Ga naar inhoud

Wie maakt zich nu nog zorgen over km-stand

pierrez101

Aanbevolen berichten

Ik heb het motorische verschil mogen zien tussen een autobahn cruiser met 240K en een racer met ± 4K (beide een S50)

Doe mij maar die autobahn cruiser maar. :rolleyes:

Het hangt allemaal af van hoe de wagen gebruikt is.

Kilometer standen hebben me nooit geboeid. Zullen me ook nooit boeien, vandaar dat ik binnenkort ook met een gerust hart de ///M over de ton rijd. Ik heb er plezier van en wat later komt, komt later. Dat zien we dan wel weer .

Goede instelling en je bedoeld over de ton in mijlen he <_<

Link naar reactie
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ben het helemaal met Rob eens!, niemand van "ons" zou deze kopen...niemand!

Echter!: Als iedereen hier zou zeggen dat een auto minimaal 1ton moet hebben gelopen (en er dus een nieuwe buzz is gecreeerd) zal dit worden oppgepakt en worden geloofd...

Simpel marketing lijkt me (Mensen praten: lage kilometers=betere auto. Je weet zelf ook wel beter, maar toch doe je er aan mee)

:rolleyes:

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Kijk deze en ze vragen vragen nog veel voor ook naar mijn mening.

Advertentienr.:10238356013 Marktplaats

BMW Z3 Roadster 1.9

Bouwjaar: 1996

Tellerstand: 275.000 km

Carrosserie: Cabriolet (2-deurs)

Transmissie: Handgeschakeld (5 versnellingen)

Kleur: Groen

Aantal cilinders: 4

Massa leeg voertuig: 1.150 kg

Vraagprijs €7500,-

Ik kan alleen het link niet goed krijgen om te plaatsen. Vandaar dat ik het beschrijving plaats. Ik vraag me af wie deze zou gaan kopen met zoveel gelopen.

Om eerlijk te zeggen heb ik ook een keer een mr2 gekocht die 208dkm had gelopen. Maar ja deze is bijna bij de 3 ton al.

Vond ik wel grappig en ook als bewijs dat de Ztjes lang mee gaan. :wave:

Link naar reactie
Kijk deze en ze vragen vragen nog veel voor ook naar mijn mening.

BMW Z3 Roadster 1.9

Bouwjaar: 1996

Tellerstand: 275.000 km

Vraagprijs €7500,-

. Ik vraag me af wie deze zou gaan kopen met zoveel gelopen.

Vond ik wel grappig en ook als bewijs dat de Ztjes lang mee gaan. :wave:

Stel : je hebt ca. 7000 euries in de pocket en je wilt perse, nu, een roadster.

Wat ga je kopen een MX-5 met .... km Een bootjes met .....km een MR2 met ....km of een Z3 met 300K?

Link naar reactie
Beetje onzin........

Niet helemaal onzin. Ik was eigenlijk aan het zoeken naar een MX-5 of MR2. Daarbij bleek achteraf een Z3ook in het budget te passen. Op dat moment had ik geen duidelijk voorkeur. Was ook beetje bang voor hoge rekeningen van BMWdealer (Vriend van mij had voor 5K een 4x4(!!) Bauer cabrio gekocht en er 8K aan verspijkerd)

Link naar reactie
Beetje onzin........als je een Z3 wilt en zoekt ga je niet kijken naar een MX5 en dat geldt ook andersom(ook niet voor 7000) <_<

Vind ik eerlijkgezegd geen onzin. Er is een groep kopers die niet exact weet wat men wilt en juist met bepaald budget, een stuk 'fun' wil kopen er minder om geeft of die uit Japan, Italie of Spartanburg komt. Kan er zelf over meepraten... in aantal 993 C2's gereden maar kwam er achter dat de hoeveelheid centen die daarvoor betaald moet worden, slecht te verklaren is in vergelijking met plezier dat bijvoorbeeld ZZZ 3.0 of M met zich meebrengt. HEt scheelde me een bom duiten en het plezier en de passie is er geen seconde minder om geweest...

Link naar reactie
Shittus!

Daar kom ik dan met m'n 10 jaar oude scheurijzer met nog geen 50.000 op de klok.

Hmmm. dan maar doorsparen voor een jongere met meer km's.... (not!)

:wave: HJ2!

(hoe beviel de MR2?)

Ik vond de MR2 wel heel sportief rijden, was leuk. Maar voor lange afstanden werd het vermoeiend. De z3 is meer comfortabel, dus heb ik helemaal geen neiging om terug te gaan. <_<

Link naar reactie
Niet helemaal onzin. Ik was eigenlijk aan het zoeken naar een MX-5 of MR2. Daarbij bleek achteraf een Z3ook in het budget te passen. Op dat moment had ik geen duidelijk voorkeur. Was ook beetje bang voor hoge rekeningen van BMWdealer (Vriend van mij had voor 5K een 4x4(!!) Bauer cabrio gekocht en er 8K aan verspijkerd)

Ik ben met je eens.

Want toen ik aan het zoeken was wou ik een cabrio hebben. En mx-5 , de nieuwe mr 2 en Z3 vallen onder dit categorie. En nieuwe model mr2 valt in dezelfde prijsklasse als de z3. Dus is kiezen dan makkelijk. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in