt dan kleverig onder het leer.

dsc00112fw1.jpg

Het "kabeltje"

dsc00110zp1.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ow, dat ziet er niet fijn uit Saskia, da's een stuk erger dan bij mij het geval is. Met name je tweede foto ziet er niet best uit.

Bij mij is alleen maar het leer van de afdekkap van de airbag op het dashboard iets los, daar zit zichtbaar lucht onder. 't Is een groot blaasje(contradictie :thumbup: huub), als het ware. Daar blijft het dan ook bij, verder geen los of gekrompen leer. Dit was al zo toen ik de ZZZ in mijn bezit kreeg en is niet erger geworden.

Dat lijm een keer loslaat (warmte, uitdroging) verbaast me niet, al zou dat uiteraard niet mogen. Dat krimpen lijkt me erger, dat komt niet goed, vrees ik. Wat de remedie hiertegen is, geen idee.

dscn2996webpijlxn4.jpg

Link naar reactie

Vreemd. Ik heb ook een lichte bolling boven mijn linker luchtrooster, maar nog geen tekenen van krimpend leer. :thumbup: Voor een leer bekleder zou dit geen probleem zijn om te repareren. Meeste werk zal het uitbouwen van het middenconsole zijn. The bob, je wordt geroepen. :thumbup:

rijderskantrechtsenondewe2.jpg

Link naar reactie

hahaha,

ook toevallig. Ik heb precies hetzelfde.

Bij mij laat voorop aan de onderkant van die koepel van de tellerbak het leer los.

Volgens mij kun je die koepel eraf halen... dan heb je lekker de ruimte om het opnieuw erop te lijmen!

Link naar reactie
Nee, ja zodra je het dashboard gedemonteerd hebt :thumbup:

Ow, dan haal ik het voorraam er wel uit om er makkelijk bij te kunnen!

Link naar reactie
Er was toch verleden week ook al iemand met dit probleem?

Was dat niet op een ander forum, darkroomforum oid :thumbup:

Link naar reactie
Das vreemd. Heb dat wel vaker.

Droom ik blijkbaar ergens van en paar dagen later gebeurt het echt.

Henk wordt zenuwachtig... de Coupe meeting begint er immers aan te komen! En hij komt met z'n dochter!

Misschien drink hij wel moed in :schater::schater::schater:

Link naar reactie
Das vreemd. Heb dat wel vaker.

Droom ik blijkbaar ergens van en paar dagen later gebeurt het echt.

Henk, kun je niet eens dromen dat wij met Z'n tweetjes de lotto winnen en dat we het prijZengeld samen gaan afhalen op een eiland vol met alleen maar mooie vrouwen, een eiland midden in een bierZee ?... :rolleyes:

Komen we hier terug en gaan we de Z van iedere gewaardeerde member eens flink optunen naar Zijn of haar wensen... :party:

Link naar reactie
Henk, kun je niet eens dromen dat wij met Z'n tweetjes de lotto winnen en dat we het prijZengeld samen gaan afhalen op een eiland vol met alleen maar mooie vrouwen, een eiland midden in een bierZee ?... :rolleyes:

Komen we hier terug en gaan we de Z van iedere gewaardeerde member eens flink optunen naar Zijn of haar wensen... :lol:

Ben jij gek! Ik wil mee!!!!

Dan hoef ik niet mee te delen in de op tune sessies!!!

:wub::wub::wub::wub: BIERzee ... mooie vrouwen :rolleyes::party::hypocritesmiley: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

Link naar reactie
Da's voor mij nieuw.

Ksnap het, het was niet op het forum, maar saskia liet het me zien.

Had niet te veel gedronken, maar was wat in verwarring door haar mooie ogen.

Zeg Rob, kun je de bolling in jouw daschbord niet oplossen met een spelde prikje (luchtzak?).

Aan Frank : Azam controleert al mijn postings

Link naar reactie
Ksnap het, het was niet op het forum, maar saskia liet het me zien.

Had niet te veel gedronken, maar was wat in verwarring door haar mooie ogen.

Zeg Rob, kun je de bolling in jouw daschbord niet oplossen met een spelde prikje (luchtzak?).

Aan Frank : Azam controleert al mijn postings

Ok, als ik het goed begrijp gaat The Bob een auto strippen, Rob prikt een gat (!!) in z'n leren bekleding en Mohikaan gaat met een nader te bepalen groepje op zoek naar een niet bestaand eiland in een niet-bestaande ZZZee?? :schater:

Hmm... er moet straks vast iemand gaan roepen dat e.e.a. 'off topic' is :rolleyes:

Link naar reactie
Wat vind jij daarvan frido, zullen we hem ook meenemen?

Lijkt me een geschikte partner... :m:

Hmm... er moet straks vast iemand gaan roepen dat e.e.a. 'off topic' is :foto:

Een en ander is wel erg... :blink:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

En is dat nog gelukt?

Het leer zit nl. enigszins onder spanning dus lijmen lijkt mij geen sinecure.

De mijne heeft er ook last van, maar gelukkig zie je het nauwelijks/niet, toch zou ik 't graag weer 100% hebben.

Link naar reactie
En is dat nog gelukt?

Het leer zit nl. enigszins onder spanning dus lijmen lijkt mij geen sinecure.

De mijne heeft er ook last van, maar gelukkig zie je het nauwelijks/niet, toch zou ik 't graag weer 100% hebben.

Bij een lucht bel onder het leer is dit makelijk op te lossen door het volgende.

Koop een spuit met holle naad vul de spuit met lijm en prik deze in het leer lucht er uit wrijfen en lijm er onder.

Hier zie je later niets meer van.

Niet alle lijm in het midden bij het gaatje doen maar aan de buiten randen van de bel.

Zo duw je de lucht er uit en de lijm naar binnen toe.

Pas op niet te veel.

Gr eric

ooit bmw zien doen bij een 325! coupe in de arm steun

Link naar reactie
Bij een lucht bel onder het leer is dit makelijk op te lossen door het volgende.

Koop een spuit met holle naad vul de spuit met lijm en prik deze in het leer lucht er uit wrijfen en lijm er onder.

Hier zie je later niets meer van.

Niet alle lijm in het midden bij het gaatje doen maar aan de buiten randen van de bel.

Zo duw je de lucht er uit en de lijm naar binnen toe.

Pas op niet te veel.

Gr eric

ooit bmw zien doen bij een 325! coupe in de arm steun

Top :thumbup:

Dank voor tip.

Weet je dan ook waar ik zo'n holle naald kan bemachtigen :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in