Ga naar inhoud

Drie dagen in een Micra

Runny-Z3

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst onze 1 serie gebracht voor winterservice bij de dealer in Eindhoven. We kregen als tijdelijke auto een mini cooper s om in te rijden. Best groot van binnen zo'n auto, dat had ik niet verwacht. Rijdt niet slecht ook niet. ;)

Ik heb mijn z3 naar de schadeherstel garage gebracht vandaag. Het is maar voor een klein deukje die in december bij de rechter spatbord terechtkwam. :) Iemand reed achteruit zonder te kijken. Ik dacht van mischien weer een mini.

En wat krijg ik als tijdelijke auto. Een Micra :D

Als iemand me vraagt wat je met zo'n auto moet doen. Zeg ik: SLOPEN!! :wave:

Ik wou alleen mijn frustraties delen met jullie.

Ik hoop dat die eeder dan drie dagen klaar is.

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Prima auto.... we hebben er met 4 volwassenen en bepakking 2 weken lang mee door Italië gecrost........... :thumbup: Was zo goed bevallen dat we er 6 jaar geleden één gekocht hebben. De jaarlijkse kosten bedragen nog minder dan een brommer tegenwoordig.... :schater:

Link naar reactie
nog nooit in gereden dus daar kan ik weinig van zeggen.

design is afschuwelijk, en van die CC helemaal.

Sterkte de komende 2 dagen.

Geloof me je hoeft niet eens erin te rijden. Het ontwerp van de auto zegt al genoeg. niks aan.

Bedankt voor het meeleven.

Link naar reactie
Prima auto.... we hebben er met 4 volwassenen en bepakking 2 weken lang mee door Italië gecrost........... :thumbup: Was zo goed bevallen dat we er 6 jaar geleden één gekocht hebben. De jaarlijkse kosten bedragen nog minder dan een brommer tegenwoordig.... :schater:

Ik geloof niet dat een Z3 rijder dit kan zeggen zonder te schamen. :schater:

Link naar reactie
Hoef me nergens voor te schamen...... :angry: Als derde auto niks mis mee. Moet de ZZZ tenslotte ergens mee compenseren. :P

Als derde auto idd geen probleem, een van die twee andere zal toch wel beschikbaar zijn :schater:

Nee alle gekheid op een stokje toen ik mijn eerst Z kocht lang een Golfje II erbij gereden als tweede auto.

OK was een GTI BLUE EDITION maar kostte ook maar iets meer dan een brommer :thumbup:

Link naar reactie
En wat krijg ik als tijdelijke auto. Een Micra :wave:

Als iemand me vraagt wat je met zo'n auto moet doen. Zeg ik: SLOPEN!! :muur:

Poeh, poeh... beetje snobistische opmerking hoor. Niet iedereen kan zich een Z veroorloven, welke overigens ook niet een geheel feilloze auto is.... Daarnaast is het maar een tijdelijke auto voor je, dus wat is het probleem?

Link naar reactie
Poeh, poeh... beetje snobistische opmerking hoor. Niet iedereen kan zich een Z veroorloven, welke overigens ook niet een geheel feilloze auto is.... Daarnaast is het maar een tijdelijke auto voor je, dus wat is het probleem?

geen probleem, gewoon een auto "zonder" :muur::m:

doe mij maar een auto "met", zoals een new mini :wave:

Link naar reactie

Dat is het echt niet hoor.

Had je welles gereden in een Micra? Je gaat wel anders piepen als je alleen aan een z3 gewent bent en daarvoor een MR2. :wave:

De micra heeft alles tegen, zoals looks, vermogen, interreur etc. :muur:

Probeer eens een keer en laat me weten.

Een mini is wel 10x beter!!

Link naar reactie
Daarnaast is het maar een tijdelijke auto voor je, dus wat is het probleem?

Over probleem gesproken.

Deze Micra is een automaat wat opzich voor mij geen probleem is, maar wel het feit dat het gewoon niet harder dan 80 km/u gaat. Het duurt een eeuwigheid voordat het rotding de 100/u bereikt. :rant: Ik weet niet wat jij voor werk doet, maar ik heb welles haast af en toe. Op de snelweg is dat ding een ramp.

Link naar reactie
Deze is toch wel "vet cool" Runny !!!?? :rant:

2u7nnyx.jpg

Bijna een ZZZ !!! :fiew:

Het zeker wel cooler dan wat ik nu rijd, Marvin.

Maar om te zeggen dat het bijna een zzz zou ik toch niet zeggen. :nono:

Leuke :muur: is het zeker.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in