Ga naar inhoud

roadsterclub.nl

mohikaan

Aanbevolen berichten

Heef iemand ervaring met deze club? Is het leuker om met een gemengd gezelschap te rijden/praten/ elkaars auto bekijken . Ze hebben 4 februari hun vergadering en alleen al voor de lunch (zie specificatie/prijs)is het de moeite waard lid te worden

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Heef iemand ervaring met deze club? Is het leuker om met een gemengd gezelschap te rijden/praten/ elkaars auto bekijken . Ze hebben 4 februari hun vergadering en alleen al voor de lunch (zie specificatie/prijs)is het de moeite waard lid te worden

Ben niet zo clubachtig.

Link naar reactie

Roadsterclub vond ik veel minder gezellig dan de Z3 club. Hier heeft iedereen tenslotte dezelfde interesse. De Z3-club is de laatste jaren ook wat laagdrempeliger geworden omdat de Z3 steeds betaalbaarder wordt. Tevens verwacht ik dat zéér binnenkort een Z4-club zal herrijzen...... :blink:

Link naar reactie
Ah zo, ik weet wel dat je voor minder geld, meer (of in ieder geval net zoveel) plezier aan onze meetings kunt hebben. :thumbup:
Denk dat het geld (50 eurie) niet een rol speelt. Als je voor 1 of meerdere ritten inschrijft heb je dat zo terug verdiend en ze hebben in het verleden blijkbaar leuke dingen gedaan waar ik best aan mee had willen doen. Ook zie ik leuke autos op hun fotos. Maar als er geen interaktie is tussen de rijders van de verschillende merken, zoals jos schrijft, heeft het geen toegevoegde waarde.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in