Ga naar inhoud

standaard stoelen, redelijke prijs?

Aanbevolen berichten

• Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Goed om te weten. :m: Via ebay, marktplaats?? Weet je ook voor welke auto? Want volgens mij zetten ze die stoelen in oude 3 series enzo.

Op marktplaats heb ik de mijne verkocht, en volgens mij passen ze ook in de normale E36 series :thumbup:

Link naar reactie

Ok, bedankt voor de info!!!

Het geval is, er staat een M setje te koop in Engeland, maar ik zit nog een beetje over het vervoer te twijfelen. Wat is de voordeligste manier om het kanaal over te steken? Ik weet dat hier ooit al eens een draadje over heeft gelopen tijdens een tourrit in de UK. Zal dat eerst eens doorspitten. :thumbup:

Link naar reactie
Ok, bedankt voor de info!!!

Het geval is, er staat een M setje te koop in Engeland, maar ik zit nog een beetje over het vervoer te twijfelen. Wat is de voordeligste manier om het kanaal over te steken? Ik weet dat hier ooit al eens een draadje over heeft gelopen tijdens een tourrit in de UK. Zal dat eerst eens doorspitten. :thumbup:

Hangt er een beetje vanaf wáár in de UK.

Voordeligste is Calais-Dover uurtje op de boot en rijden maar. Er gaan zoveel ferries over dat je niet hoeft te boeken, maar gewoon aan kunt rijden en een ticket kopen.

Wellicht heeft PVR nog suggesties?

Link naar reactie

Vond het al vreemd dat ze nog niet verkocht waren, dus dit is misschien wel een leuk buitenkansje. En het is een RHD, dus de passagiersstoel is waarschijnlijk nog mooi intact. :m:

Was mij alleen af aan het vragen, het maakt toch niks uit wanneer ik RHD stoelen in een LHD zet? Just to be sure... :thumbup:

Link naar reactie
Misschien heb je wat aan die blauwe stoelen die Z3tje opmerkte? Je zult wel de blauwe delen opnieuw moeten behandelen:

http://cgi.ebay.co.uk/Bmw-Z3-M-Nappa-Heate...1QQcmdZViewItem

Heb trouwens besloten dat (als ik ga) ik gewoon met de trein reis, veel lijnen per dag, snelle reistijd, relatief lage prijs.

Mag je eerst wel even spinazie eten als je de stoelen met de trein wilt meenemen :schater:

Link naar reactie
Weet iemand toevallig of er een bedrifj is dat handelt in interieuren van de z3? Ik ben denk ik een vand e weinigen met een stoffen interieur....haha En wil toch wel wat anders eerlijk gezegd!!!

Michael...Je komt toevallig niet uit of de omgeving van Landgraaf ???

Toevallig vorige week een Zwarte Zien staan met stoffen stoelen, Zie je Zelden.

Link naar reactie
Vond het al vreemd dat ze nog niet verkocht waren, dus dit is misschien wel een leuk buitenkansje. En het is een RHD, dus de passagiersstoel is waarschijnlijk nog mooi intact. :lmao:

Was mij alleen af aan het vragen, het maakt toch niks uit wanneer ik RHD stoelen in een LHD zet? Just to be sure... <_<

Hoe zit dat met de airbag sensor, die "ziet" of er iemand op de passagiersstoel zit????

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in