Ga naar inhoud

Nu of nooit...

Zedri

Aanbevolen berichten

En al die drukte voor een paar centimetertjes meer of minder gaas onderaan en een AC Schnitzer logo?? :foto:

Rob, je weet dat 'een centimeter meer' vaak wonderen kan verrichten hé ?... <_<

En dan hebben we het nog niet eens over een logo.

Link naar reactie
  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hij past ook eigenlijk het meest bij jou :foto: :foto:

Bedankt voor de leuke reacties forum-familie... <_< ;)

Ik heb nog geen idee wanneer ik Zedri kan laten Zien met een paar mooie botox-lippen... :wub:

Maar diegene die mijn member-gallery hebben geZien weten dat er een paar mooie plaatjes geschoten Zullen worden ter aanvulling.

GreetZZZ from Limbo FreetZZZ... :wave:

Link naar reactie

Had Pierre met zijn mooie connecties niet een leuke deal met Schnitzer kunnen maken?

Die witte aanslag zal inderdaad wel iets van krijt zijn, anders waren ze wel zo eerlijk geweest om het te vermelden in de veiling.

En als hij gemonteerd is wordt het het weer eens tijd voor een limbo meeting. <_<

Link naar reactie
Had Pierre met zijn mooie connecties niet een leuke deal met Schnitzer kunnen maken?

Die witte aanslag zal inderdaad wel iets van krijt zijn, anders waren ze wel zo eerlijk geweest om het te vermelden in de veiling.

En als hij gemonteerd is wordt het het weer eens tijd voor een limbo meeting. :foto:

@ Piérre: Wist jij dat AC-SchnitZer via eBay verkoopt ? Vast wel, AC-SchnitZer Zit in Zijn aderen... :foto:

Ik heb er wel aan gedacht om je te raadplegen maar ik had Zoiets van:

Dan gaat die Zich weer alle moeite doen en als de prijs de pan uit Zou rijZen moest ik weer afhaken...en dan vind ik het vervelend.

@ Danny: Moeten we Zeker doen...Zo'n 'tussen' meeting... <_<

Link naar reactie
Maar alle gekheid op een stokje, Frido, van harte gefeliciteerd, ziet er inderdaad superfraai uit! :thumbup:

Wat heb jij trouwens bij jdmhondapartss.gif gekocht, bling bling voor onder de motorkap?

Thanks Rob.

Ik heb daar ooit een Zogenaamde [niet lachen] 'Racing Charging StabiliZer' gekocht... :unsure:

Het Zou de de spanningspieken van de accu stabiliseren tijdens veeleisend gebruik hiervan.

Groot voordeel Zou dan weer Zijn dat er altijd een juist ontsteking gegarandeerd is, ongeacht extreme [race] omstandigheden.

Máár...To be honest...Es Soll mir alles würst sein... :lol: Er stond een prachtig AC-SchnitZer logo op en twee mooie kabels voor de plus en de min.

Ik Zat toen heftig in mijn 'piMp uNdA dA HoOd' fase en moest en Zou dat ding hebben...

Alleen nog nooit ingebouwd... :m:

Link naar reactie
Gefeliciteerd met dit unieke stuk. Had hem al een paar dagen geleden zien staan. Even getwijfeld om mee te bieden maar je blijft aan de gang. Wel erg mooi!! :muur: Ik dacht trouwens dat Pierre aan het bieden was. Nickname was iets van Limbo... Dus dacht ik Limbo... + Schnitzer = Pierre. Ben erg benieuwd hoe ie staat als ie gespoten en gemonteerd is. Veel plezier ermee!

Tja, als je uit Limburg komt (Nl of Be) dan is AC Schnitzer zowat een vaste pleisterplaats.

Een paar weken geleden bij D&W in Aachen geweest om Bilsteins te bestellen en vermits het naast de Schnitzer showroom ligt, ga je al dat fraais weer eens bekijken...

Ook tussen de tweedehands en buiten op de parkings zie je vaak mooie dingen staan.

Link naar reactie
De Limbo maffia sloeg weer toe...

:schater: Ik ben hem vandaag snel gaan halen en ik heb nét geen mitraileur meegenomen... :thumbup:

Stel je voor dat iemand namens mij dat ding even kwam ophalen...

Wat een beauty van een bumpertje...Hoe langer ik ernaar kijk hoe mooier ik haar vindt.

Het Ziet er goed uit allemaal, alleen de chromen inleg moet ik nog eens goed bekijken.

Hier Zaten inderdaad stift-strepen op om het een en ander te markeren.

Wat op de foto's uitZiet als krassen is losgekomen beschermfolie, echter, bij een poging om het te verwijderen kwam het chroom mee.

De strip Zelf is kunstof.

HoeZo ZeldZaam...Er blijken er maar 5 ! van gemaakt te Zijn... :rolleyes:

Link naar reactie
Heb ff zitten kijken en zag al heel snel Frido opduiken, past PERFEKT bij hem. Ikke heb een iets andere nickname <_<

Paste imho anders óók perfekt op Emmie...IMHO IMHO of course... :lmao: [sie meinen doch die Stoßstange...??? Oder der Nickname ???]

:foto: Is ze soms van rubber met drie gaten Frau Schnitzer :schater:

:D :lol: Ja, met Zo'n plaatje achter in de rug, en als ik 'hem' eruit haal begint Ze te huilen... :schater: :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in