Ga naar inhoud

wat thf fock

Aanbevolen berichten

Vanacht om 4.00 een of andere dronkenlap bij ons in de straat zeker 5 tot 6 auto's geramt waaronder die van Reggie :thumbup: . Gelukkig staat de :m: altijd 'savonds in de garage, maar stel je eens voor.

Iedereen die de knal hoorde stond binnen notime op straat.

De dader heeft een paar flinke klappen gekregen van de overbuurman, die behoorlijk pissed was, ondanks dat zijn auto niet geraakt was.

Schade aan Reggie's auto, de hele achterkant is scheef, wiel iss dubbel, maar van buiten zag je alleen het dubbelgeklapte wiel, maar niet dat ie scheef was.

Schade aan rest van auto's 2 total loss, een mist een spiegel en van de zijkant erg beschadigd, een ander de achterbumper eraf, en weer een ander behoorlijke lakschade.

Nou daar gaat je nachtrust, en daar ben je dan weer mooi klaar mee.

De punto was Reggie's trots, en ze is er behoorlijk ziek van, ik ook. :notok:

waarschijnlijk gaat de expert haar auto total loss verklaren ;) , want de monteur zei dat het toch behoorlijk in de centen zal gaan lopen voor de verzekering van de dader.

Maar nu ben ik de pineut, en moet haar deze week naar het werk brengen ipv zij mij. :newblush:

Zeg nou eerlijk, daar wordt je toch echt niet vrolijk van!!!!!

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zeg nou eerlijk, daar wordt je toch echt niet vrolijk van!!!!!

Emanuel daar wordt je idd niet vrolijk van.

Je snapt niet dat er flapdrollen zijn die nog zoveel drinken en ook nog meerdere auto's aanrijden.... ongeloofelijk.

Sterkte toegewenst, ook aan je vriendin.... (Misschien kan ze nu omsteken naar een ZZZ ? )

Link naar reactie

Jeetje, wat erg :drank:

Zoiets gebeurt toch alleen in van die Amerikaanse filmpjes op TV...

Lijkt me verschrikkelijk als op zo'n manier een eind komt aan je eigen autootje, alleen maar door de een of andere zuiplap die vind dat ie nog best kan rijden... :drank::drank:

In ieder geval veel sterkte met alle gedoe er omheen :rolleyes:

Link naar reactie

gister weg misbruikers gezien? die man dacht ook dat hij nog best naar huis kon rijden. rijd zo tegen een boom ^_^

Link naar reactie

Klote zeg. Ben je zelf zuinig op je spulletjes komt er ff zo'n idioot de staat in.

Hoop daqt de keu na het meppen nog ergens bij hem is ingebracht als bewijsmiddel?

Sterkte met de ellende

Link naar reactie
Ik zeg het je, als ik of jij die klappen hadden gekregen, dat wij niet meer verder konden lopen, zo hard waren die. Met een biljartkeu.

Wat een pech, het Zit niet mee dit jaar hé ?... :m:

Desondanks lijkt het me toch een geZellig straatje bij jullie...Waar Zijn Ze vandaag de dag nog om 4 uur s'nachts nog aan het biljarten ?

Nee, ik bedoel niet BIL-jarten... :lol:

Hoest met het collectorsitem aufklebertje...Ik Zou daar nog voor langskomen... :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in