Ga naar inhoud

Welke BMW ?

Martin-Z3

Aanbevolen berichten

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• 3 maanden later...

Hallo allemaal :thumbup:

Nogal een hektisch leven op dit moment dus weinig aandacht voor het forum maar even een update.

Toen bij de peug (nog geen 50k gereden) ook nog de fuseekogels vervangen moesten worden (ja, bekend probleem mijnheer...) was ik die bak helemaal zat en heb ik hem verkocht voor een schandalig lage prijs. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar er meer geluk mee heeft.

Voordeel was wel dat ik nu weer vrij was in het kiezen van mijn volgende auto en dat is een 330d Touring geworden :wave:

Type E46 dus een wat oudere met 130k op de teller maar voor mij zijn die nieuwere 3's niet te betalen. Wat een absurde prijzen. En mijn Z3 inruilen wil ik helemaal niet.

Tjonge, wat een wolfje in schaapskleren is dat. :thumbup:

Opvallende voordelen tot nu toe zijn; de perfecte zit in die sportstoelen, de lage toeren bij kruissnelheid (circa 2200 rpm bij 130 km/h) en de daarbij opvallende rust in de auto, geen kraakje, geen piepje, niks. Alleen wat geruis rond de buitenspiegels. Wat een verschil met die peug.

En een heerlijke grom van die 6 cilinder diesel als je toch een keer het gas vol intrapt. Helaas is de airco uitgevallen 1 dag na de aankoop maar die laat ik repareren uiteraard. Want zonder airco is niet te doen met die temperaturen vandaag de dag.

Ook heb ik nu wat meer gereden in mijn Z3 de laatste maanden en ben de auto steeds meer op prijs gaan stellen. Hij rijdt prima en de funfactor is hoog. Na circa 5000 km zijn er op een keerring na geen problemen geweest.

Groetjes, Martin

Link naar reactie

Ik heb zelf een 320 d gehad en rij nu in de 120d die getuned is, werkelijk een beest van een wagen. Voor de ruimte ga ik graag terug naar de 320, ik heb twee kids, maar voor het rijgenot is het de 120d. Maar dat past ook in het budget. Bij meer budget ga ik voor de 535d, daar rijd een vriend van mij in.

succes met de keus. Marco

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in