Ga naar inhoud

Piet Paulusma

RobC

Aanbevolen berichten

• Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij autoweek heeft iemand al zo zijn mening over dit filmpje (en het idee erachter)

Hoop toch dat zijn verhaal over de winterbanden niet waar is. IK HEB ZE DIT JAAR VOOR HET EERST, OMGELULD OP DIT FORUM. Reed 41 jaar zonder winterbanden en nu ik ze heb, heb ik ze voor Jan Joker????

En dan ook nog eens geen winter???? :lol::(:muur:

Link naar reactie
Hoop toch dat zijn verhaal over de winterbanden niet waar is. IK HEB ZE DIT JAAR VOOR HET EERST, OMGELULD OP DIT FORUM. Reed 41 jaar zonder winterbanden en nu ik ze heb, heb ik ze voor Jan Joker????

En dan ook nog eens geen winter???? :lol::(:muur:

Ik heb al meerdere gesproken die die test van winterbanden hadden gelezen en helemaal in het verhaaltje zitten dat winterbanden slechter presteren, met andere woorden je hebt ze eigelijk niet nodig.

Wat z'n verhaaltje allemaal losmaakt.

Raar he dat meer dan 50 % duitsers bij hun auto een winterbandenset heeft en dat hier in nederland een hoop lease maatschappijen een extra set winterbanden aanmoedigd.

Zelf ervaren is het duidelijkst, heb zelf al heel wat uitgeprobeerd en winterbanden hebben wel degelijk zin.

En al valt er sneeuw Rob dan heb je geen hulp nodig om weg te komen :lol:

post-3-1133496404.jpg

Link naar reactie

Maar dat was nog met de Schnitzers, met de BBS-jes zou ik zonder probleem wegkomen.... :lol:

Ruud, ik ben zo gemakkelijk om te lullen, je zult wel weer gelijk hebben en ik zie het weer helemaal zitten.

Maar laat mij er dan wél van balen dat die winterbanden/-velgen er op dit moment voor Jan Joker onderzitten. Nu wil ik sneeuw/ijs/ijzel/regen hebben ook. Wil er natuurlijk wél van "genieten"...

Link naar reactie
Maar dat was nog met de Schnitzers, met de BBS-jes zou ik zonder probleem wegkomen.... :(

Ruud, ik ben zo gemakkelijk om te lullen, je zult wel weer gelijk hebben en ik zie het weer helemaal zitten.

Maar laat mij er dan wél van balen dat die winterbanden/-velgen er op dit moment voor Jan Joker onderzitten. Nu wil ik sneeuw/ijs/ijzel/regen hebben ook. Wil er natuurlijk wél van "genieten"...

Snap ik, geef mij ook maar vorst en sneeuw altijd beter dan dat saggerijnige regen. maar het komt Rob in februari krijgen we een wit dak :muur: en dan lach je iedereen uit :schater::lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in