Ga naar inhoud

Koplampsproeiers monteren

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met het plaatsen van een andere voorbumper. De nieuwe heeft alleen koplampsproeiers. Ik ga ze denk ik niet gebruiken maar kan ze ook niet weglaten want dan heb ik twee gaten in mn bumper :kisstogether:

Hoe zet ik ze echter vast?? Ze klemmen niet in de bumper? Ze liggen er als het ware los op. Mis ik iets?

dsc0094ve8.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Is dat een geintje of echt waar?? :kisstogether:

Nee...kan niet waar zijn. Zat nog even naar de foto te kijken en dat lijkt me onmogelijk

De sproeier valt in een bus, aan de onderzijde wordt het geheel van sproeier en bus vastgehouden door een kunststofmoer M16 x 1.5 BMW # 07 11 9 901 307.

Er zwerft ergens nog wel een online ETK daar staat een nette tekening van de delen die nodig zijn voor de koplampsproeiers.

In ieder geval het je een apart pompje nodig, je kunt ze niet aftakken van de normale slangen (denk dat er dan weinig meer op de ruit komt)

JCK

Link naar reactie
De sproeier valt in een bus, aan de onderzijde wordt het geheel van sproeier en bus vastgehouden door een kunststofmoer M16 x 1.5 BMW # 07 11 9 901 307.

Er zwerft ergens nog wel een online ETK daar staat een nette tekening van de delen die nodig zijn voor de koplampsproeiers.

In ieder geval het je een apart pompje nodig, je kunt ze niet aftakken van de normale slangen (denk dat er dan weinig meer op de ruit komt)

JCK

Dank voor je reacie. Ik kan die ETK nergens vinden. Heb je wellich een linkje?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in