Ga naar inhoud

harddtop

Gast Guest_Mario_*

Aanbevolen berichten

• Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Waarom niet netjes geantwoord? De man stelt toch een gewone vraag? :D :P

Rob, huub is een echte coupe rijder net als ik, wij weten geen zinnig antwoord te geven op zo een probleempje

omdat we daar geen last van hebben!!!

Coupe rules!

Goeie grap Huub!

Groeten Maarten!! :)

Link naar reactie

Toen ik in november voor het eerst reageerde op dit forum had ik helemaal geen ervaring heb met forums. De afgelopen maanden geleerd dat er een bepaalde gedragscode is.

Toevallig had ik me wel redelijk geintroduceerd. Toch moet je er rekening mee houden dat niet iedereen dat weet/doet en eigenlijk wat voorzichtig zijn om iemand voor paal te zetten die toevallig op dit forum beland en onschuldig een vraag stelt.

Maar, hij blijft leuk!

Link naar reactie
Waarom niet netjes geantwoord? De man stelt toch een gewone vraag? :):angry:
Toen ik in november voor het eerst reageerde op dit forum had ik helemaal geen ervaring heb met forums. De afgelopen maanden geleerd dat er een bepaalde gedragscode is.

Toevallig had ik me wel redelijk geintroduceerd. Toch moet je er rekening mee houden dat niet iedereen dat weet/doet en eigenlijk wat voorzichtig zijn om iemand voor paal te zetten die toevallig op dit forum beland en onschuldig een vraag stelt.

Maar, hij blijft leuk!

Eigenlijk is dit een onderonsje met mijn broertje Huub te Leeuwarden. Huub begrijpt 'm volledig. Ook dat gebeurt op forums, en ik elk geval hier.

Hij zeikt mij namelijk af in een ander topic: ik verwijs te snel naar de Robknop zegt Huub daar, en zijn reactie daar misbruik ik nu met mijn reactie in dit topic.. Maar je reactie is top, Mohikaan! :rolleyes:

Link naar reactie

Ben het helemaal met jullie eens en dat je niet zomaar een ieder en zeker iemand die voor het eerst post op een grappige post moet trakteren maar er word een :D smilie geplaatst en dat zegt mij dat deze persoon het wel kan waarderen :wub:

@Rob ;)

Link naar reactie
Als je in de winterperiode een hardtop monteerdt hoe zit het dan met de stroom voorziening van de achterruit. ;)

Je hebt een HT voorbereiding nodig. Een v.d. onderdelen is een achterruit verwarmingsschakelaar plus bedrading. Kost totaal circa 300 Euro.

Zoek ook even in de topics want er is al het e.e.a. over verteld.

Link naar reactie
Je hebt een HT voorbereiding nodig. Een v.d. onderdelen is een achterruit verwarmingsschakelaar plus bedrading. Kost totaal circa 300 Euro.

:P Een vla voor Martin Z3 die tussen alle onZin door een ZerieuZ antwoord plaatst... :lol:

Link naar reactie
Maar even ontopic als het goed is er een achterruitverwarmingsschakelaar maar vind het raar dat er geen roadsterrijder hier een antwoord op heeft.

Veel te druk met ouwehoeren met die feestneus hé rooie ?

Link naar reactie
Je hebt een HT voorbereiding nodig...............

Eerlijk gezegd drukte ik alleen maar op het knopje en wist ook niet waar de stroom van komt dus heb het nu maar opgezocht in de topics (hier een vraag stellen gaat sneller en is goed voor je rating=aanzien /ego binnen dit forum)

Wat blijkt :De hartop voorbereiding bestaat uit links- en rechtsachter een constructie met gat waar de pinnen van de hardtop invallen. dmv het een halve slag draaien (=bajonetsluiting) van een handel wordt deze geborgd. Deze gaten+pinnen vormen de blijkbaar de contacten.De ene de pus en de andere de min???????klopt dit??

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in