Ga naar inhoud

Pekel

Michel#1

Aanbevolen berichten

Afgelopen maandag toen ik onderweg naar huis was en dat ze preventief begonnen waren met strooien.

Er kwam bij de stoplicht links van me (twee baans weg) een Polo staan die overduidelijk zin had om een wedstrijdje te doen. Toen het licht groen werd reed ik iets sneller als normaal op. Op de een of andere manier spinden m'n achterbanden. (pekel) Ik begon te swieberen en te slingeren en voordat ik het wist raakte ik de stoep rechts van me en stond ik overdwars op de rijbaan!

&*@#$! Dat deed ie anders nooit! :thumbup:

Gelukkig zagen de automobilisten achter me dat en remden af.

Het is dus allemaal goed gegaan alleen de schnitzers..........

schnitzerschade0017cg.jpg

Heeft iemand toevallig nog zo'n velgje liggen. Mogen er ook twee zijn... :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Michel#1, laat je dan ook niet uitlokken door zo'n k*tjong in zo'n k*tterig VW-tje!

PM me effe als je wilt uithuilen bij die beloofde hamburger (of wat dan ook) bij MD. Dan spreken we af.

Effe bijpraten, is al veel te lang geleden. Kzie je.

Link naar reactie
Michel#1, laat je dan ook niet uitlokken door zo'n k*tjong in zo'n k*tterig VW-tje!

PM me effe als je wilt uithuilen bij die beloofde hamburger (of wat dan ook) bij MD. Dan spreken we af.

Effe bijpraten, is al veel te lang geleden. Kzie je.

:kisstogether::thumbup:

Dus eigen schult dikke bult, maar klote is het wel.

Onzichtbaar repareren kan niet, al is het alleen de velgrand dan die laten vernieuwen, anders nieuw.

Link naar reactie

Dat is balen Zeg... :thumbup:

Een nieuwe velgrand is de beste optie denk ik.

Spreek dit eens goed door met Piérre, die heeft de nodige ervaring... :thumbup:

Wat Zal die gast Zich de biertjes laten smaken bij Zijn verhalen, Zouden wij ook doen.

Maar als die écht sportief was geweest was die even komen checken en eventueel hulp aanbieden.

Het is een dure les, maar je hebt toch wel VETTIG meer gas gegeven dan gebruikelijk...

Het Zal je niet snel een tweede keer gebeuren.

Erg jammer voor je. Ik Zou er ook doodZiek van Zijn, door een Polo... :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in