Ga naar inhoud

Lampje vervangen in middenconsole

Blackadder

Aanbevolen berichten

Hoi,

Een vraagje voor de techneuten onder jullie:

Gisteravond ontdekt dat het lampje van de interieurverlichting van de schakelaar defect is.

Het betreft de draaischakelaar voor de luchtverdeling (voorruit, voetruimte of daschboard).

Is dit moeilijk te vervangen, en hoe geraak ik daarbij, en welk lampje is dit?

Ik hoor het graag!

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zie FAQ's, is allemaal te vinden.
Ha die rob, hoestie? je hebt het er maar druk mee zo! :thumbup:

Op de openingspagina van dit forum staat rechtboven een groot stuk van Ivo over sponsoring.

Het lijkt een goed idee om daar MET GROTE LETTERS de gebruiksaanwijzing + spelregels van dit forum neer te zetten + waar het topic over fotos plaatsen staat enz.

(Overigens is het soms best moeilijk om iets te vinden omdat sommige dingen bij de faq's staan (weet iedereen wat dat zijn?) en ander items weer onder algemene techniek en/of de diverse topics).

Link naar reactie
Er wordt gewerkt aan een verbetering van de structuur, en ieder nieuw member zal in de toekomst een mail ontvangen met daarin de ongeschreven spelregels van het forum en de belangrijkste links. :thumbup:

Nog steeds goed bezig, Sledgemanneke! :thumbup:

Link naar reactie

Ik zal dan maar wat verder zoeken zeker?

Sorry dat ik ier op ene zijn tenen heb getrapt hé :thumbup:

In plaats van te zeveren over eerder verschenen topics of over de FAQ's zou een "vriendelijke" Z broeder beter een linkje meegeven. Als die dat dan toch weet staan... :thumbup:

Thanks for nothing!

sorry, dat moest er effe uit!

Link naar reactie

Sorry dat ik ier op ene zijn tenen heb getrapt hé <_<

In plaats van te zeveren over eerder verschenen topics of over de FAQ's zou een "vriendelijke" Z broeder beter een linkje meegeven. Als die dat dan toch weet staan... :angry:

Thanks for nothing!

Ik heb het laatst vervangen. Erg veel gepiel, maar wel gelukt. Radio eruit, Verwarmingsunit losdraaien (twee schroefjes naast de radio), Unit klemmetjes loswippen, geheel kantelen zodat je bij de achterkant komt, Lampje zit in zwart fittinkje, Flink aan trekken met een tang, Lampje inclusief fitting vervangen en het geheel terugzetten. Succes!

Link naar reactie

Sorry dat ik ier op ene zijn tenen heb getrapt hé <_<

In plaats van te zeveren over eerder verschenen topics of over de FAQ's zou een "vriendelijke" Z broeder beter een linkje meegeven. Als die dat dan toch weet staan... ;)

Thanks for nothing!

Dat wat jij noemt gezever verwijst je naar info over je vraag. Het antwoord op je vraag is te vinden in de FAQ's, daar naar verwezen in de hoop dat je zelf ook wat opzoekt. Lijkt mij bovendien beter dan helemaal geen antwoord. Waarom denk je dat FAQ's bestaan en de moeite is genomen die te plaatsen? Er mag verwacht worden dat enig eigen initiatief wordt genomen. Eerst zoeken, dan pas vragen. Lijkt mij een normale zaak. Denk je nu werkelijk dat jouw vraag nog niet eerder is gesteld? Kom daar maar eens mee aan bij andere fora, dan wordt je zeer snel terechtgewezen.

Sledgehammer heeft de moeite genomen het gemakkelijk te maken het antwoord op dit soort veel voorkomende vragen vlot te kunnen vinden. Jij gaat er van uit dat als je wat vraagt je vanzelfsprekend antwoord op maat krijgt?

Denk je dat de door jou cynisch genoemde vriendelijke Z broeders uit hun hoofd weten waar wat staat? Nee vriend, die weten misschien dat er iets staat, maar niet waar dat staat. Die zoeken het voor je op. Da's heel vriendelijk, maar geen must. En kun je 't echt niet vinden, dan is hier niemand, maar dan ook niemand te beroerd om te helpen. Zelfs ik niet.

Zo, en dat moest er ook effe uit. :angry: En ja, je hebt toevallig de vriendelijkste hier gevonden. ;)

Link naar reactie
Dat wat jij noemt gezever verwijst je naar info over je vraag. Het antwoord op je vraag is te vinden in de FAQ's, daar naar verwezen in de hoop dat je zelf ook wat opzoekt. Lijkt mij bovendien beter dan helemaal geen antwoord. Waarom denk je dat FAQ's bestaan en de moeite is genomen die te plaatsen? Er mag verwacht worden dat enig eigen initiatief wordt genomen. Eerst zoeken, dan pas vragen. Lijkt mij een normale zaak. Denk je nu werkelijk dat jouw vraag nog niet eerder is gesteld? Kom daar maar eens mee aan bij andere fora, dan wordt je zeer snel terechtgewezen.

Sledgehammer heeft de moeite genomen het gemakkelijk te maken het antwoord op dit soort veel voorkomende vragen vlot te kunnen vinden. Jij gaat er van uit dat als je wat vraagt je vanzelfsprekend antwoord op maat krijgt?

Denk je dat de door jou cynisch genoemde vriendelijke Z broeders uit hun hoofd weten waar wat staat? Nee vriend, die weten misschien dat er iets staat, maar niet waar dat staat. Die zoeken het voor je op. Da's heel vriendelijk, maar geen must. En kun je 't echt niet vinden, dan is hier niemand, maar dan ook niemand te beroerd om te helpen. Zelfs ik niet.

Zo, en dat moest er ook effe uit. <_< En ja, je hebt toevallig de vriendelijkste hier gevonden. :angry:

ROBOROB strikes again :schater:

Link naar reactie
Ik heb het laatst vervangen. Erg veel gepiel, maar wel gelukt. Radio eruit, Verwarmingsunit losdraaien (twee schroefjes naast de radio), Unit klemmetjes loswippen, geheel kantelen zodat je bij de achterkant komt, Lampje zit in zwart fittinkje, Flink aan trekken met een tang, Lampje inclusief fitting vervangen en het geheel terugzetten. Succes!

Is niet noodzakelijk, je kunt ook het stukje pastic aan de zijkant van het console ombuigen. Als je dan weet waar de lampjes zitten is het klusje zo gepiept. Weet niet of het met Z's met airco ook op deze manier te doen is. <_<

@Marvin en Rob: Mooi onder woorden gebracht. :angry:

En voor Blackadder de FAQ.

Link naar reactie

Bedankt voor de link Sledge, had em reeds ook gevonden, nadat ze me toch zeeeeeeeeeeer vriendelijk op het feit hebben gewezen dat ik bij de FAQ moest gaan zien.

En diegene (you know who :thumbup: ) die mij een pb'ke stuurde ook, dat was pas klaar, lijkt kinderspel!

@ ROB: vriend? Ik kies mijn vrienden zelf wel, dank je... :thumbup: (grapjeeeeeuh)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in