Ga naar inhoud

Voor als de touring te klein wordt

pierrez101

Aanbevolen berichten

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Pierre geeft aan als de touring te klein wordt, dus ik denk aan gezinsuitbreiding, vette bak trouwens.

Als ie em tegen een muur rijdt wordt ie toch ook kleiner? Dat lijkt mij logischer dan gezinsuitbreiding op Pierre zijn leeftijd. Dan blijft het bij eraan denken. :D

Link naar reactie
Pierre geeft aan als de touring te klein wordt, dus ik denk aan gezinsuitbreiding, vette bak trouwens.

Ja idd staat wel hoog op mijn verlanglijstje deze vette bak echter een beetje expensive helaas :D

En neu hoor geen gezinsuitbreiding, Oma moet af en toe mee :schater:

Link naar reactie

Afgezien van het feit dat het een hele mooie wagen is, blijft het toch een 5-serie touring.

En neem van mij aan.... daar gaan GEEN 3 kinderzitjes in.

Misschien moeten ze dan een X5 ;) ontwerpen.... (zou wel apart zijn!!)

Link naar reactie
Afgezien van het feit dat het een hele mooie wagen is, blijft het toch een 5-serie touring.

En neem van mij aan.... daar gaan GEEN 3 kinderzitjes in.

Misschien moeten ze dan een X5 :lol: ontwerpen.... (zou wel apart zijn!!)

Ja dat klopt het gaat met name om de plaats voor de persoon tussen de twee zitjes in en die neemt wel behoorlijk toe van een drie serie e46 naar een E61 :rolleyes:

Link naar reactie

Maar er gaan er nogsteeds geen 3 naast elkaar.

Ik ben hard op zoek naar een oplossing hiervoor, zonder op een Citroen Picasso over te moeten stappen.

Geen makkelijke opgave, drie kinderen en een sportieve rijstijl....

Link naar reactie

Ik ben hard op zoek naar een oplossing hiervoor, zonder op een Citroen Picasso over te moeten stappen.

X5 Le Mans

en als dat wat lastig te realiseren is, de nieuwe S AMG, denk dat je daar ook wel 3 zitjes naast elkaar in kwijt kunt.

Link naar reactie

Vriend van mij kreeg al snel na nummer 1 een tweeling dus drie kinderstoeltjes nodig, hij heeft nu een SUV, een Touareg, die SUV's hebben door hun bouw weinig last van de wielkasten :blink:

En laatst idd een interview gelezen van een van de ///M bobo's. Er is een X5 door deze mannen gemaakt als proefmodel en bijzonder scherpe tijden op de Ring mee gereden. :muur:

Link naar reactie
Vriend van mij kreeg al snel na nummer 1 een tweeling dus drie kinderstoeltjes nodig, hij heeft nu een SUV, een Touareg, die SUV's hebben door hun bouw weinig last van de wielkasten :blink:

En laatst idd een interview gelezen van een van de ///M bobo's. Er is een X5 door deze mannen gemaakt als proefmodel en bijzonder scherpe tijden op de Ring mee gereden. :muur:

Zie HIER het filmpje van de X5 le Mans !!! :D

Link naar reactie

Ford S Max turbo geen optie, motortje nog een beetje chippen, als ik dan zo'n leasebak rijden moest/mag van de baas dan wist ik het wel :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in