Ga naar inhoud

Bij ///M Coupé for life op de koffie...

Zedri

Aanbevolen berichten

Emanuel en Reggie bedankt voor de gastvrijheid.

Ik vind het resultaat schitterend. Interieur en exterieur weer als nieuw. Onderweg naar Dordrecht regen gehad en voor het eerst vond ik het leuk om in de regen te rijden. Mooie ronde regendruppels rolden als gekken van de motorkap en voorrruit.

En Heerlen is een gezellige stad tijdens de Jaarmarkt. (kon Jenny zich weer tegoed doe aan de tassen en schoenenkramen). Ik heb me vermaakt met de koffie, het eten en de vele standwerkers. Erg gelachen.

Hier een een paar foto's van gisteren. Als het zonnetje gaat schijnen vandaag dan zal ik er nog een paar schieten.

emanuelenreggie013pl3.jpg

emanuelenreggie014ee7.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 293
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

PS, ik kom binnenkort ook weer buurten :wave:

Goede business Roger, iedere nieuwe aankoop de full-Emanuel-behandeling geven! :thumbup:

Op deze manier wordt het bij Emanuel en Reggie een "Z3 forum steunpunt - Zuid" :ok:

Link naar reactie

gister (weer) richting Hoensbroek om de zzz een lakbehandeling te (laten) geven.

mooi weer en dus lekker topless gereden.

HPIM0157.jpg

HPIM0156.jpg

HPIM0155.jpg

HPIM0154.jpg

HPIM0153.jpg

HPIM0151.jpg

Link naar reactie
Emanuel,Reggie,Michael en Joyce bedankt voor alles :newblush:

De Limburgse Bling bling, glim glim, Brigade ! :party:

Mooie resultaten weer ! :banaan: :drank:

Link naar reactie
:thumbup: !!! en wat een mooie avater!!!! :thumbup:

thanx,met dank aan jullie. :thumbup::rolleyes:

Link naar reactie
Vandaag bij ons op de koffie Rob en Veerle om de /// :m: eens mooi te laten blinken!!! :thumbup:

snb10750sr5.jpg

Oh jee, de dementie slaat toe bij Rob <_< Een beertje aan zijn stoere :m: binnenspiegel, het denk aan mij foto'tje ontbreekt nog :schater::kisstogether: Verder ziet hij er prachtig uit overigens :thumbup:
Link naar reactie
Oh jee, de dementie slaat toe bij Rob :thumbup:Een beertje aan zijn stoere :m: binnenspiegel, het denk aan mij foto'tje ontbreekt nog :schater::kisstogether: Verder ziet hij er prachtig uit overigens :thumbup:

Je ziet Beren op de weg zeker !? Ik zie niets ! <_<

1499t9e.jpg

Zeker weg gepoetst door Emanuel en Reggie ! :schater:

Link naar reactie

Dat ziet er inderdaad heel erg goed uit.

Ik had deze dashboard layout nog niet (bewust) gezien, de klokken-koepel en het airbagdeksel zwart en de V-plaat in de midden rood.

Erg mooi :thumbup::kisstogether:

Link naar reactie
Oh jee, de dementie slaat toe bij Rob :m: Een beertje aan zijn stoere :m: binnenspiegel, het denk aan mij foto'tje ontbreekt nog :schater::kisstogether: Verder ziet hij er prachtig uit overigens :thumbup:

Nee, eeltnek. Dat beertje heb ik al meer dan 40 jaar. Gekregen van een vriendinnetje, toendertijd.

Ik heb het in al mijn auto's altijd in het dashboardkastje gehad, zo ook in de ///M.

Reggie heeft het beertje vandaag aan m'n spiegel bevestigd. Twee kilometer na Hoensbroek was 'ie weer terug in het dasboardkastje. Sorry Reggie! :thumbup:

Beertje of geen beertje, het team te Hoensbroek heeft weer zijn uiterste best gedaan, Maastricht had nog altijd heerlijke biertjes, Frido is nog steeds een geil mannetje :m: (geweldig om ook hem nog even te ontmoeten!), de trein naar Maastricht v.v. reed geheel op tijd en het wokken in Hoensbroek met Emanuel en Reggie was heerlijk!

Emanuel, Reggie, Michael en Joyce, in willekeurige volgorde, weer helemaal top! <_<

Link naar reactie
Reggie heeft het beertje vandaag aan m'n spiegel bevestigd. Twee kilometer na Hoensbroek was 'ie weer terug in het dasboardkastje. Sorry Reggie! :unsure:

Rob, je hoeft geen sorry te zeggen, ik had het als eerbetoon eraan gehangen, omdat hij al zo oud is, was gezellig gisteren ook het eten :smart: zit er nu nog vol van :smart:

gelukkig zijn jullie heelhuids thuisgekomen en wie weet tot gauw <_<

Link naar reactie

Geil...Is dat niet synoniem voor geZond ?... :m:

Leuk om ook jullie nog even geZien te hebben Rob en Veerle.

Bij de weg: Hebben Ze in Hoensbroekistan ook de motorruimte mooi opgeschoond, alles spik en span daar ?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.