Ga naar inhoud

filmpjes

ZeNnEr

Aanbevolen berichten

• Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Zo'n topic kun je het beste starten door Zelf het spits af te bijten ZeNnEr... :unsure:

Je komt toch óók de achtste naar het Limbotreffen ? Kan ik je dáár wel filmen... :wave:

Link naar reactie

Een echte vent schakelt tijdens een donut door!

Ohhhhhhh ik kan zo slecht tegen dat 1 handje-handpalm Sjonnie gestuur

Link naar reactie
Lekker dat laatste filmpje...

Zo goed ben ik nu ook weer niet, maar ik heb wel nog iets liggen uit mijn 'QP tijdperk'

Was het dat dat je wou zien Zenner? :m:

ja :thumbup:

Link naar reactie
Lekker dat laatste filmpje...

Zo goed ben ik nu ook weer niet, maar ik heb wel nog iets liggen uit mijn 'QP tijdperk'

Was het dat dat je wou zien Zenner? <_<

Ik ook... het QP tijdperk is namelijk sowieso het beste tijdperk!

Link naar reactie
't Zit 'm mogelijk in de QP.... Goede teksten, Frietje! <_<

:banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:

Link naar reactie
Bij deze zou ik graag een topic beginnen waar mensen zich gedragen gelijk deze man en dan zelf eens een filmpje doorsturen.

http://www.youtube.com/watch?v=cHwsWhn7aSQ...ted&search=

Zal wel te maken hebben met mijn uitvoering van de Z3, maar hebben jullie niet als je dat ziet, oh... mijn banden ? Ik weet inmiddels wat ze kosten en zon ritje doet er niet goed aan denk ik, toch ...

Groeten

Harrie

Link naar reactie
Zal wel te maken hebben met mijn uitvoering van de Z3, maar hebben jullie niet als je dat ziet, oh... mijn banden ? Ik weet inmiddels wat ze kosten en zon ritje doet er niet goed aan denk ik, toch ...

Groeten

Harrie

35,- euro per stuk voor een 2e hands bandje in die maat. Prima voor dat soort praktijken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in