Ga naar inhoud

Ben ik nog welkom met deze?

jdebest

Aanbevolen berichten

Hey mede Z3 verslaafden,

Eigenlijk is dit een triest bericht, maar aan de andere kant ook wel weer een compliment naar het forum. In maart 2005 ben ik lid geworden van het forum toen ik een Z3 aanschafte. Een super heftige auto waar ik veel plezier van had. Ik gebruikte de Z3 dagelijks. Tot ik recentelijk een ander huis kocht....de auto bleek in zo een verhuisperiode toch niet zo praktisch en beter geschikt als een auto voor erbij. Ik heb toen met pijn in mijn hart de z3 ingeruild tegen een 520i uit 2001. Ook een geweldige auto overigens. Maar het bleef kriebelen...het cabrio rijden...het was geen optie om er weer een Z3 bij te nemen, daarvoor is de aanschafprijs gewoon nog te duur (voor mij althans). Ik heb toen het volgende besluit genomen...ik heb een Bmw 320i cabrio uit 1989 gekocht. Deze zijn qua aanschaf goedkoop en kan ik toch lekker cabrio rijden in de zomer...hij stond te koop bij een Toyota dealer en heeft slecht 116.000 km gelopen. De kap is een maand geleden vernieuwd en heeft nog een garantie van 3 jaar. Kortom een plaatje. Ik weet dat dit een Z3 forum is, maar ik heb er altijd veel plezier aan beleefd. Ik vroeg me af of ik nog welkom ben op jullie forum... ondanks de afwezigheid van een Z3... :rant:

foto2ke2.jpg

Heb het plaatje er effe bij gemod. R.

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in