Ga naar inhoud

Even voorstellen


Aanbevolen berichten

Eindelijk een mooie Z3 gevonden en gekocht omdat ik niet meer dagelijks ver hoef te rijden en op het fietsje naar mijn werk kan.

Mijne is een '97 1.8 in de kleur 'Hellrot'. Rijdt als een zonnetje!!

Heb hem gekocht bij inruil afdeling van Mercedes Wensink en heb hem zo kaal mogelijk gekocht (geen garantie, geen afleveringsbeurt, geen inruil etc), hierdoor hele hoge korting bedongen. Geld wat ik hierdoor bespaard heb, heb ik achteruit gelegd voor een grote beurt met APK door bevriende BMW monteur..

Net telefoontje gehad van de Vriend, en APK is geregeld. Alleen nieuwe fusee kogel nodig (dus ook uitlijnen)en 4 nieuwe bandjes (wist ik) en accu zat achter los, moest even vast gezet worden. Verder was auto in zeer goede staat...

Laat de zon maarkomen....

(Wil even zeggen dat ik blij ben dat er zo'n mooi Z3 forum is zeg!)

:thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Leuk om deze reacties te horen....

Moet eerlijk bekennen dat ik (nog) niet zoveel van BMW (en zeker z3) afweet, behalve (nu) dan dat ie echt lekker rijdt.

Dit is mijn eerste BMW, na eigenlijk alleen maar Italiaans te hebben gereden (Fiat, Alfa en Lancia)..

Ik begrijp dus dat dit geen standaard spiegeltjes zijn.. Wat is dit voor type spiegel dan? (domme vraag misschien?...) :thumbup:

Tevens, de velgen zijn volgens mij wel af fabriek als optie geleverd, want ze staan benoemd in de optie lijst voor in het service boekje..

Verder wil ik het forum nog even een dikke :) geven!!

Link naar reactie

Komt niet vaak voor dat Ze bij de verkoop niet over die ///M spiegels Zitten te pronken... :thumbup:

Welcome in the Z-Lane, Superchefke... :)

Link naar reactie

Wil eigenlijk nog een Hardtop aanschaffen, omdat ik de auto niet binnen kan stallen. Mijn softtop is nog in puike conditie, en de auto lekt niet. (ook niet na al die regen van de laatste tijd.) Maar een hardtop lijkt mij niet een overbodige luxe.

Nu heb ik er een gevonden in principe... (wel tweedehands)Precies de goede kleur en wordt aangeboden inclusief montage, voorbereidingsset, achteruitverwarming etc test en garantie van 3 mnd voor 1850 euro. Dit vind ik op zich een behoorlijk bedrag inverhouding met wat de auto nog waard is.

Nu is mijn vraag, is het verstandig om zo'n bedrag uittegeven aan een hardtop en zal deze hardtop bij eventuele verkoop samen met de auto later wel weer zijn waarde opbrengen, of is dit accesoire die meteen afgeschreven is?

Tevens als iemand nog een goedkopere oplossing weet hou ik mij aanbevolen. (kleur hardtop is niet belangrijk, ben bevriend met proffesioneel (schade) spuiter, die heeft al aangeboden om dit voor mij te willen doen...

Link naar reactie

Er zijn diverse draadjes over aanschaf, gebruik, voors en tegens over HT's te vinden via de zoek functie !

Persoonlijk denk ik dat als je een prima softtop heb je geen HT zou hoeven aan te schaffen en dat geld lekker voor iets anders te gebruiken ! :thumbup:

De softtop kan weer en wind weerstaan , alleen tegen vandalisme is geen kruid gewassen !? :thumbup:

De HT zou los bij verkoop tegen de winter weer het meeste opbrengen en niet samen met de ZZZ. :)

Als je ook van plan ben om er dagelijks 's winters mee te rijden is een aanschaf wel aan te bevelen ! :party:

Link naar reactie

Zoals Marvin al aangeeft kan de ST best veel hebben, de meeste slijtage treedt echter op wanneer de kap ingeklapt is. Stof en zand dat tussen de vezels gaat zitten geeft een schurende werking. Hierdoor ontstaan lichte plekken in het stof. Kap goed onderhouden is mijn advies!!!

Z3 heeft een prima verwarming, en - de meeste - zijn uitgerust met stoelverwarming. Ik mis een HT dus ook niet in de winter, maar zou een HT wel voor de looks aanschaffen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.