Ga naar inhoud

Kort verslag M-coupe

bmwM-optic

Aanbevolen berichten

• Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb die GTO al een tijdje op tafel liggen.

Het positieve verhaal klopt helaas niet helemaal;

• S54 heeft GEEN "M POWER" op het blok staan, alleen B) (zie je zelfs op hun foto's)
  • Die 18" BBS zijn echt niet standaard
  • 36 mille voor die auto is een beetje hoog ingeschat ;)

Maar idd leuk artikel.

(de Playboy die erbij verpakt was, daar ging het me natuurlijk niet om :angry: )

Link naar reactie
(de Playboy die erbij verpakt was, daar ging het me natuurlijk niet om B) )

Aha, een man alleen is er zo makkelijk uit te pikken :angry: Dure muziek installaties kopen (sonos), naked chicks en pr0n blaadjes in huis. Ook al een abo op de Film1 voor de goede films? ;)

p.s. mijn eerder aangeboden antifapeenheid is ondertussen bijna samenwonend met iemand (gaat hard he als je boven de 30 bent), maar ik heb er nog wel 1 of 2, dus zeg het maar :wave:

Link naar reactie
Ik heb die GTO al een tijdje op tafel liggen.

Het positieve verhaal klopt helaas niet helemaal;

• S54 heeft GEEN "M POWER" op het blok staan, alleen ;) (zie je zelfs op hun foto's)
  • Die 18" BBS zijn echt niet standaard
  • 36 mille voor die auto is een beetje hoog ingeschat :muur:

Maar idd leuk artikel.

(de Playboy die erbij verpakt was, daar ging het me natuurlijk niet om :notworthy: )

idd, toen ik het las van "M power" op het motorblok was ik me weer aan het ergeren :rolleyes:

Kregen jullie er een Playboy bij in Nederland??? :foto:

Link naar reactie
Aha, een man alleen is er zo makkelijk uit te pikken :notworthy: Dure muziek installaties kopen (sonos), naked chicks en pr0n blaadjes in huis. Ook al een abo op de Film1 voor de goede films? :rolleyes:

p.s. mijn eerder aangeboden antifapeenheid is ondertussen bijna samenwonend met iemand (gaat hard he als je boven de 30 bent), maar ik heb er nog wel 1 of 2, dus zeg het maar :D

Playboy is nog geen Hustler of Sixteen :D

Geen pr0n, dat voer ik liever uit dan dat ik ernaar kijk... ;)

Sjesus, ben ik dan echt zo langzaam :muur: Ze was er wel klaar voor, dus, dat blijkt ;)

Bring'm on, maar samenwonen? Nu ff (nog) niet :foto:

Link naar reactie
Playboy is nog geen Hustler of Sixteen :muur:

Geen pr0n, dat voer ik liever uit dan dat ik ernaar kijk... :rolleyes:

Sixteen! jij bent echt van de kleine slettebakken he ;) . Mijn favorieten vroeger waren volgens mij de Rosie en de Tuk. Ik zeg vroeger, want tegenwoordig heb je daar toch die mooie uitvinding van de vice-president van Clinton (sigaartje?) voor,

Sjesus, ben ik dan echt zo langzaam :foto: Ze was er wel klaar voor, dus, dat blijkt :D

Bring'm on, maar samenwonen? Nu ff (nog) niet :notworthy:

Ik zie het wel wanneer jij echt klikt met zo'n nieuwe slettebak. Dat gaat nu heel snel nu je boven de 30 bent. 1e date wippen, 2e deepthroat, 3e full anal, 4e date samenwonen en dan nooit meer sex :schater::schater::schater:

p.s. mijn PM aanbod blijft staan. Laat maar horen.

Link naar reactie
Sixteen! jij bent echt van de kleine slettebakken he :rolleyes: . Mijn favorieten vroeger waren volgens mij de Rosie en de Tuk. Ik zeg vroeger, want tegenwoordig heb je daar toch die mooie uitvinding van de vice-president van Clinton (sigaartje?) voor,

Ik zie het wel wanneer jij echt klikt met zo'n nieuwe slettebak. Dat gaat nu heel snel nu je boven de 30 bent. 1e date wippen, 2e deepthroat, 3e full anal, 4e date samenwonen en dan nooit meer sex :schater::schater::schater:

p.s. mijn PM aanbod blijft staan. Laat maar horen.

:notworthy: :schater::schater::schater:

Link naar reactie
Ik weet niet of het al gepost is geworden, anders doet een mod het maar verwijderen

Ik had de GTO gekocht en daar staat een mooi verslag in van een S54 M-coupe die te koop wordt aangeboden in Nederland.

Kort verslag

Had ik idd al gepost maar goede toevoeging met het artikel, was trouwens snel verkocht dus de prijs was ook zo gek nog niet, S54 is nu eenmaal exclusief ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in