Z3 fan Geplaatst: 29 maart 2007 Delen Geplaatst: 29 maart 2007 Vandaag ontving ik van Renova Tilburg een uitnodiging om op 22 april deel te nemen aan hun toertocht. Deze route zal plaatsvinden over de mergellandroute in Zuid-Limburg. Zijn er hier op het forum nog meer ZZZ of ZZZZ die aan deze toertocht deel nemen? Quote Link naar reactie
zzztje Geplaatst: 29 maart 2007 Delen Geplaatst: 29 maart 2007 schreef Z3 fan: Vandaag ontving ik van Renova Tilburg een uitnodiging om op 22 april deel te nemen aan hun toertocht. Deze route zal plaatsvinden over de mergellandroute in Zuid-Limburg. Zijn er hier op het forum nog meer ZZZ of ZZZZ die aan deze toertocht deel nemen?damn, weer op een zondag..kan ik niet..was er graag bij geweest.. Quote Link naar reactie
Jos Geplaatst: 29 maart 2007 Delen Geplaatst: 29 maart 2007 Ben van de partij...... Wordt een mooie rit met lunch aangeboden en georganiseerd door Renova Quote Link naar reactie
Frank & Sabrina Geplaatst: 29 maart 2007 Delen Geplaatst: 29 maart 2007 schreef Z3 fan: Vandaag ontving ik van Renova Tilburg een uitnodiging om op 22 april deel te nemen aan hun toertocht. Deze route zal plaatsvinden over de mergellandroute in Zuid-Limburg. Zijn er hier op het forum nog meer ZZZ of ZZZZ die aan deze toertocht deel nemen? schreef zzztje: damn, weer op een zondag..kan ik niet..was er graag bij geweest.. Zijn 99 % in het weekend of zondags Quote Link naar reactie
Frank & Sabrina Geplaatst: 29 maart 2007 Delen Geplaatst: 29 maart 2007 Toch weer niet 25€ extra voor een banaan en een appel Quote Link naar reactie
Jos Geplaatst: 29 maart 2007 Delen Geplaatst: 29 maart 2007 schreef Frank & Sabrina: Toch weer niet 25€ extra voor een banaan en een appel Nee Frank, dat is passe.......... Deze keer een mooie lunch. Quote Link naar reactie
Frank & Sabrina Geplaatst: 29 maart 2007 Delen Geplaatst: 29 maart 2007 dat ziet er al beter uit Jos maar toevalig hebben de 3 clubs elk een rit op die 22ste het wordt kiezen Quote Link naar reactie
mohikaan Geplaatst: 29 maart 2007 Delen Geplaatst: 29 maart 2007 schreef Frank & Sabrina: maar toevalig hebben de 3 clubs elk een rit op die 22ste het wordt kiezenWelke 3 clubs worden nu bedoeld?De RENOVArit staat ook bij de Z3/Z3 club op het programma en is dus het zelfde evenement. Quote Link naar reactie
Frank & Sabrina Geplaatst: 29 maart 2007 Delen Geplaatst: 29 maart 2007 schreef mohikaan: Welke 3 clubs worden nu bedoeld?De RENOVArit staat ook bij de Z3/Z3 club op het programma en is dus het zelfde evenement.BMW Z3-Z4 club NL / AC-Vlaanderen / Cabriofun Quote Link naar reactie
sledgehammer Geplaatst: 29 maart 2007 Delen Geplaatst: 29 maart 2007 Naast de deur dus. Zal er eens over nadenken. Inschrijving verplicht? Quote Link naar reactie
bridders Geplaatst: 29 maart 2007 Delen Geplaatst: 29 maart 2007 schreef sledgehammer: Naast de deur dus. Zal er eens over nadenken. Inschrijving verplicht?Niet perse verplicht... Valt wel een mouw aan te passen Ik ben in ieder geval van de partij.Ik heb de programmering van de dag overigens net geupdate. Quote Link naar reactie
Koenraad Geplaatst: 29 maart 2007 Delen Geplaatst: 29 maart 2007 Kben er bij ... Quote Link naar reactie
IvoZ3 Geplaatst: 29 maart 2007 Delen Geplaatst: 29 maart 2007 Wij zijn erbij. Zie anders de deelnemerslijst als je wilt weten wie er nog meer meegaan.http://www.bmwz3club.nl/evenementen/overzinschr.aspMomenteel staat de teller op 27 auto's!! Quote Link naar reactie
Z3 fan Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2007 schreef sledgehammer: Naast de deur dus. Zal er eens over nadenken. Inschrijving verplicht?Volgens mij is inschrijving wel verplicht Quote Link naar reactie
martinvh Geplaatst: 30 maart 2007 Delen Geplaatst: 30 maart 2007 schreef Z3 fan: Volgens mij is inschrijving wel verplicht Lijkt me ook, anders weten ze niet hoeveel tournedo's er nodig zijn voor de lunch! Quote Link naar reactie
bridders Geplaatst: 30 maart 2007 Delen Geplaatst: 30 maart 2007 schreef Z3 fan: Volgens mij is inschrijving wel verplicht Uiteraard geniet dit de voorkeur voor de organisatie, maar we zullen echt niemand weigeren. Er staat voor niet-leden wel een kleine vergoeding tegenover zoals onderin het inschrijfformulier staat vermeld. Quote Link naar reactie
mohikaan Geplaatst: 30 maart 2007 Delen Geplaatst: 30 maart 2007 Hebben ook ingeschreven. Het is wel erg zuidelijk, dus maken er een leuk weekendje ZuidLimburg van.(zaterdag al vroeg wegrijden en dan naar maastrig ofzo). BTW, i.m.h.o wordt de rit wordt niet georganiseerd door de bmwZ3/Z3 club, maar aangeboden aan deze club door Renova. Dus als je die jongens belt , zegt dat je ook in zon fantastiese auto rijdt en voortaan al je nieuwe autos daar koopt', mag je best meedoen denk ik (het is voor hun toch een PR aktie). Quote Link naar reactie
bridders Geplaatst: 30 maart 2007 Delen Geplaatst: 30 maart 2007 schreef mohikaan: BTW, i.m.h.o wordt de rit wordt niet georganiseerd door de bmwZ3/Z3 club, maar aangeboden aan deze club door Renova. Oh? Hmmm, volgens mij ligt dit iets anders.... Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 30 maart 2007 Delen Geplaatst: 30 maart 2007 schreef bridders: Oh? Hmmm, volgens mij ligt dit iets anders....Leuk hoe de verwarring weer toeslaat Quote Link naar reactie
mohikaan Geplaatst: 30 maart 2007 Delen Geplaatst: 30 maart 2007 schreef ChrisXL: Leuk hoe de verwarring weer toeslaat Dan is dat mijn schuld. De rit staat al maanden bij de bmwZ3/Z4 club op het programma en ze worden uitgenodigd door renova. Deze nodigen blijkbaar ook hun eigen klanten uit (zoals Z3fan?)Als dat het geval is zou je aan renova kunnen vragen mee te doen.Inschrijven via de z3/z4 club kan in iedergeval (tegen een kleine vergoeding). Quote Link naar reactie
Frank & Sabrina Geplaatst: 30 maart 2007 Delen Geplaatst: 30 maart 2007 schreef mohikaan: Dan is dat mijn schuld. De rit staat al maanden bij de bmwZ3/Z4 club op het programma en ze worden uitgenodigd door renova. Deze nodigen blijkbaar ook hun eigen klanten uit (zoals Z3fan?)Als dat het geval is zou je aan renova kunnen vragen mee te doen.Inschrijven via de z3/z4 club kan in iedergeval (tegen een kleine vergoeding).Vorig jaar 25€ per wagen X +/- 70 wagens is.....En nog een paar dikke fackturen naar Z3 Club NLIk hoop dat jij daar niet klant bent Het blijft nog altijd FUN hé,maar er zijn er altijd een paar bijdie hun zakken willen vullen Quote Link naar reactie
mohikaan Geplaatst: 30 maart 2007 Delen Geplaatst: 30 maart 2007 schreef Frank & Sabrina: Vorig jaar 25€ per wagenDat weet ik niet. Deelname voor clubleden is dit jaar in iedergeval gratis. (ik weet niet of ze een factuur naar de club sturen).Ik dacht dat renova juiste een sponsor is?Misschien kan jos als bestuurslid hierop reageren?Niet leden kunnen via de clubwebsite inschrijven voor 10 euro. Toch zeker niet duur lijkt me. Quote Link naar reactie
merlijn Geplaatst: 30 maart 2007 Delen Geplaatst: 30 maart 2007 schreef Frank & Sabrina: Vorig jaar 25€ per wagen X +/- 70 wagens is.....En nog een paar dikke fackturen naar Z3 Club NLIk hoop dat jij daar niet klant bent Het blijft nog altijd FUN hé,maar er zijn er altijd een paar bijdie hun zakken willen vullen Dit is helaas geen juiste weergave van de feiten.Als medeorganistor vorig jaar kan ik stellen dat, zonder in tegaan op financiele details,RENOVA deze dagen op riante wijze sponsortDe club heeft volledige transparantie in de kosten en kostenverdeling van deze dag.Jammer van deze discussie, RENOVA heeft de afgelopen 5 jaar de club een warm hart toegedragen en de ritten prima ondersteund.Laten we er 22 april een gezellige en hopelijk zonnige dag van maken!!!!!Merlijn Voormalig voorzitter BMW Z3 Club NederlandMede organisator van de rit op 22 april 2007. Quote Link naar reactie
Z3 fan Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2007 schreef mohikaan: Dan is dat mijn schuld. De rit staat al maanden bij de bmwZ3/Z4 club op het programma en ze worden uitgenodigd door renova. Deze nodigen blijkbaar ook hun eigen klanten uit (zoals Z3fan?)Als dat het geval is zou je aan renova kunnen vragen mee te doen.Inschrijven via de z3/z4 club kan in iedergeval (tegen een kleine vergoeding).Ik heb een uitnodiging ontvangen van Renova (ZZZ daar aangeschaft). Ik had geen idee dat die rit ook bij bmw Z3/Z4 club op de site stond.Ik heb me voor deze rit, na uitnodiging, aangemeld bij Renova. Quote Link naar reactie
Edwin Geplaatst: 30 maart 2007 Delen Geplaatst: 30 maart 2007 wij zijn er helaas niet bij wegens andere verplichtingen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.