Ga naar inhoud

Chromen deurgrepen

Aanbevolen berichten

Ik heb chromen omlijstingen voor de deurgrepen besteld maar heb nu ook de deurgrepen zelf nodig. Omdat ik toch de deurpanelen eraf had ivm montage spiegels wilde ik de handgrepen helemaal vervangen omdat ik niet zo houd van dat plakspul. (Mijn definitie van originalo is dat je alles erop mag zetten als het maar van BMW is :rolleyes: ) Maar nu heb ik bij diverse topics gelezen dat de kwaliteit best wel goed is en dus ga ik voor de plak deurgrepen. Zijn niet meer zo goed verkrijgbaar als een paar jaar geleden vermoed ik. BRMS heeft ze nog en een site in Duitsland maar verder eigenlijk niet. Weet iemand of er ergens in de Randstad een bedrijf is waar je ze kunt kopen? Ik neem aan dat de dealer geen plakspul verkoopt maar alleen de originele vervangingsexemplaren.

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb chromen omlijstingen voor de deurgrepen besteld maar heb nu ook de deurgrepen zelf nodig. Omdat ik toch de deurpanelen eraf had ivm montage spiegels wilde ik de handgrepen helemaal vervangen omdat ik niet zo houd van dat plakspul. (Mijn definitie van originalo is dat je alles erop mag zetten als het maar van BMW is :muur: ) Maar nu heb ik bij diverse topics gelezen dat de kwaliteit best wel goed is en dus ga ik voor de plak deurgrepen. Zijn niet meer zo goed verkrijgbaar als een paar jaar geleden vermoed ik. BRMS heeft ze nog en een site in Duitsland maar verder eigenlijk niet. Weet iemand of er ergens in de Randstad een bedrijf is waar je ze kunt kopen? Ik neem aan dat de dealer geen plakspul verkoopt maar alleen de originele vervangingsexemplaren.

Zie ook dit topic. https://www.bmwzforum.nl/index.php?s=&sho...ost&p=78578

Rob heeft ze gekocht maar helaas geen reactie of :rolleyes: gegeven wat het eindresultaat was.

Ik heb ook belangstelling. Misschien kunnen we 2 sets kopen? Ik heb zowel links als rechts een sleutelgat nodig.

Link naar reactie
Zie mijn oude reactie op een topic :rolleyes:

Is volgens het plaatje alleen de omranding en dus waarschijnlijk zonder greep.

wee2065f09f5bnx7.jpg

En is volgens de tekst geschikt voor de BMW 3-serie E36/5-serie E34. Ik weet dus niet of het geschikt is voor de Z3

Wat is jouw ervaring er dan mee? :muur:

Link naar reactie
Is volgens het plaatje alleen de omranding en dus waarschijnlijk zonder greep.

En is volgens de tekst geschikt voor de BMW 3-serie E36/5-serie E34. Ik weet dus niet of het geschikt is voor de Z3

Wat is jouw ervaring er dan mee? :rolleyes:

Is de complete set :rant:

Ik heb ze zelf ook gemonteerd gehad op m'n witte ZzZ...

Dus grepen en rand :muur:

Ps: e36,e34 en de z3 hebben dezelfde greep

Link naar reactie
Is de complete set :rant:

Ik heb ze zelf ook gemonteerd gehad op m'n witte ZzZ...

Dus grepen en rand :rolleyes:

Ps: e36,e34 en de z3 hebben dezelfde greep

Ok, dan is dit een goede keuze. Bedankt Z3tje. Wacht even de reactie af van de topic veroorzaker :muur:

Link naar reactie
Ik doe niet anders. Hij blijkt er niet minder om te rijden. :thumbup::thumbup:

't is allemaal wel leuk en aardig Rob maar je zit vaak tot 3 uur 's-nachts achter je PC om dit forum te verrijken met (vaak zeer nuttige) bijdragen maar wij hebben liever dat je in die tijd gewoon je Z eens een keer wast en die dingen opplakt. :m:

@ Barry en Caro. Bedankt voor de tip. Heeft ook mijn voorkeur maar schijnt nogal een lastige klus te zijn. Als dat plakspul goed is kies ik daarvoor

@ Martin-Z3 Ik denk dat meerdere sets kopen niet zoveel zin heeft. Zal weinig ruimte in de prijs zitten. Wellicht dat je op verzendkosten kunt besparen maar vervolgens moet het op de een of andere manier weer van mij bij jou komen of andersom

@Bob BRMS zit een eind uit de richting. Ik wilde het eigenlijk gewoon even ophalen.

Link naar reactie
't is allemaal wel leuk en aardig Rob maar je zit vaak tot 3 uur 's-nachts achter je PC om dit forum te verrijken met (vaak zeer nuttige) bijdragen maar wij hebben liever dat je in die tijd gewoon je Z eens een keer wast en die dingen opplakt. :m:

:schater::schater::schater::thumbup::thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in