Ga naar inhoud

vreemd

zter

Aanbevolen berichten

Ben bezig geweest om een becker navi in tebouwen is prima gelukt en heb ook de pulse kabel gevonden alles werkt -----------bijna op het volume na, er komt namelijk geen geluid ik hoor wel de versterker aan springen dat werkt dus. Volgens mij staat hij ook niet op mute ben ook bezig geweest met een lose speaker ook niets!

De oude orginele radio gaat prima, zijn er nog ideen van het forum over deze kwaal :thumbup:

Anders rij ik zaterdag toch nog maar even naar de verkoper.

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Blijven de instellingen wel opgeslagen in het geheugen? Dus wanneer je bijvoorbeeld de bass op +2 zet, radio uit, even wachten, radio aan, en dat hij dan nog steeds op +2 staat? Dan is constante + en geschakelde + omgedraaid, maar dit heeft verder weinig met het volume te maken denk ik. Hoor je wel de ruis harder worden wanneer je het volume harder zet?

Kan verder niks speciaals indenken, tweedehands unit zo te lezen?

Link naar reactie
Blijven de instellingen wel opgeslagen in het geheugen? Dus wanneer je bijvoorbeeld de bass op +2 zet, radio uit, even wachten, radio aan, en dat hij dan nog steeds op +2 staat? Dan is constante + en geschakelde + omgedraaid, maar dit heeft verder weinig met het volume te maken denk ik. Hoor je wel de ruis harder worden wanneer je het volume harder zet?

Kan verder niks speciaals indenken, tweedehands unit zo te lezen?

Hoor zelfs geen ruis hij gaat wel aan ook zonder het kontakt om te draaien???

Hij is tweedehands maar ik mag hij wel omruilen de verkoper heeft er nog meer

Link naar reactie

Ik heb ook ooit eens een Navi ingebouwd en weet me nog vaak te herinneren dat de mute aansluiting komende van de carkit een positief (12V) of negatief (0V) nodig had. Op de Navi was dit om te zetten in een of ander menuutje. Kijk hier eens naar.

Link naar reactie
Mutepin is niet bezet op het isoblok van de becker. :thumbup:

Dat hoeft ook niet Sledge. Als de Navi uit een auto komt waar hij zou ingesteld stond dat de mute juist uit staat als er wel 12V op staat klopt dit verhaal precies. Geen draadje, geen 12V dus mute = aan. :mellow:

Link naar reactie
Mutepin is niet bezet op het isoblok van de becker. :thumbup:

Is mij ook niet bekent ik ga maar omruilen en terplekken de ander er in zetten als die ook niet werken moet het als nog de aansluiting zijn ik laat het jullie zaterdag weten alvast bedankt voor het meedenken :schater:

Link naar reactie
Martin heeft wel een (goed) punt, en er staat ook iets in de handleiding. Houdt de "SOUND" knop ongeveer twee seconden ingedrukt, en druk op "TEL". Nu kun je uit twee opties kiezen, wat ze dan weet ik niet, maar het is het proberen waard. :thumbup:

ben er achter dat op de iso stekker pin 3 niet bezet is deze pin is op de radio

telefoon-mute-/-vrijschakeling volgens het becker boek.

maar moet ik hier dan een plus spanning constant of min??

Link naar reactie
Martin bedoelt dat wanneer daar 12V op wordt gezet de radio in mute stand staat, of juist niet. Als ik het goed begrijp werkt het dus als een soort schakelaar? In ieder geval heeft het niks met kabel bezetting te maken, en kun je alleen nog eventueel iets in de opties aanpassen.

ik ga daar morgen even naar kijken u alle alvast bedankt :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in