Ga naar inhoud

Eindelijk een hardtop


Karin

Aanbevolen berichten

Richard volgt op Ebay al enige tijd de hardtopjes, en biedt regelmatig op verschillende tops. Iedere keer als hij er een ziet kijkt hij eerst op Routenet waar de top tekoop staat, en als het te ver weg is biedt hij niet.

Afgelopen woensdag liep er eentje af en Richard kwam binnen stormen om te kijken hoeveel er op geboden was. De top stond nog steeds op het bedrag van die ochtend. Na overleg met mij bood hij een hoger bedrag, en ging vervolgens kijken op Routenet waar het in Duitsland was.

OEPS!! Kreeg ik te horen. Ik stond achter de potten en pannen in de keuken. " Het is 627 km" kreeg ik te horen. Er kon nog 4 minuten geboden worden, dus, daar gaan ze nog wel over heen, zei Richard. Dat gebeurde namelijk steeds als hij een bod uitbracht.

Wat gebeurde er verder??? Nou, helemaal niets. De tijd verstreek en het topje was voor onze ZZZ.

Na overleg met de eigenaar in Duitsland besloten we de top op te halen in het weekend. We zijn vrijdagavond vertrokken, een hotel onderweg genomen. en de volgende dag, na nog 200 km de top opgehaald, gemonteerd, en weer richting Nederland.

Er is een voordeel je kunt zien dat er een hardtop op zit :D :D :D

Het is echt lelijk!!! :blink::blink::muur:

r0010426kt2.th.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Leuk uitje geweest, en ik vind de combinatie zo gek nog niet. :blink:

Nu is de vraag wat ga je spuiten de Ht. of de auto :schater:

Dat zei Richard ook al. Ik ga van de week even langs een spuiter voor info.

Link naar reactie
Dat zei Richard ook al. Ik ga van de week even langs een spuiter voor info.

Dat gaat zeker tegenvallen. Ik was onlang voor twee spiegels en de "kieuwen' € 200,-- kwijt en die waren nieuw en reeds in de grondverf. En dat was nog een koopje als ik het vergelijk met andere offertes. Ik denk dat je al gauw een € 500 tot € 600,-- kwijt zal zijn maar meerdere offertes vragen loont dus zeker. Ik weet niet of die heel bijzondere kleur van jou metallic is maar als dat niet zo is kan het wel goedkoper. Je kunt via internet een offerte krijgen bij een on-line spuitbedrijf, ik geloof uit Delft. Even een mailtje en dan heb je een eerste indicatie.

Link naar reactie
Het is echt lelijk!!! :thumbup::thumbup::blink:

Goh, en dat voor een vrouw... zo'n "aparte" kleurencombinatie. Dacht dat alleen mannen dat probleem hadden :D

Nee, vind het wel kunnen eigenlijk, weer eens wat anders. Ik heb gewoon saai zwart bij zwart. Wel heerlijk overigens zo'n hardtop. Alleen jammer als je dan ergens rijdt en de zon gaat ineens geweldig schijnen... je kan dan niet ff snel open gaan rijden :rolleyes:

Veel plezier ermee!!

Link naar reactie
Dat gaat zeker tegenvallen. Ik was onlang voor twee spiegels en de "kieuwen' € 200,-- kwijt en die waren nieuw en reeds in de grondverf. En dat was nog een koopje als ik het vergelijk met andere offertes. Ik denk dat je al gauw een € 500 tot € 600,-- kwijt zal zijn maar meerdere offertes vragen loont dus zeker. Ik weet niet of die heel bijzondere kleur van jou metallic is maar als dat niet zo is kan het wel goedkoper. Je kunt via internet een offerte krijgen bij een on-line spuitbedrijf, ik geloof uit Delft. Even een mailtje en dan heb je een eerste indicatie.

Hier in het noorden betaal je ongeveer 250 euro bij een Focwa aangesloten bedrijf voor het spuiten, maar ja hier kost een m2 bouwgrond ook maar 50 euro :schater: Je zou ook een advertentie kunnen plaatsen op marktplaats om de hardtop te ruilen tegen één in de goede kleur heb ik ook eens gedaan :thumbup:

Link naar reactie
Vrije dag x 2, hotel, brandstof, dat is een duur hardtopje geworden. :thumbup:
Denk niet dat je alleen zo moet rekenen. Is ook een leuk uitje/ervaring en lekker rijden op de autobahn.

Veel succes met de top.

Link naar reactie
Hier in het noorden betaal je ongeveer 250 euro bij een Focwa aangesloten bedrijf voor het spuiten, maar ja hier kost een m2 bouwgrond ook maar 50 euro :schater: Je zou ook een advertentie kunnen plaatsen op marktplaats om de hardtop te ruilen tegen één in de goede kleur heb ik ook eens gedaan ;)

Met zo'n kleur als die van Karin gaat dat ruilen heeeeellll lang duren. 250 euro voor spuiten van een hardtop ??? :thumbup: Dan zit je wel heel erg noordelijk. Woon je vlak bij de kerstman of zo

Link naar reactie

Mooie kleur ... !

Als ik jullie was dan zou ik de auto overspuiten :D :D :D

Maar mocht alles toch te duur uitvallen, dan wil ik wel mijn hand over min hart halen en de top van jullie overnemen. :thumbup:

Ik heb zo het idee dat het wel bij mijn kleur past. ;)

Link naar reactie

hahaha grappig is dat! Afgelopen weekend zag ik jullie dan in Woerden rijden met deze bijzondere kleurencombi.

Mijn tafelgenote vroeg zich al hardop af of ze niet teveel wijn op had aangezien ze dacht dat ze kleurenblind begon te worden :schater:

Nu kan ik haar in ieder geval geruststellen.

Opvallend is het zeker :thumbup:

Link naar reactie
hahaha grappig is dat! Afgelopen weekend zag ik jullie dan in Woerden rijden met deze bijzondere kleurencombi.

Mijn tafelgenote vroeg zich al hardop af of ze niet teveel wijn op had aangezien ze dacht dat ze kleurenblind begon te worden :schater:

Nu kan ik haar in ieder geval geruststellen.

Opvallend is het zeker :shifty:

Dat is dan zaterdagavond geweest. We kwamen toen terug uit Duitsland en moesten nog wat eten ophalen. :D :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.