Ga naar inhoud

Roodkapje's ///M Roadster oud en nieuw gespot


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ziet er weer mooi uit Ruud. In het kader van "Zoek het verschil" waarbij ik interieurkleur, wielen en kap buiten beschouwing laat zie ik maar een echt verschil. Je gaat me toch niet vertellen dat je het voor de koplampsproeiers hebt gedaan? Toch??

Link naar reactie
Ziet er weer mooi uit Ruud. In het kader van "Zoek het verschil" waarbij ik interieurkleur, wielen en kap buiten beschouwing laat zie ik maar een echt verschil. Je gaat me toch niet vertellen dat je het voor de koplampsproeiers hebt gedaan? Toch??
:schater:

Iets lagere km.stand van 74K terug naar 45K

Link naar reactie
Van 75 naar 45K is toch een hele mooie sprong. :newblush:

Groen/rood knopje in het console, garagepoort opener ofzo??? En ik spot een mooie becker. :thumbup:

En vind het beide mooie combinaties, maar het blauw heeft bij mij de voorkeur. :wave:

Groen/rood knopje clifford alarm, idd becker dit keer maar een wisselaar erbij :thumbup:

Link naar reactie
Mooie foto's Ruud en twee schitterende wagens.

Maar....wat is nu behalve de leeftijd het wezenlijke verschil tussen die twee???

Nog een paar verschillen: velgen (ok dat had je vast al gezien), handgrepen, antenne en de stijl rondom de voorruit (weet niet hoe dat heet). Suus en ik hebben zaterdag staan vergelijken, het kost wel wat moeite maar dan ontdek je kleine dingetjes.... Ohja en de nieuwe heeft minder steenslag op de motorkap!!

En verder zijn ze allebei gewoon erg mooi!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.