Ga naar inhoud

Nu of nooit...

Zedri

Aanbevolen berichten

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ah, kijk.... ik lag gister al op de uitkijk, toen die nog op 70 euro stond. Keek vanmiddag stond die op 200 euro.... ;)

Maar uhm, wat mij opviel, dat chroom aan de binnenzijde, zit daar nu witte aanslag op???? :party:

Hoe dan ook, Gefeliciteerd met dit super unieke exemplaar Frietje!!!! Vind hem persoonlijk erg stijlvol, iets waar Schnitzer goed in is. ;)

z3cover.jpg

Link naar reactie

Ik wist het...De Z3forum freaks houden me wel in de gaten... ;)

Maar inderdaad, ik heb de bumpah gewonnen. [Ja ja, óók ík heb meerdere tekortkomingen... :schater: ]

Een andere voorbumper was altijd al een wens van me en eigenlijk moet ik Zeggen: Een ///M bumper.

Ik ben van die ACS bumper gaan houden toen ik de knoop moest doorhakken met mijn spiegelkeuZe:

///M spiegels of AC-SchnitZers ???

Het gekke is dat ik die ACS spiegels nooit echt mooi vondt, halve flaporen i.p.v. hele dacht ik...

Totdat ik die van Píerre Zag, toen Zag ik pas hoe mooi die waren.

Ik had echter nooit gedacht dat ik ooit Zo'n ACS bumper Zou kunnen bemachtigen, totdat ik deZe week een op eBay Zag.

Tot vanavond heb ik Zitten twijfelen en hopen tegelijk:

Zou ik en Zo ja hoeveel bieden...enZ. enZ.

En kijk nu eens, nu heb ik Zo'n ZeldZaam stuk...weliswaar bekrast maar Ze moest toch gespoten worden.

Op de ///M bumper na de mooiste voor de Z3.

:) Op de ///M bumper Na ???

Jawel, dat is absoluut 'der hammer' en dan vooral Zoals Piérre en Arno die hebben, met ACS Front flippers.

Echter, aangeZien ik Zedri nóóit meer wil verkopen maar vooral omdat ik al Zoveel van SchnitZer heb is die SchnitZer bumper de beste keuZe dacht ik... :party:

@ Piérre: Niet echt goedkoop, maar ik denk toch Zeker niet te duur, je weet hoe Zoepah ZeldZaam Zo'n bumpertje is.

En als ik terugkijk wat ik voor andere delen heb betaald past dit wel in het rijtje... :lol:

@ Danny: Die chromen inleg Ziet er inderdaad bekrast uit, maar nieuw koste Zo'n bumper 1929.- Euronen !!! Niet gespoten, niet gemonteerd !!!

Dus ik heb een gokje genomen met die inleg. Maar ik hoop dat het meevalt of op een gepaste oplossing.

Bij de weg: Die V8 heeft er geen contourlichtjes in Zitten, dat is bij de snelle uitvoering wél het geval... ;)

@ Marvin: Ik moet eerst Zelf eens volwassen worden... :lol:

Oh ja, nog even dit:

Ik was me te pleuren aan het prakkeZeren hoe Zo'n extreem ZeldZaam ding nu bij een verkoper in Aachen terrecht kon komen ???

Blijkt uit een e-mail dat ik de bumper direct bij AC-SchnitZer Zelf heb gekocht... :schater:

acs1ns7.jpg

acs2ht5.jpg

Link naar reactie
fefeliciteerd, ijis inderdaad heelmooi, heb je hem voor 200 euro of liep de prijs daarna nog op?

Zoals bij veel spullen liep de prijs in de laatste twee minuten nog flink op.

Ik kwam op 511,67.- pleurtjes uit.

Is niet voor niks maar nogmaals, nieuw 1929,- euro :party: niet gespoten en niet gemonteerd.

Link naar reactie

Gefeliciteerd met dit unieke stuk. Had hem al een paar dagen geleden zien staan. Even getwijfeld om mee te bieden maar je blijft aan de gang. Wel erg mooi!! :thumbup: Ik dacht trouwens dat Pierre aan het bieden was. Nickname was iets van Limbo... Dus dacht ik Limbo... + Schnitzer = Pierre. Ben erg benieuwd hoe ie staat als ie gespoten en gemonteerd is. Veel plezier ermee!

Link naar reactie
Gefeliciteerd met dit unieke stuk. Had hem al een paar dagen geleden zien staan. Even getwijfeld om mee te bieden maar je blijft aan de gang. Wel erg mooi!! :sleepy: Ik dacht trouwens dat Pierre aan het bieden was. Nickname was iets van Limbo... Dus dacht ik Limbo... + Schnitzer = Pierre. Ben erg benieuwd hoe ie staat als ie gespoten en gemonteerd is. Veel plezier ermee!

Heb ff zitten kijken en zag al heel snel Frido opduiken, past PERFEKT bij hem. Ikke heb een iets andere nickname :thumbup:

Link naar reactie
Ik wist het...De Z3forum freaks houden me wel in de gaten... :sleepy:

Maar inderdaad, ik heb de bumpah gewonnen. [Ja ja, óók ík heb meerdere tekortkomingen... :schater: ]

Een andere voorbumper was altijd al een wens van me en eigenlijk moet ik Zeggen: Een ///M bumper.

Ik ben van die ACS bumper gaan houden toen ik de knoop moest doorhakken met mijn spiegelkeuZe:

///M spiegels of AC-SchnitZers ???

Het gekke is dat ik die ACS spiegels nooit echt mooi vondt, halve flaporen i.p.v. hele dacht ik...

Totdat ik die van Píerre Zag, toen Zag ik pas hoe mooi die waren.

Ik had echter nooit gedacht dat ik ooit Zo'n ACS bumper Zou kunnen bemachtigen, totdat ik deZe week een op eBay Zag.

Tot vanavond heb ik Zitten twijfelen en hopen tegelijk:

Zou ik en Zo ja hoeveel bieden...enZ. enZ.

En kijk nu eens, nu heb ik Zo'n ZeldZaam stuk...weliswaar bekrast maar Ze moest toch gespoten worden.

Op de ///M bumper na de mooiste voor de Z3.

:sleepy: Op de ///M bumper Na ???

Jawel, dat is absoluut 'der hammer' en dan vooral Zoals Piérre en Arno die hebben, met ACS Front flippers.

Echter, aangeZien ik Zedri nóóit meer wil verkopen maar vooral omdat ik al Zoveel van SchnitZer heb is die SchnitZer bumper de beste keuZe dacht ik... :thumbup:

@ Piérre: Niet echt goedkoop, maar ik denk toch Zeker niet te duur, je weet hoe Zoepah ZeldZaam Zo'n bumpertje is.

En als ik terugkijk wat ik voor andere delen heb betaald past dit wel in het rijtje... :foto:

@ Danny: Die chromen inleg Ziet er inderdaad bekrast uit, maar nieuw koste Zo'n bumper 1929.- Euronen !!! Niet gespoten, niet gemonteerd !!!

Dus ik heb een gokje genomen met die inleg. Maar ik hoop dat het meevalt of op een gepaste oplossing.

Bij de weg: Die V8 heeft er geen contourlichtjes in Zitten, dat is bij de snelle uitvoering wél het geval... :sleepy:

@ Marvin: Ik moet eerst Zelf eens volwassen worden... :foto:

Oh ja, nog even dit:

Ik was me te pleuren aan het prakkeZeren hoe Zo'n extreem ZeldZaam ding nu bij een verkoper in Aachen terrecht kon komen ???

Blijkt uit een e-mail dat ik de bumper direct bij AC-SchnitZer Zelf heb gekocht... :schater:

acs1ns7.jpg

acs2ht5.jpg

Frido, spuiten en ook evt. nieuw verchromen kennen we uitstekende bedrijven voor :sleepy:

Nu nog achter op dubbele uitlaat ombouwen, chromen Diffuser ertussen en je hebt (bijna) de CONCEPT :sleepy: :sleepy:

z3cover.jpg

Link naar reactie
Maar uhm, wat mij opviel, dat chroom aan de binnenzijde, zit daar nu witte aanslag op???? :sleepy:

het lijkt wel markering gemaakt met Wasco krijt, een cirkeltje met een kruis erin, om de zoveel cm :sleepy:

Maar hoe dan ook, een beetje restauratie moet dat allemaal in orde kunnen maken. Past beter bij de ZzZ van frietje dan een :sleepy: bumpâh IMHO :thumbup:

Link naar reactie
Frido, spuiten en ook evt. nieuw verchromen kennen we uitstekende bedrijven voor :foto:

Nu nog achter op dubbele uitlaat ombouwen, chromen Diffuser ertussen en je hebt (bijna) de CONCEPT <_< :foto:

z3cover.jpg

Van dat spuiten en verchromen Zal ik onthouden... ;) ...Thanks.

Tja, die diffuser...Had jij die nou óóit kunnen krijgen of is Zelfs jou dat niet gelukt ?

We hebben het er eens over gehad.

Die Concept-Z3...Had die niet andere schroefjes in het kleppendeksel-cover ???... :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in