Ga naar inhoud

z3 m coupe zwart

Gast Gast

Aanbevolen berichten

• Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

het rare is alleen dat deze aanbieder al zijn auto's met NAP aanbiedt, behalve deze..... beetje raar toch

Tja waarom weet ik niet, maar kreeg wel een goed gevoel bij de garage, gewoon netjes geholpen en mooie proefrit gemaakt.

De auto hebben hun gekocht bij een porsche dealer. Deze belde op of het misschien een leuke auto voor hun was om te verkopen omdat de porsche dealer deze ingeruild had gekregen. Misschien daarom???

Gezien de staat van de auto is die 79.000 zeer aannemelijk de juiste kilometerstand en zou ik daar niet zo wakker van liggen.

Link naar reactie

De auto hebben hun gekocht bij een porsche dealer. Deze belde op of het misschien een leuke auto voor hun was om te verkopen omdat de porsche dealer deze ingeruild had gekregen. Misschien daarom???

Gezien de staat van de auto is die 79.000 zeer aannemelijk de juiste kilometerstand en zou ik daar niet zo wakker van liggen.

Link naar reactie

Ik denk dat ik deze auto ken.

De beste vriend van een collega van me heeft een zwarte M Coupe ingeruild op een nieuwe Porsche Cayman bij die nieuwe Porsche dealer in Gelderland. Hij heeft zijn nieuwe Cayman begin januari opgehaald, klopt aardig met de datum laatste tenaamstelling op de RDW-site...

Moet deze dus eigenlijk wel zijn. Hij is door de laatste eigenaar (tandarts) zelf gekocht in Italie bij een goede vriend van hem. De kilometerstand klopt, ik herinner me dat vooral omdat hij zo vol lof was over deze M Coupe qua kilometerstand etc.

Als iemand nog wat meer info wil omdat ie toevallig geinteresseerd is, laat maar even weten. Dan vraag ik er mn collega even om :rolleyes:

Link naar reactie

tja, heb hem zelf niet gezien viel mij gewoon op. is er met zo'n M goed dagelijks te rijden of kan je dan beter voor een 2.8 of 3.0 gaan?

Beter een 2.8 of 3.0 voor iedere dag en veel km. De ///M is meer een pretmobiel voor erbij ook gezien de relatief hogere onderhoudskosten.

Als je puur naar het rijden kijkt is de ///M natuurlijk wel geschikt, rijd je iedere dag met een smile :rolleyes:

Link naar reactie

Jup, dit is inderdaad de auto die ik dacht.

Iig een eerlijke auto, met een kloppende kilomterstand. Hij is ingevoerd vanuit Italie met een kmstand van 25000km. De vorige eigenaar heeft hem inderdaad van een vriend in Italie gekocht, betrouwbaar dus.

Is in onderhoud geweest bij Bert Story te Waardenburg. Heeft 1x tegen een paaltje gereden met de voorbumper, en de airco is kapot geweest en dat is allemaal gerepareerd.

Moet je dus een goede koop aan kunnen doen :(

Toevallig dat is deze tegenkom ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Beste liefhebbers,

De betreffende auto waar jullie het over hebben is terecht gekomen bij een echte liefhebber. Mijn pa en ik zijn al lange tijd opzoek

naar een echte bmw. Na lang zoeken in oa duitsland kwamen we deze tegen in nederland. Deze auto is gelukkig nu in ons bezit, hebben de auto laten na kijken bij bmw dealer en is in top staat. Zelden zoveel rijplezier beleeft aan een auto, voor een mooie prijs. Naast de m coupe wordt de garage aangevuld door een originele bmw 750 il uit 1988. Wat ik en waarschijnlijk jullie ook al veel langer wisten, bmw, Freude am Fahren.

Weet iemand trouwens het productie aantal van de mcoupe?

Link naar reactie

mcoup, gefeliciteerd met je aankoop.

Het hele verhaal gelezen en denk dat je een prima aankoop hebt gedaan.

Een 750iL is helemaal een statige auto met twaalf cilinders voorin. Is wel wat ruimer dan de :foto:

stuur maar wat :thumbup: :D

Link naar reactie

Gefeliciteerd! Prachtige auto die je gekocht hebt, ik zal de vorige eigenaar laten weten dat hij een fijne nieuwe baas gevonden heeft :thumbup:

En een E32 750i, das ook erg gaaf! Ik heb zelf onder andere de 730iA gehad van de E32-serie, en daar heb ik met heel veel plezier mijn km's mee gemaakt!

Groet,

Fabian

Link naar reactie
Beste liefhebbers,

De betreffende auto waar jullie het over hebben is terecht gekomen bij een echte liefhebber. Mijn pa en ik zijn al lange tijd opzoek

naar een echte bmw. Na lang zoeken in oa duitsland kwamen we deze tegen in nederland. Deze auto is gelukkig nu in ons bezit, hebben de auto laten na kijken bij bmw dealer en is in top staat. Zelden zoveel rijplezier beleeft aan een auto, voor een mooie prijs. Naast de m coupe wordt de garage aangevuld door een originele bmw 750 il uit 1988. Wat ik en waarschijnlijk jullie ook al veel langer wisten, bmw, Freude am Fahren.

Weet iemand trouwens het productie aantal van de mcoupe?

Proficiat!! ;)

Produktieaantallen doen verschillende de ronde: deze site geeft een aardig beeld :party:

Link naar reactie

Welco///Me in the fast lane ///MCoup...

Leuk hoe je Zo in dit draadje 'inbreekt'...Beste liefhebbers... :party:

Link naar reactie

Nog steeds volop genieten van de m coupe. Bedankt voor de mooie reacties. Zoals ik het begreep was de vorige eigenaar van de auto een tandarts, misschien leuk om te weten dat ook mijn pa tandarts is.

dus de auto trekt niet alleen de straatstenen eruit, maar de berijder trekt ook nog eens tanden eruit. kan niet beter zou je zeggen.

De airco werkt prima, moet alleen wel zeggen dat het nu beetje koud is om airco te gebruiken

Link naar reactie
dus de auto trekt niet alleen de straatstenen eruit, maar de berijder trekt ook nog eens tanden eruit. kan niet beter zou je zeggen.

:schater: :schater:

Link naar reactie
Nog steeds volop genieten van de m coupe. Bedankt voor de mooie reacties. Zoals ik het begreep was de vorige eigenaar van de auto een tandarts, misschien leuk om te weten dat ook mijn pa tandarts is.

De airco werkt prima, moet alleen wel zeggen dat het nu beetje koud is om airco te gebruiken

Zonder tanden helaas niet zo'n mooie smile dan van de berijder :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.