Ga naar inhoud

Airbag lampje brand ??


z3 2.0

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben in bezit van een Z3 2.0.

Mijn aurbag lampje blijft branden bij de garage hebben ze me vertelt dat het kabeltje van mijn gordelspanner warschijnlijk een breuk heeft.

Kan iemand mij vertellen of dit ook aannemelijk is ?

BVD

Erik

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo ik ben in bezit van een Z3 2.0.

Mijn aurbag lampje blijft branden bij de garage hebben ze me vertelt dat het kabeltje van mijn gordelspanner warschijnlijk een breuk heeft.

Kan iemand mij vertellen of dit ook aannemelijk is ?

BVD

Erik

Dat is aannemelijk maar het probleem zit meestal in het verbindingsstekkertje, doorsolderen resetten en klaar.

Link naar reactie
één onder de stoel en de andere op de gordelspanner.

Die op de gordelspanner is geel tweepolig. de andere is een platte met 3 of 4 polen ?

Als het stekkertje van de gordelspannen door verbind klapt de airbag er dan niet uit ?

Resetten is dat alleen de accu pool een keer losmaken ?

Link naar reactie
Die op de gordelspanner is geel tweepolig. de andere is een platte met 3 of 4 polen ?

Als het stekkertje van de gordelspannen door verbind klapt de airbag er dan niet uit ?

Resetten is dat alleen de accu pool een keer losmaken ?

Airbag klapt er niet uit.

stekker op gordelspanner kan je met een t-rep vastzetten, stekkertje onder de stoel, de bedrading is meestal rood en zwart die doorsolderen.

Resetten moet helaas met de computer gebeuren.

Link naar reactie
Hoi,

had ik ook bij mijn M, aangezien ik "zeer" technisch ben meteen naar de BMW dealer gegaan waar ze de contact ringen hebben vervangen en het euvel was verholpen. Kosten wel 32,50 euro

:wave: Contactringen ? stuur ?

Meest voorkomend is de gordelspanner van de stoel.

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

:thumbup:

Is er misschien iemand die weet of je met een brandend airbag lampje door de APK komt.

Het lampje brandt al bijna een jaar, maar ik heb er niks aan gedaan want het stoort me verder niet.

Nu zat ik me dit ineens af te vragen......

Gr Pippi

Link naar reactie
Is er misschien iemand die weet of je met een brandend airbag lampje door de APK komt.

Het lampje brandt al bijna een jaar, maar ik heb er niks aan gedaan want het stoort me verder niet.

Nu zat ik me dit ineens af te vragen......

Gr Pippi

Geen probleem voor de Apk, wel het Abs lampje.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.