Ga naar inhoud

Z3 voor de deur

ZZZhart

Aanbevolen berichten

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Onnozel als ik ben, vraag ik me af waar die vragen over verlaging vandaan komen. Ik zie een standaard Z3. Vertel me wat ik niet zie, s.v.p.

:schater: het is weer 02:59 dat is waarschijnlijk het probleem Rob :D

By the way welkom hier, en veel plezier met je Z als het zo doorgaat komt er hier helemaal geen winter meer in dit land dus 365 dagen per jaar cabrio weer.

André

Link naar reactie
Hij staat niet helemaal recht op de oprit maar dit zijn de 'maten': voor in het hart 34, achter 32 cm. De afstand van de dorpel tot de grond loopt van voor 14 cm naar achter 13. Toch niet echt iets bijzonders lijkt me :thumbup: Er liggen Uniroyal - Rainsport 1 225/50R16 92W banden onder. En ja, die drempels hier zijn randdebiel hoog :stupid:

Achter is te laag, standaard voor 37 achter 38, met M veren voor 36 achter 37

Beter achter iets hoger dan voor, bij jou is het net andersom.

Achter is echt te laag, moet je wat aan doen.

Link naar reactie
Achter is te laag, standaard voor 37 achter 38, met M veren voor 36 achter 37

Beter achter iets hoger dan voor, bij jou is het net andersom.

Achter is echt te laag, moet je wat aan doen.

Roodkapje, dat gaat donderdag a.s. ook gebeuren. Schokdempers, veren en ophangrubbers staan al op de checklist. Zijn er nog andere zaken waar ik op moet letten?

Link naar reactie
Roodkapje, dat gaat donderdag a.s. ook gebeuren. Schokdempers, veren en ophangrubbers staan al op de checklist. Zijn er nog andere zaken waar ik op moet letten?

Draagarmen, fuseekogels en de rubberbussen.

stabilisatorstang rubbers en stokjes.

Doe je de schokbrekers vernieuwen is het handig om direct de suspensions ook te vernieuwen.

Link naar reactie
Draagarmen, fuseekogels en de rubberbussen.

stabilisatorstang rubbers en stokjes.

Doe je de schokbrekers vernieuwen is het handig om direct de suspensions ook te vernieuwen.

Heb jij eventueel zin en tijd om hier één dezer dagen eens naar te kijken?

Link naar reactie

Ja wij kunnen ook weer (eindelijk) veilig rijden, het was even wachten op de software maar het airbaglampje is uit en ze zullen er wel uitknallen als we ooit ergens een smak maken. Natuurlijk hoop je dat zoiets nooit gebeurt maar mocht het gebeuren dan leven we nog. Dus Marcel, je kunt weer rustig gaan slapen, je fout is hersteld! :) :D

Link naar reactie

;)

Ja wij kunnen ook weer (eindelijk) veilig rijden, het was even wachten op de software maar het airbaglampje is uit en ze zullen er wel uitknallen als we ooit ergens een smak maken. Natuurlijk hoop je dat zoiets nooit gebeurt maar mocht het gebeuren dan leven we nog. Dus Marcel, je kunt weer rustig gaan slapen, je fout is hersteld! :D :wave:

Lieve Nadia,

Pfffff, een pak voor mijn hart hoor.

Was ook ff een domme aktie van mij (vergeten het stekkertje te plaatsen van de bijrijdersstoel en toch het kontaktslot aan te zetten).

Kan nu inderdaad weer met een gerust hart gaan slapen, stel je voor dat Ed of jij een boing zouden hebben gemaakt, wil er niet aan denken. :)

Ik kan nu weer werken aan mijn Zfactor :party:

Link naar reactie
Ja wij kunnen ook weer (eindelijk) veilig rijden, het was even wachten op de software maar het airbaglampje is uit en ze zullen er wel uitknallen als we ooit ergens een smak maken. Natuurlijk hoop je dat zoiets nooit gebeurt maar mocht het gebeuren dan leven we nog. Dus Marcel, je kunt weer rustig gaan slapen, je fout is hersteld! :wave: ;)

Je had ook voor een Total Make Over kunnen kiezen Nadia !! :schater:

Geen airbag meer nodig en Marcel ook blij !!! :)

3yxkohw.jpg

:D

Link naar reactie

Voor velen van jullie een bekend gezicht, maar voor mij de eerste keer:

123370144-L.jpg

Vandaag zijn de doorgezakte verlagingsveren vervangen door orginalos. In eerste instantie stond ie zo hoog, dat ik er of-the-road banden onder wilde leggen :schater: Daarnaast zijn nog een aantal werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd :thumbup: Het was leerzaam en gezellig in Reeuwijk. Roodkapje (en ega) bedankt en tot een volgende keer :angry:

Link naar reactie
Vandaag zijn de doorgezakte verlagingsveren vervangen door orginalos. In eerste instantie stond ie zo hoog, dat ik er of-the-road banden onder wilde leggen :schater: Daarnaast zijn nog een aantal werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd :angry: Het was leerzaam en gezellig in Reeuwijk. Roodkapje (en ega) bedankt en tot een volgende keer :wave:

Iedereen is altijd op dit adres tevreden !!! :P

2us8upy.jpg

Autobedrijf van Vuuren, Pascalstraat 9 A, 2811-EL, Reeuwijk. :thumbup:

:wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in