Ga naar inhoud

1.93m en een ZzZ roadster.... kan dat?


hifive

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Ik ben 1.93m lang en ben naar een ZzZ roadster aan het kijken.

Tijdens een proefrit heeft de ZzZ de test qua hoofd/been-ruimte doorstaan.... (al hield het niet over)

Ben benieuwd hoe dit bij langere ritten is?

Wat zijn jullie ervaringen op dit vlak?

Hoor het graag!

Hifive

PS Zijn er trouwens ZzZ-stoelen die voor wat meer ruimte zorgen of zijn alle ZzZ-stoelen hetzelfde?

Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dag allemaal,

Ik ben 1.93m lang en ben naar een ZzZ roadster aan het kijken.

Tijdens een proefrit heeft de ZzZ de test qua hoofd/been-ruimte doorstaan.... (al hield het niet over)

Ben benieuwd hoe dit bij langere ritten is?

Wat zijn jullie ervaringen op dit vlak?

Hoor het graag!

Hifive

PS Zijn er trouwens ZzZ-stoelen die voor wat meer ruimte zorgen of zijn alle ZzZ-stoelen hetzelfde?

Een oudere kopen zonder binnenhemel, ik zit met mijn 1.83 bijna tegen dat ding aan in mijn vorige zonder was er meer plaats :wave:

Link naar reactie
Dag allemaal,

Ik ben 1.93m lang en ben naar een ZzZ roadster aan het kijken.

Tijdens een proefrit heeft de ZzZ de test qua hoofd/been-ruimte doorstaan.... (al hield het niet over)

Ben benieuwd hoe dit bij langere ritten is?

Wat zijn jullie ervaringen op dit vlak?

Hoor het graag!

Hifive

PS Zijn er trouwens ZzZ-stoelen die voor wat meer ruimte zorgen of zijn alle ZzZ-stoelen hetzelfde?

1,93 dan ben je nog niet de langste hier op het forum, dus moet kunnen.

Je hebt de standaard stoelen, sportstoelen en de :wave: stoelen.

Link naar reactie

Ik ben 1.85 m , maar ik heb het idee dat dat de max zou kunnen zijn !? :m:

Iedereen die langer is zal zich er misschien aan wennen of in schikken !?

Langer dan 1.90 vereist wellicht aanpassingen zoals het weg halen van de isolatie achter de bekleding van de bestuurders stoel. Dan schijnt toch weer de nodige been ruimte op te leveren ! :wave:

:wave:

Link naar reactie
Ik ben 1.85 m , maar ik heb het idee dat dat de max zou kunnen zijn !? :m:

Iedereen die langer is zal zich er misschien aan wennen of in schikken !?

Langer dan 1.90 vereist wellicht aanpassingen zoals het weg halen van de isolatie achter de bekleding van de bestuurders stoel. Dan schijnt toch weer de nodige been ruimte op te leveren ! :wave:

:wave:

Krijgen we weer het volgende verhaal, Lang lijf korte beentjes of kort lijf lange benen, wanneer alles in normale afmetingen zit moet het kunnen.

Link naar reactie
Even weer terug naar het topic.... :muur:

Er zijn dus standaard stoelen, sportstoelen en M-stoelen.....

Welke leveren de meeste ruimte op?

Grtz,

Hifive

Ik geloof niet dat er veel verschil is in beenruimte, heb zelf een :blink: interieur maar of dat nu M sportstoelen of M stoelen zijn weet ik niet, dat wat ik heb zijn lekkere kuipen die me goed omsluiten.

Heb ook eens op gewone stoelen gezeten en die zaten ruimer maar dat zijn geen kuipen.

Ik zelf zou voor een M stoelen of sport stoelen gaan omdat je daar wat vaster in zit en iets dieper, is weer goed voor de hoofdruimte.

Link naar reactie

Ik ben 1.90 en het houdt inderdaad niet over. Ik zit er verder goed in met de stoel in de achterste stand en zelfs met de kap dicht beter zicht dan ik had gedacht. Afgelopen zomer veel lange ritten gereden en geen enkel probleem gehad. Er zitten standaard stoelen in.

Link naar reactie

Ik ben zelf 1.91, geen enkel probleem. Ook bij lange reizen blijft ie comfortabel, ik ben vorige week zonder problemen naar Zwitserland op een neer gereden met de Zzz. En dan staat de stoel bij mij nog niet eens op z'n laagst en ook nog niet helemaal naar achter.

Het hangt echter wel een beetje af hoe je "verhoudingen" zijn (benen/bovenlichaam). Als een van beide exorbitant lang is kun je wel in de problemen komen misschien...

Link naar reactie
Wij lange hollanders vormen een te kleine markt natuurlijk (laat staan ChrisXL met zijn extra been).

p.s. waar is Chris eigenlijk???? Ierse whiskies aan het proberen?

Ik kreeg de indruk dat Chris bij een andere post zich zo afgezeken voelde dat tie het een beetje zat was ?? :D Hij poste toen ook er ff genoeg van te hebben !? :foto:

Wat ik me er van herinner, was dat ook een beetje terecht ! :mellow:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.