Ga naar inhoud

AutoRAI


bridders

Aanbevolen berichten

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vandaag geweest. Uiteraard geen Z3 gezien, maar wel veel ander moois. De beurs was naar mijn mening wel heel klein :D . Na drie uur had ik het wel gezien.

De AutoRai door Bassie's ogen: klikderklik

Indrukwekkend!!!

Vooral klasse, zoals de foto's genomen zijn <_<

Link naar reactie

wij zijn vrijdag geweest, was erg leuk en lekker rustig zo vlak voor het weekend! perfect! weer veel moois gezien, alles wat op de foto staat ook gezien :rolleyes: maar ze zijn mooi hoor, de foto's!!

Link naar reactie

AutoRai deed ik vroeger ook.

Toen met een groep mensen naar de Motorshow in Essen geweest in december. Daarna nooit meer naar de Rai geweest.

Inderdaad veels te klein en je ziet eigenlijk niks. Je hebt echt een hele dag nodig in Essen om alles te zien. Daarnaast ook diverse stands met audio en gereedschap tegen schappelijke prijzen. Je kunt dus ook nog shoppen.

December 2007 ga ik weer naar Essen (tenminste als ik meemag van Ivo :rolleyes: )

Link naar reactie

Gister in de namiddag ook even een paar uurtjes geweest. Vond het ook allemaal niet zo heel bijzonder. BMW had wel heel leuk speelgoed staan, maar de verkopers (nou ja voor zover het verkopers zijn ;) ) waren niet allemaal je van het. Vooral één daarvan. Zat even in de Z4 :wave: coupe, vraagt ie of ik nu ook al BMW rij. Ik geef vervolgens aan wat ik rij, gaat ie mijn :wave: -roadster zitten afkraken :rolleyes: . Meneer, deze is veel ruimer, een betere motor :foto: , bla bla bla.

We zijn gelijk weggelopen. Kijk, ze moeten niet aan mijn schatje komen :D

Toen maar even er naast bij Mini gaan kijken; is mijn vriendin helemaal leip van (ik ook stiekum :wave: ). Het blijven leuke wagens. Volgend jaar maar eens de Golf V inruilen op een leuke Mini Cabrio.

Maar ook bij Mini zetten ze mensem neer die niet weten waar ze het over hebben. Ik vroeg bijvoorbeeld of een bepaald model ook met de nieuwe diesel komt. Is het antwoord: NEE. En dit terwijl ik 200% zeker weet dat ie wel in dat model komt. Daar kan ik niet zo goed tegen.

Tevens nog even bij Honda wezen kijken (CR-V wordt namelijk nieuwe leasebak) en tot slot een paar cocktailtjes bij Porsche gedronken :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.