Ga naar inhoud

standaard stoelen, redelijke prijs?

Aanbevolen berichten

Over Akto waren de meningen inderdaad verdeeld, maar heb er zelf geen ervaring mee.

Daar heb je weer een goed punt Ivo. :m: Zijn orginele QP stoeltjes inderdaad. Volgens mij heb jij met deze man ook al eens zaken gedaan, Lee van het Mcoupe forum.

@Chris: Als je ze hebt gevonden laat je het maar weten. :newblush:

Lee?

Ja, die ken ik wel. Heeft zo'm :m: QP horloge van me gekocht.

En hij heeft ook een mooi setje velgen liggen :rambo:

Hij heeft echt een vette QP :m: (die met die Engelse vlag op de motorkap, die er nu weer af is)

Link naar reactie
  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat brengt mij nog op deze vraag!!! Houden jullie op een tweebaans weg de linker of rechter rijbaan aan??? :rambo:

alles is andersom, dus ook dat :newblush:

rotondes? idem :schater:

het moeilijkste vind ik bij bijv, het verlaten van een parkeerterrein links de weg oprijden, waar diverse mensen van dit forum getuige van waren in Schotland :schater::schater:

Link naar reactie

Klopt, hij wilt er een trackcar van maken als ik het goed begrijp.

Estoril2000 TrackMonster,KWv3suspension,H&R ARB's,Eibach Adj top mounts,Carbon Strut,BBS LM, 3.64LSD,L/W Flywheel&M5 clutch,Eisenmanns, Brembo calipers&CSL discs,Recaro PolePositions, Hamann Spoiler, Schnitzer Splitters,pedals,Steering wheel&handbrake

:newblush:

Link naar reactie
Klopt, hij wilt er een trackcar van maken als ik het goed begrijp.

Estoril2000 TrackMonster,KWv3suspension,H&R ARB's,Eibach Adj top mounts,Carbon Strut,BBS LM, 3.64LSD,L/W Flywheel&M5 clutch,Eisenmanns, Brembo calipers&CSL discs,Recaro PolePositions, Hamann Spoiler, Schnitzer Splitters,pedals,Steering wheel&handbrake

:newblush:

Klopt ja, nu ik eraan denk, hij heeft nu van die Recaro's erin, foto heb ik ook al eens neergezet hier!

Link naar reactie
alles is andersom, dus ook dat :m:

rotondes? idem :schater:

het moeilijkste vind ik bij bijv, het verlaten van een parkeerterrein links de weg oprijden, waar diverse mensen van dit forum getuige van waren in Schotland :schater::schater:

Gelukkig is 95% van de route snelweg. :rambo: Laat zondag wel mijn eerste ervaringen met Engeland weten... :newblush:

Link naar reactie

Vanmorgen om 8.00 uur vertrokken en lekker kunnen doorrijden. Hier en daar een "kleine" mistbank. :thumbup:

2lveb6v.jpg

Eurotunnel was leuk om een keer meegemaakt te hebben, maar verder weinig spectaculair. Maar dat ging snel veranderen!!! In de UK was de mist opgetrokken en kon ik genieten van een prachtig uitzicht.

2ed9h8i.jpg

Tijd om geld te pinnen. Via de navigatie een bank gevonden in het hart van Caterham - mijn eindbestemming - genaamd Natwest Bank. Blijkt die automaat voor kinderen ontwikkeld te zijn. Ik moest letterlijk hurken om mijn pincode fatsoenlijk in te kunnen geven. :m: Later nagevraagd aan Lee (verkoper van de stoelen), maar hij had ook geen verklaring voor dit vreemde fenomeen.

Op de terugweg naar de auto hoor ik in de verte een formule 1 achtig geluid... in mijn gedachte vroeg ik mij af welke verassing mij nu weer te wachten stond. Het bleek een diep blauwe Noble M15 te zijn. -insert kwijl smilie- Google maar even als de naam je niks zegt.

De reis zette zich voort richting het huis van Lee, maar eerst zou ik uitvinden waarom dit plaatsje Caterham heette. Voor mijn neus dook een kleine showroom op, vol met allemaal kleine sportwagentjes. Had al een vaag vermoeden, maar dit bleek dus de geboorteplaats te zijn van de Supersevens. B) Geen foto helaas, want ik had het veel te druk met links rijden. :m:

Lee, aardige man, gaf nog een kleine demonstratie van zijn eisenmann(s), en ik heb mogen plaatsnemen ik zijn nieuwe recaros. Je wordt gewoon helemaal ingeklemd en je kunt geen kant meer op. Super mod wanneer je veel op het circuit te vinden bent (hint hint Jeroen :sick: ). Maar ik was naar Engeland gereden met een ander doel. Dat doel netjes in de 320 geladen, en afscheid genomen van het betoverende landschap. Werd nog getrakteerd op een Porsche Turbo, Porsche Carrera 4S, Caterham (hoe kan het ook anders) en een zeer bevuilde bostongrüne Z3. :thumbup: (shame on you lady) Het kapje was ook langzaam groen aan het kleuren, was dat de bedoeling misschien?

Om 19.00uur stipt weer heel thuis aangekomen met twee mooie M stoeltjes. B)

4h833n7.jpg

Link naar reactie

@Chris: Passagierstoel vertoont lichte gebruiksporen op de bovenste zijwang, maar veel minder dan ik verwacht had. De rest van de stoelen is nog zo goed als nieuw, denk vooral omdat het QP stoelen zijn die bijna geen zonlicht hebben gezien, in tegenstelling tot roadster stoelen. Is zo'n stalen dak toch nog ergens goed voor. <_<

@Ivo: Hij heeft inderdaad smaak. :angry: Heeft Lamborghini remklauwen op de vooras, en gaat binnekort Ferrari klauwen op de achteras monteren. ;)

@Barry: Ik had natuurlijk wel het geluk dat de stoelen net een uurtje rijden van Dover klaar stonden. Als ik nog verder moest rijden had ik er van af gezien. En je moet natuurlijk weten met wie je zaken doet.

Bij de weg, hij had nog een splinternieuw ///M stuur te koop inclusief airbag!!! Hij wist zelf niet wat hij ervoor moest vragen, dus misschien is dit een mooi buitenkansje voor iemand???? Stuur maar een pb'tje voor zijn mailadres.

Link naar reactie
Dat is mooi michael!!! <_< Laat je het ook nog in een kleur maken zoals de individual series? Alleen de stoelen of ook deurpanelen?

Nou suggesties zijn altijd welkom ik dacht laatst een topic te zien waar doorverwezen werd naar de kleuren van de indivual inderdaad. Echter heb ik daar nog niet eens naargekeken. heb iig de kleur bordeauxrood of beige in gedachten. Vind dat goede combi met de koetswerkkleur..

Link naar reactie

Hier haal je heel veel kleuren uit:

http://users.belgacom.net/bmw_z3/bmw_z3_in..._individual.htm

Boven op de tabs drukken voor meer combinaties.

Deze site is iets meer zoekwerk, maar misschien dat je er ook wat leuks tussen ziet staan:

http://www.zroadster.net/tim/colors/

Op zwart staat blauw ook heel mooi, of walnuss. Eigenlijk is het net zoals bij kleding, op zwart past bijna alles. <_<

Link naar reactie
Nou suggesties zijn altijd welkom ik dacht laatst een topic te zien waar doorverwezen werd naar de kleuren van de indivual inderdaad. Echter heb ik daar nog niet eens naargekeken. heb iig de kleur bordeauxrood of beige in gedachten. Vind dat goede combi met de koetswerkkleur..

ik vind de nieuwe nevada tabak kleur van BMW ook erg leuk in een soewarte oto

Link naar reactie

Inderdaad weer een super upgrade Sledge... :rolleyes:

En 'we' gaan Ze 'gewoon' even Zelf ophalen... <_< ...Je Ziet het, je hebt een mooi ritje gemaakt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in