Ga naar inhoud

Is dit de nieuwe voor Roodkapje????(blauwkapje)


IvoZ3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Klopt dat was Rene99 en die vond hem vies tegenvallen, zaterdag komt hij bij de mijne kijken.

juist ja, ik had het net gevonden :D

Dit weekend druk met proefritten, dus :thumbup:

Link naar reactie
Ben nu wel benieuwd wat ie vies vond tegenvallen?? Kunnen misschien anderen een voordeel meedoen?

Ivo zie onderstaand:

Vanavond bij Fonkert geweest om de Z3M te bekijken, wel een beetje teleurgesteld ;)

in de staat waarin de auto zich bevindt:

- meerdere schades gehad in het verleden (heb met de verkoper de gehele werkplaats

historie op de PC ingezien). O.a. plaatschades aan de zijkant en kofferklep en niet zo lang

geleden een grote schade (E.8.000.-) aan de voor- en zijkant van de wagen.

Deze is bij de BMW hersteld (o.a. ook de wielophanging en de voorbumper), maar ja......

is en blijft altijd zichtbaar (zie foto balk voorzijde motor).

DSC00694a.JPG.xs.jpg

- daarnaast lijkt het mij dat de voorgaande eigenaar er niet echt heel erg netjes mee omgegaan

te zijn. Vuil motorblok (olielakkage bij de VANOS verstelinrichting) en alle wielen hebben parkeerschades.

Vale :m: -plaatjes en een groen uitgeslagen softtop. Niet echt een ramp en best wel weer te herstellen.....

maar om zoveel aan een auto uit te geven en er dan zo mee rond te rijden :thumbup::P .

DSC00692a.JPG.xs.jpg

- Remschijven zijn slecht/versleten, en de banden kunnen wellicht nog maar 1 seizoen mee voordat

ze vervangen moeten worden. Bijrijder stoel kan niet meer elektrisch omlaag gesteld worden (staat

nu in de hoogste stand), of is dit standaard voor een M?

DSC00691a.JPG.xs.jpg

Let wel: dit is mijn persoonlijke mening over deze auto, hoe een ander denkt over de "mankementen"

en of het herstellen ervan nodig is of niet moet iedereen voor zichzelf na het bekijken ervan bepalen!

Gr.Rene.

Link naar reactie
Ivo zie onderstaand:

Let wel: dit is mijn persoonlijke mening over deze auto, hoe een ander denkt over de "mankementen"

en of het herstellen ervan nodig is of niet moet iedereen voor zichzelf na het bekijken ervan bepalen!

Gr.Rene.

Goed gekeken ! Laten staan die auto zou ik zeggen. De keuze is groot genoeg.

Link naar reactie
Ivo zie onderstaand:

Let wel: dit is mijn persoonlijke mening over deze auto, hoe een ander denkt over de "mankementen"

en of het herstellen ervan nodig is of niet moet iedereen voor zichzelf na het bekijken ervan bepalen!

Gr.Rene.

René,

Niet zo'n beste historie. Wel goed dat er open kaart gespeeld wordt waardoor je een goed oordeel kunt maken en beslissen. Ik zou hem ook laten staan. Vooral die velgen zou mij mateloos irriteren. Geeft een gedrag van iemand weer....

Ben benieuwd of je in Reeuwijk slaagt. Auto is ongetwijfelt goed maar het moet wel je smaak zijn.

Link naar reactie
Zaterdag a.s., Reeuwijk: Zien is kopen. Mark my words. Mooier en beter kun je 'm niet vinden. :rolleyes:

We zijn errug benieuwd, maar moeten het daarnaast ook nog " even" eens worden over de financien..... :lol:

De foto's zijn iig veelbelovend!

Gr.Rene.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.