Ga naar inhoud

Was vandaag ff in Brussel op het Salon

pierrez101

Aanbevolen berichten

FF proefgezeten in veel auto's waaronder de ///M6 cabrio in Interlagos blauw welk heel veel op Velvetblauw lijkt en in ///M QP en de TT Roadster.

Hoewel BMW RULEZ moet ik zeggen dat deze laatste wel erg volwassen is geworden. Zat als gegoten en erg mooi interieur, iets waarin de VAG groep IMHO ook erg goed bezig is.

Audi%20TT%20Roadster%20rood.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

FF proefgezeten in veel auto's waaronder de ///M6 cabrio in Interlagos blauw welk heel veel op Velvetblauw lijkt en in ///M QP en de TT Roadster.

Hoewel BMW RULEZ moet ik zeggen dat deze laatste wel erg volwassen is geworden. Zat als gegoten en erg mooi interieur, iets waarin de VAG groep IMHO ook erg goed bezig is.

PERFEKT Huub, vond alleen het knopje van de lendeverstelling niet zo snel stonden een paar belgen op het raam te kloppen me wakker te schudden, de stoelen leken zo erg krap, daar verkopen ze weinig van in D met die bratwurst taille ;)

Mooi met die leren interieurlijsten, startknop, zesbak en sportknop :thumbup:

Link naar reactie
Mijn zoon was vandaag ook daar, heeft blijkbaar staan kwijlen aan de Opel GT ;)

Ja daar stonden meer mensen bij, mooi breed ding ben benieuwd naar de eerste echte road tests van dat apparaat ;)

Was trouwen weer een Super show, lekker veel plaats en bijna alle auto's open relaxte dag gehad :thumbup:

Link naar reactie

Met een beetje moeite vouw ik zo'n plat vierkant dingetje uit een beetje dik papier... :rolleyes:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vloeken in de kerk... :rant: ...Zeker, máár:

Ik was eens aan het checken wat Zo'n Daihatsu Materia koste...[Erg gaaf design, imho...]

Wauw, dat gaat vér over de 20,000.- Euronen met wat optie's... :rolleyes:

Ik dacht nog aan een uitspraak van Co vandaag, die Zei dat de nieuwe Corsa óók Zo duur was tegenwoordig.

FreetZZZ eens checken op de Opelsite [verboden terrein dus... :muur: ] Zie ik daar de vooraankondiging van de Opel GT staan, en ik moet Zeggen:

Dat ding Ziet er goed uit[again IMHO], ik ben wel een benieuwd naar de prijZen, die Zullen wel extreem hoog worden.

En de motorvarianten: Ook een Zespitter of alleen snelle [maar nerveuZe] turbo's...???

01.jpg

03.jpg

06.jpg

10.jpg

05.jpg

Link naar reactie

Dat vind ik ook. Mijn broer is helemaal gek van Opel en ik begrijp daar helemaal niets van. Zo'n Astra Coupe ziet er best wel leuk uit maar inderdaad het is een Opel en dus per definitie niet OK, hoe mooi zij hem ook maken. (Met VW heb ik dat nou weer niet )

Vloeken in de kerk... :rant: ...Zeker, máár:

blijf het niks vinden zo'n Opel Astra special.................. :rolleyes::muur:

en het blijft een Opel en ik zal er wel nooit aan wennen.... :rant:

Link naar reactie

De Opel Speedster is natuurlijk wel een superauto, puur op z'n rijeigenschappen. Iedereen die roept dat dat niet zo is heeft geen verstand van auto's. En dat meen ik. Weegt niets, geen luxe en een middenmotor. Die auto gaat na een paar aanpassingen aan het onderstel echt gruwelijk hard door de bocht.

Audi TT is niet mijn ding, ik hoef geen voorwielaandrijving of awd.

Zo'n Opel GT lijkt mij wel okay, 260pk in een echte roadster en achterwielaandrijving. Ik denk alleen dat ie te Amerikaans is qua rijden en interieur. De Opel GT is namelijk op basis van de Pontiac Solstice en Saturn Sky.

Link naar reactie
De Opel Speedster is natuurlijk wel een superauto, puur op z'n rijeigenschappen. Iedereen die roept dat dat niet zo is heeft geen verstand van auto's. En dat meen ik. Weegt niets, geen luxe en een middenmotor. Die auto gaat na een paar aanpassingen aan het onderstel echt gruwelijk hard door de bocht.

Dan ajb de Vauxhall........ :rolleyes:

Link naar reactie

Audi TT is niet mijn ding, ik hoef geen voorwielaandrijving of awd.

Zo'n Opel GT lijkt mij wel okay, 260pk in een echte roadster en achterwielaandrijving. Ik denk alleen dat ie te Amerikaans is qua rijden en interieur. De Opel GT is namelijk op basis van de Pontiac Solstice en Saturn Sky.

Een opel gecombineerd met Amerikaanse afwerking lijkt me een gruwelijke combinatie :rolleyes:

Als Ringtool is zo'n Speedster met gechipt Turboblok het einde, een Steinmetz grilletje zonder logo en je ziet niet meer dat het een opel is :rant: maar als tweede auto is het niks geen greintje comfort, hier onlangs een paar gasten hun speedster omgeruild voor een ZZZ :muur:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in