Ga naar inhoud

Eindelijk....Eerste aanschaf Z3

Conny

Aanbevolen berichten

• Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Guest_Conny_*

Thanks allemaal voor jullie tips.

Ik heb besloten om de auto niet op afstand te kopen. De 22e ga ik richting Duitsland, als de auto bevalt dan kom ik de 22e ool weer terug met de Z3 :newblush:

Link naar reactie
Gast Guest_Conny_*

Hoi,

Net via de fax een TUV ontvangen. Dit is een soort van APK/ test rapport?

Alles was wel ook, gewoon gebruikerskrasjes etc. Maar minimaal staat er in het rapport.

Alleen één zin waar ik niet uitkom:

Motorraum:

Der Zustand entspricht dem Alter und der Laufleistung des Fahrzeugs.....

Weten een van jullie misschien wat ze hiermee bedoelen? Volgens mij iets dat de motor wel ok is?????

En de antenne is gebroken...maar als het goed is zijn deze toch niet zo heel erg duur?

Ik ga ervoor..... :angry: Wel eerst kijken en dan pas tekenen/ betalen.

Heb gelijk een afspraak gemaakt bij RDW

Link naar reactie
Motorraum:

Der Zustand entspricht dem Alter und der Laufleistung des Fahrzeugs.....

Volgens mij staat hier dat de motorruimte (niet motorisch gezien) voldoet, gezien de leeftijd van de auto en het gereden aantal kilometers.

Mogelijk zal de motorruimte dus een schoonmaakbeurtje kunnen gebruiken.

Link naar reactie
Is het niet handiger om een afspraak te maken als je de auto hebt gekocht, tegenwoordig mag je gewoon langs zonder afspraak.

Groet,

André

Is inderdaad handig. Je kan elke dag tussen 9 en 12. Alleen kan ik hele wk niet in de ochtend en je moet op je beurt wachten. Afspraak maken kost volgens mij geen geld....tenminste dat hebben ze niet vermeld.

Link naar reactie

EN ik heb hem!!!!

Morgen naar RDW...hoop dat ik er doorheen kom.

Alleen een ding....BMW NL heeft gewoon de verkeerde CVO verklaring opgestuurd.Wat een stelletje eikels zitten daar zeg. Hoop maar dat alles goed komt. Hopen dat ze CVO niet nodig hebben....

Link naar reactie
dacht dat vanaf 1 januari geen verwijderingsbijdrage meer betaald hoefde te worden

Klopt idd:

De verwijderingsbijdrage gaat per 1 januari 2007 substantieel omlaag: van de huidige 45 euro naar 15 euro bij aanschaf van een nieuwe auto. Een kleine categorie Nederlanders is nog goedkoper uit: particulieren die hun auto via de parallelle import aanschaffen, betalen geen verwijderingsbijdrage meer. De kosten voor het innen zijn in dit geval namelijk relatief zeer hoog.

Dankje

Link naar reactie
EN ik heb hem!!!!

Morgen naar RDW...hoop dat ik er doorheen kom.

Alleen een ding....BMW NL heeft gewoon de verkeerde CVO verklaring opgestuurd.Wat een stelletje eikels zitten daar zeg. Hoop maar dat alles goed komt. Hopen dat ze CVO niet nodig hebben....

Aan de fahrzeugbrief heb je genoeg.

Van Harte gefeliZiteerd :kisstogether:

Link naar reactie

Ze hadden idd aan fahrzeugbrief genoeg. Nu nog op kentekenbewijs wachten en dan kan ik ermee rijden. Hij staat momenteel in een garage. Als ik kenteken en alles heb geregeld zal ik asap foto's plaatsen.

BPM viel alleen wel tegen :thumbup:

Nog een vraagje. Er zit alleen centrale vergrendeling op. Voor de verzekering is dit voldoende. Is het aan te raden om toch een klasse 2 of 3 erop te plaatsten?

Link naar reactie
Ze hadden idd aan fahrzeugbrief genoeg. Nu nog op kentekenbewijs wachten en dan kan ik ermee rijden. Hij staat momenteel in een garage. Als ik kenteken en alles heb geregeld zal ik asap foto's plaatsen.

BPM viel alleen wel tegen :thumbup:

Nog een vraagje. Er zit alleen centrale vergrendeling op. Voor de verzekering is dit voldoende. Is het aan te raden om toch een klasse 2 of 3 erop te plaatsten?

Centrale deurvergrendeling genoeg??

De meeste verzekeringen eisen tegenwoordig klasse 3. Zeker met dit soort auto's. Maar ik zou er zeker een klasse 3 cabrio-alarm inzetten al is het alleen maar voor jezelf.

Hoe kan de BPM trouwens tegenvallen?? Dat is vantevoren toch bekend en kun toch vooraf berekenen?

Link naar reactie
Hoe kan de BPM trouwens tegenvallen?? Dat is vantevoren toch bekend en kun toch vooraf berekenen?

Ik had op een lager bedrag gerekend en niet de extra's erbij geteld <_<

Maar....eindelijk is het zover....vandaag alles geregeld en net terug van een rondje rijden. Helaas weer aan het werk morgen, maar ja....in de file staan is niet meer erg :lmao: Dit is beter dan OV.

Link naar reactie
Nou Conny, van harte gefeliciteerd met je ZzZ....... als je éénmaal lekker met het kapje open aan het toeren slaat is de BPM helemaal vergeten :newblush:

:rambo: BPM ben ik alweer helemaal vergeten...ben er superblij mee. En het rijdt zo lekker....het geluid, ik ga maar eens slapen en verder van dromen.....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in