Ga naar inhoud

Bij ///M Coupé for life op de koffie...

Zedri

Aanbevolen berichten

Net thuis van een bezoekje aan Hoensbroek :).

Enkele van jullie hadden mischien al meegekregen dat ik "rare blauwe vlekjes" op mijn lak had zitten. De Z zag er niet meer uit (terwijl er toch al een jaar een lakverzegeling op zat)...

Dacht zelf dat het hars was, maar het bleek "...roest" te zijn (voor de volledige term moet je bij Emanuel zijn, was Limburgs :P ). Ofwel, een soort van "inbranden" van de lak door ijzerdeeltjes van de bovenleidingen van het spoor, dat houdt de verzegeling niet tegen. Nou, toen ik dat hoorde werd ik helemaal verdrietig... Ten eerste... dat wordt voortaan met de fiets naar het werk (aangezien mijn praktijk naast het spoor ligt)... :mellow: , maar nog belangrijker... GAAT DAT NOG WEG!!!!!????????? :unsure::(.

Nou, een aantal uren en vele kilometers door Maastricht slenteren later ging ik toch wel met een beetje "vrees" in mijn buik terug naar Hoensbroek. En jawel, de schatten hadden een nieuwe Z voor me gekocht :notworthy: :). Emanuel, Reggie en Dave... super bedankt voor jullie geweldige werk, ik ben weer helemaal trots op mijn bolide :thumbup: :ok: :thumbup: !!!!

En over een maand of 3 zit ik zelf ook weer strak ik m'n vel (door al het fietsen :schater: ).

Ter illustratie: de stipjes.

dsc0326tu3.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 293
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Saskia, goed te horen dat het weer goedgetoverd is door de wizards in Hoensbroek! :thumbup:

Maareh, heb je ook wat :hamer: :D van je Z "voor" en "na". Ik ben wel benieuwd!

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 5 maanden later...

afgelopen zaterdag is het poetsseizoen voor het z3forum weer begonnen, en de spits is afgebeten door.......

jawel degene die als laatste was in 2008 van het Z3forum....Z3Midlife en zijn vader met de Yaris!! :thumbup:

lekker wachten in het Limburgse zonnetje met een lekkere bak koffie

006-3.jpg

014-4.jpg

016-2.jpg

019-3.jpg

017-2.jpg

022-3.jpg

Link naar reactie

Dat ziet er mooi glimmend uit!! ;)

Hans komt gewoon ieder half jaar? Dat zijn de beste klanten die je kunt hebben!! :thumbup:

Iedere keer als ik Hans zie met zijn Imolarode (rustig Sas... :wave: ) :rambo: zitten er andere velgen op. Eerst die BBS CH's, toen smoke OEM wielen en nu de ex-rims van Mus!! (krijg toch een idee dat Roodkapje hier de centrale ruilplaats is :ph34r: )

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Rocky's coupe is inderdaad weer helemaal :wub: was ook wel nodig, zoals ie er bij stond in Rijswijk!! Weer goed werk van het CC&S team :kicking:

Mooie kleur van de Coupé. Zie je niet veel!! :thumbup::thumbup:
Nee, zo zie ik 'm nooit :fiew:
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik vertrek zo meteen naar jullie! :thumbup:

Tot binnen een uurtje Reggie en Emanuel :sleepy:

Link naar reactie

Zo, we zijn weer enkele uurtjes thuis van een gezellig dagje Hoensbroeken met lekkere koffie en MMMMMM van McDonalds :thumbup: Tevens was het heel fijn om Iloon te leren kennen, je bent een toffe meid die haar ZZZtje duidelijk nauw aan het hart draagt :thumbup:

Ik heb vandaag 1 ding geleerd:

Als je je ZZZ(Z) hebt gepoetst en kan zeggen "dat hij weer mooi staat te blinken", neem dan als de sodemieter die telefoon in de hand en maak meteen een afspraak bij CC&S! Enkel na een keer bij hen geweest te zijn, weet je pas hoe een ZZZtje kan glimmen :blink: :sleepy:

Emanuel, Reggie en uiteraard ook Michael, jullie hebben onze TES zo ontzettend verwend vandaag dat 'ie op de terugweg naar huis steeds weer jullie richting uitstuurde!

Maar even alle gekheid op een stokje, het resultaat is verbluffend, zowel bij het koetswerk als bij het interieur. Emanuel en z'n broer werken de volledige buitenkant af met het grootste oog voor detail en zorg. Reggie neemt het delicate werk en materiaal van de binnenkant voor haar rekening. En van zodra ze klaar zijn, kan de wagen eigenlijk zo weer de showroom in... Je zou er haast zonde van maken om er mee te gaan rijden :thumbup:

CC&S-crew, jullie hebben er een SUPERtevreden klant bij!!!!

Enkele sfeerbeelden:

Ik had nogal last van swirls...

1003589800.jpg

...maar zelfs die waren na de eerste wasbeurt al volledig verdwenen! :o ;)

1003594800.jpg

We hebben vallende...

1003579800.jpg

...maar ook rijzende sterren gezien :lol:

1003614800.jpg

Ondertussen komt de volgende patiënte aangereden...

1003590800.jpg

...terwijl Reggie zich helemaal losgooit op mijn interieur. Ganz Toll ja!

1003602800.jpg

Pauze moet er uiteraard ook zijn, hier zo ongeveer:

1003628.jpg

En dan, vele polijstbeurten en theedoeken later, the results!

1003648800.jpg

1003655800.jpg

1003659800.jpg

Link naar reactie
@ Maikel je was me net ff voor :schater:

Wat op de Ring niet lukt moet ik hier dan maar proberen :schater:

Link naar reactie

Emanuel Reggie en Maikel het was een super dag zaterdag. Mijn autootje staat er weer mooi op.

Heb nog lekker op de terug weg kunnen rijden met open kap. was toch warmer dan ik dacht

Wat minder was waren de vliegen die mijn wagen heeft gevangen.

Super bedankt voor de leuke en gezellige dag.

hier onder nog wat fotoos

img0111j.jpg

img0112i.th.jpg

img0115zao.th.jpg

img0118e.th.jpg

img0126r.th.jpg

img0127x.th.jpg

img0128w.th.jpg

img0130n.th.jpg

groetjes iloon

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.