Ga naar inhoud

z3 m coupe zwart

Gast Gast

Aanbevolen berichten

• Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Lijkt het nu zo of zit de motorkap wat scheef ? Volgens mij sluit het niet goed aan.

Kan ook zijn dat ie niet goed dicht zit natuurlijk.

volgens de rdw is ie in 2003 op kenteken gezet , zal wel uit duitsland komen.

is idd niet zulk raar geld lijkt me , beter volgens mij dan die estorilblauwe die bij RMC autos te koop stond ( ik meen dat die iets van 26 k op moest brengen ? bj 99 met 112 dkm :newblush: )

Link naar reactie
is dat van die motorkap niet een beetje gezichtsbedrog..?? Aan de zijkant lijkt hij namelijk wel goed te sluiten..?? <_< Lijkt me wel alsof de kap gewoon goed dicht zit toch??

En zo niet, waar ligt dat dan aan? :blink:

Sluit idd niet mooi, voorschade gehad :blink:

Link naar reactie
Deze z3 bekend hier ? 99-LR-VH

Z3 M

Deze auto heb ik bekeken en de bumper sluit aan de bestuurderskant niet mooi aan. Voor de rest een zeer knappe auto om te zien. Met rijden had ik het "gevoel" dat hij niet zo snel was als andere MQP's waarin ik heb gereden.. Kan ik mis hebben natuurlijk..

Weet niet of de auto schade heeft gehad, morgen kan ik meer foto's posten als dat wenselijk is.

Ook over de prijs viel zeker te praten. en 21000 was al geen probleem incl. Nieuwe koplamp (vocht), bumper afstellen en airco vullen maar zonder garantie

Link naar reactie
23.000 euro moest deze kosten. En zover ik heb begrepen was de auto voor 21.000 verkocht! Best een nette prijs dacht ik zo.

voor een poos terug heb ik ook naar deze geinformeerd ( die m coupe die bij RMC autos stond), bedrijf wou weinig info geven , en de dealer wist eerst niks van de auto , bij een later telefoontje bleek dat ie wel in hun systeem stond.

enfin , bij mn eerste belletje moest ie 23900 kosten , later vroegen ze opeens 26500 . geen idee waarom.

Link naar reactie

Dan wacht ik je fotos even af.

Heb op zich wel interesse in die auto maar niet direct , ga eerst nog een poosje op vakantie en ben pas begin maart terug .

dus afwachten of ie dan nog te koop staat.

Ben je trouwens ook wezen kijken naar die mcoupe die bij de beier in Heerenveen staat ?

Link naar reactie
Dan wacht ik je fotos even af.

Heb op zich wel interesse in die auto maar niet direct , ga eerst nog een poosje op vakantie en ben pas begin maart terug .

dus afwachten of ie dan nog te koop staat.

Ben je trouwens ook wezen kijken naar die mcoupe die bij de beier in Heerenveen staat ?

De mooiste van NL is helaas net verkocht :thumbup::angry::P

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.